Beach party Bocholt (B)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Chris
    • Jul 2002
    • 477

citaat:Geplaatst door Tiemen

citaat:Geplaatst door LJ Chris
    In het totaal was er een lekstroom van 2A! Niet moeilijk als de verdeelblokjes buiten los in de zand liggen
    Dag erna is er een nieuwe hoofddifferentieel geplaatst met tijdsvertraging, zodat er meer selectiviteit was in de gehele installatie.
    Dat moet je toch eens even gaan uitleggen...
    Als er in de gehele installatie een lekstroom plaatsvind, is de kans groot dat elke diff onderuitgaat stroomopwaarts.
    Laat je de difs hoger in de kring iets later uitvallen (enkele ms) dan zal alleen de dif waar de fout zich voor doet uitvallen en niet de eerste diff stroomafwaarts gezien...
    Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• LJ Chris
      • Jul 2002
      • 477

citaat:Geplaatst door V-lite

Ik mis eigenlijk wat intelligent licht op het podium. In de lucht hangt bij wijze van spreken de ene kop langs de andere. Maar op het podium niet, dan kan je toch weinig diepte creëren. Hoe zit het nu trouwens met die lastenverdeling op de tentpalen? Over het geluid... Het zal voor sommigen onder ons geen geheim zijn dat er bij het desbetreffende bedrijf regelmatig lege of half lege kasten (kasten die niet werken, daarom niet altijd leeg) gestaan hebben als 'opvulling'.
      Ja inderdaad, wat intelligent op het podium was helemaal niet mis geweest. Maar je moet ergens een lijn trekken , als het aan mij lag hing al ons intelligent licht daar..
      Ik was ook heel even verbaasd toen ik hoorde dat ik geen intelligent mee kreeg op het podium, maar van het moment dat ik begon te programmeren wist ik dat het goed zou komen.
      Met de pars op het podium waren heel mooie effecten te maken wat de show toch wat extra gaf, ikzelf vond het heel sjiek..

Over de rest van jou reactie ga ik niet reageren, een opmerking zonder feiten of motivatie is voor mij een zinloze roddel!
      Maar ik zal er niet over uitwijden, anders ben ik straks de slechte.
      Al weet ik wel dat mijn profiel wél is ingevuld.

Greetz
      Chris
      Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• LJ Tom
        • Nov 2003
        • 202

Ziet er mooi uit jongen! licht moet knap zijn geweest wat ik zo kan zien.
        Wat een zielige opmerking, verdient eigenlijk niet eens de moete voor aandacht :s, en dan wissen ze snel hun opmerking...

Niet aantrekken.

Ging het omhoog takelen een beetje vlot? Toch een hele constructie en naar wat ik kan zien is het met handtakels?
        Groeten

Tom Venken

Comment

• jo vaes
          • Jul 2002
          • 221

Ziet er goed uit. Persoonlijk had ik eigenlijk 4 maccen uit de zaal genomen en deze op het podium gezet, maar dat is natuurlijk ook weer smaak... Ik steun de volledige opmerking van V-lite niet, maar met het creëren van diepte heeft hij/zij toch wel ergens gelijk. Maar goed Chris, ik weet ook wel dat deze keuze niet altijd aan jou is. Spijtig genoeg... en wrm weten we wel denk ik []
          Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

@JO, zat jij vroeger niet bij die firma waar LJ CHRIS nu werkt?

Comment

• V-lite
              • Jul 2005
              • 4

Sorry van mijn uitspraak, ik was mss wel een beetje te ver gegaan

Comment

• luc2366
                • Jul 2002
                • 1161

en dan nu de waarheid aub [8D]
                voor welke firma uit Limburg/concurrent van DWR werk jij dan???

want als particulier kom je op 't net niet af met zo'n onzin.

@LJ NICO SCHEPERS: wat melig om hier op 't forum complimentjes te geven aan je collega [xx(] Dat doe je maar in de loods tijdens het uitladen

Comment

• tuurKE
                  • Jan 2005
                  • 252

citaat:Geplaatst door luc2366

en dan nu de waarheid aub [8D]
                  voor welke firma uit Limburg/concurrent van DWR werk jij dan???

want als particulier kom je op 't net niet af met zo'n onzin.

