Beach party Bocholt (B)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Chris
    • Jul 2002
    • 477

Beach party Bocholt (B)

Weer eens tijd om wat foto's te posten.
    Vorig weekend was het weer een fuif in een zandbak, en dit twee dagen. Wij verzorgden de party tent van licht en geluid.
    Voor andere pics www.beachpartybocholt.be

Materiaallijst

Licht:
    12 Sixbar
    12 Mac 250 Krypton
    4 Mac 300
    4 Mac 600
    2 Atomic
    2 Botex 1500W Strobo
    24 Par 56 300W
    3 Adb
    Aangestuurd door Case P2 + Jands event

Filmpjes ga ik in de loop van de week posten..
    Let wel, de rechtopstaande truss aan de linkerkant wat zo schandalig aan de tentpaal is bevestigd, komt NIET van ons. Was één of ander promo ding van P Magazine.

Greetz
    Chris

Morgen is de drukste dag van je leven!
  • ambooz crew
    • Jul 2005
    • 4

Heel mooi gedaan...
    En heel netjes...
    joeri

Comment

• jakkes72
      • Dec 2003
      • 1015

Die getapijte (juiste spelling???) KF850's komen we bekend voor.
      Wel een mengelmoes van versterkers achter de EAW set...

Comment

• Stijn Vanstiphout
        • Oct 2000
        • 1160

Vanwaar komt die videowall ergens? Er belde mij eergisteren nog iemand met een vraag over een picbloc, misschien zit er een verband .
        Lijken mij nog Seleco's te zijn, klopt dat?

mvg,
        Stijn Vanstiphout,
        LVL Multimedia
        België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• Roy
          • Apr 2001
          • 55

Ben er zaterdag geweest, maar eerlijk gezegd had ik van 10 stacks 850 wel iets meer verwacht. Hadden jullie geluidsbeperking ?

Mvg, Roy

Comment

• tuurKE
            • Jan 2005
            • 252

Ziet er netjes uit. Heb je ook foto's van de andere tenten??
            Heb toch een kleine opmerking: is het niet een beetje link om zo'n set te takelen aan van die tentpaaltjes??

Greetz Tuur
            Maar wij hebben.......
            .......chamsys!!

Comment

• MSSS
              • Jul 2003
              • 365

Ik meen op foto 4 een dap multi te herkennen? Als dit klopt dan zou ik graag willen weten of deze multi bevalt?
              oleole ik heb EV :)

Comment

• LJ Chris
                • Jul 2002
                • 477

citaat:Geplaatst door Stijn Vanstiphout

Vanwaar komt die videowall ergens? Er belde mij eergisteren nog iemand met een vraag over een picbloc, misschien zit er een verband .
                Lijken mij nog Seleco's te zijn, klopt dat?

mvg,
                Wat voor tv's het zijn.. geen idee!
                Het waren walen die de tv's hebben gezet, ik weet alleen dat elke tv zo zijn eigen kleur had [}]

citaat:
                Ben er zaterdag geweest, maar eerlijk gezegd had ik van 10 stacks 850 wel iets meer verwacht. Hadden jullie geluidsbeperking ?
                Er was geen geluidsbeperking opgelegd... Was het niet hard genoeg? Te weinig sub? In de regie klonk het nochtans heel hard, mss achter aan de tent minder?

citaat:
                Ik meen op foto 4 een dap multi te herkennen? Als dit klopt dan zou ik graag willen weten of deze multi bevalt?
                Bedoel je de blauwe kabel? Het is een kabel waar een DMX data lijn inzit en een 230V lijn.. nog nooit last mee gehad!

Vrijdag was de spanning twee keer uitgevallen. Heel de fuif zat op één hoofdkast die aangesloten was op netspanning. De differentieel ging telkens onderuit. In het totaal was er een lekstroom van 2A! Niet moeilijk als de verdeelblokjes buiten los in de zand liggen
                Dag erna is er een nieuwe hoofddifferentieel geplaatst met tijdsvertraging, zodat er meer selectiviteit was in de gehele installatie.

Greetz
                Chris

Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• Tiemen
                  • Dec 2001
                  • 944

citaat:Geplaatst door LJ Chris
                  In het totaal was er een lekstroom van 2A! Niet moeilijk als de verdeelblokjes buiten los in de zand liggen
                  Dag erna is er een nieuwe hoofddifferentieel geplaatst met tijdsvertraging, zodat er meer selectiviteit was in de gehele installatie.
                  Dat moet je toch eens even gaan uitleggen...

Comment

• MSSS
                    • Jul 2003
                    • 365

citaat:Geplaatst door LJ Chris
                    citaat:
                    Bedoel je de blauwe kabel? Het is een kabel waar een DMX data lijn inzit en een 230V lijn.. nog nooit last mee gehad!
                    Oke, thx voor de info! Was dus niet de door mij bedoelde kabel, maar fijn dat ie bevalt!
                    oleole ik heb EV :)

Comment

• ronny
                      • Dec 2002
                      • 2138

voor 10 stacken eaw te hebben staan klonk het vanvoor zeer slecht kwa geluid en geluidsdruk. vanaf de regie begon het te gaan, maar achteraan in de tent was de verhouding tussen laag en mid hoog gewoonweg stukken beter, klonk het hierdoor ook beter en de geluidsdruk was merkbaar harder.

Magoed kwa licht was het wel geweldig sjiek. Vrij simpel ontwerp, wat overigens ook weer eens juist tussen de tentpalen ging[^].

citaat:is het niet een beetje link om zo'n set te takelen aan van die tentpaaltjes??
                      te dun? zijn toch anders een van de dikkere tentpalen die ik al tegen ben gekomen. De last was ook verdeeld over 7 takelpunten, waarbij het middelste takelpunt wel wat meer gewicht te verwerken kreeg natuurlijk.

enja kwa stroom daar: een hoop koelkasten en diepvriezers bijeen in combinatie met een hoop verdelingen die in de vocht liggen staat garant voor problemen. Verder is het nooit ideaal om al die koelkasten bij een installatie te hebben steken, maar je moet werken met wat je krijgt. overigens vind ik die lekstroom van 2A belachelijk groot en heeft een differentieel dan toch geen nut meer.

mvg
                      ronny
                      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• JeroenVDV
                        • Mar 2004
                        • 963

Leuke productie, ziet er over het totaal genomen netjes uit. Alleen jammer van de ongelooflijke kabelrotzooi. Ik zie overal heel veel kabels die door elkaar geknoopt liggen in bergen op de grond of half in de lucht hangend. Moet er niet aan denken daar te moeten troubleshooten bij problemen! Misschien volgende keer alles wat netter bundelen en sorteren?
                        Creating shows beyond Imagination

Comment

• LJ Nico Schepers
                          • Sep 2002
                          • 28

Knap werk Chris , keep up the good work !!

Comment

• V-lite
                            • Jul 2005
                            • 4

Ik mis eigenlijk wat intelligent licht op het podium. In de lucht hangt bij wijze van spreken de ene kop langs de andere. Maar op het podium niet, dan kan je toch weinig diepte creëren. Hoe zit het nu trouwens met die lastenverdeling op de tentpalen?

Comment

• ronny
                              • Dec 2002
                              • 2138

van waar heb je die info dan? En wil je aub je profiel eens invullen als je dan toch van die roddels wilt verkopen, weten we tenminste wie jij bent...

mvg
                              ronny
                              niet zagen, gewoon doen!

Comment

Working...