@LJ NICO SCHEPERS: wat melig om hier op 't forum complimentjes te geven aan je collega [xx(] Dat doe je maar in de loods tijdens het uitladen
                  zelfs als collega vind ik het ongepast om zulke dingen op het net te zetten. zulke dingen vertel je alleen als je zeker weet dat ze waar zijn en je ze kan bewijzen. Aan cowboy-verhalen hebben we hier weinig.

Greetz Tuur
                  Maar wij hebben.......
                  .......chamsys!!

Comment

• jo vaes
                    • Jul 2002
                    • 221

Yup, heb daar vroeger gewerkt ja, maar door vele wantoestanden en problemen ben ik daar vertrokken. Maargoed, daar ga ik niet verder op ingaan.

MVG Jo
                    Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• FINCH
                      • Nov 2000
                      • 34

Even een vraagje buiten de roddels om...

Op diverse producties zie ik verschillende varianten van die witte zeilen/doeken hangen, zoals op deze productie de witte driehoeken in de truss. Zijn dit doorgaans dingen in eigen beheer? En zo niet, bij wat voor soort bedrijven (desnoods een concreet bedrijf) worden dit soort dingen verhuurt? Op internet kan ik er nooit veel over vinden helaas...

Ik ben benieuwd en hoor het graag, alvast bedankt!
                      Groeten Wouter

Comment

• ronny
                        • Dec 2002
                        • 2138

als je in mijn profiel kijkt naar homepage dan vind je het bedrijf waar die doeken die op de foto's hier te vinden zijn van komen. Die doeken( strings noemen wij ze) zijn zelf gemaakt ja. gewoon wit glitterdoek(strech)genomen, daar driehoeken uit geknipt en op ieder uiteinde een witte klem met een oog in. in dat oog gewoon een witte elastiek met zo een bolletje aan om rond de truss te trekken.

de versie die je op deze foto's vind zijn de grootste die we hebben, verder hebben we nog modelletjes kleiner.

Voor meer vragen mag je altijd mailen

mvg
                        ronny
                        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• tuurKE
                          • Jan 2005
                          • 252

citaat:Geplaatst door ronny

als je in mijn profiel kijkt naar homepage dan vind je het bedrijf waar die doeken die op de foto's hier te vinden zijn van komen. Die doeken( strings noemen wij ze) zijn zelf gemaakt ja. gewoon wit glitterdoek(strech)genomen, daar driehoeken uit geknipt en op ieder uiteinde een witte klem met een oog in. in dat oog gewoon een witte elastiek met zo een bolletje aan om rond de truss te trekken.

de versie die je op deze foto's vind zijn de grootste die we hebben, verder hebben we nog modelletjes kleiner.

mvg
                          ronny
                          Hey Ronny, het stof dat hiervoor gebruikt is is polystretch. vindt je in verschillende kleuren en kan je uitrekken tot 150% van hun oorspronkelijke maat. Is ook redelijk duur in aankoop.

Greetz Tuur
                          Maar wij hebben.......
                          .......chamsys!!

Comment

• ronny
                            • Dec 2002
                            • 2138

ja zoiets ja Hoe het juist allemaal noemt weet ik ook niet precies, alleen dat er wel genoeg van die dingen nu staan in het magazijn.

mvg
                            ronny
                            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• soundcheckfrits
                              • Jan 2005
                              • 455

@ lj chris: waar blijfen die filmpjes van jouw waar je om beloofde in het begintopic?? ben wel benieuwt hoe het er uitgezien in (qou effecten)

de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Kevin_DM
                                • May 2003
                                • 577

citaat:Geplaatst door tuurKE

citaat:Geplaatst door ronny

mvg
                                ronny
                                Hey Ronny, het stof dat hiervoor gebruikt is is polystretch. vindt je in verschillende kleuren en kan je uitrekken tot 150% van hun oorspronkelijke maat. Is ook redelijk duur in aankoop.

Greetz Tuur
                                Wordt dus gewoon verkocht en op maat gemaakt door pandora-showtex (www.showtex.com)
                                --- watt ever you want ---

Comment

Working...