hier staan nog wat meer foto's ik zal ook nog even een goed lijstje met wat er nou hing en stond plaatsen maar eerst de foto's uploaden!
FREE FESTIVAL almere-haven FOTO'S ONLINE
Collapse
X
-
hier staan nog wat meer foto's ik zal ook nog even een goed lijstje met wat er nou hing en stond plaatsen maar eerst de foto's uploaden!doe mij maar EV OLE OLE -
Hee dit zie ik graag [8D]
Zijn jullie overgestapt op stolpcases? Die racken zagen er altijd zo netjes uit...
Je vergeet trouwens nog rx115's in je lijstje geloof ik? En waarom staat die 118's gekanteld op een kistje en niet gewoon rechtop (feedback oid?)?Comment
-
Heyyy rinus ,
het podium was bedacht door de organisatie die het wel leuk vond om het zo in elkaar te laten zetten de torens zijn inderdaad 1 bij 1 opgebouwd, de handtakels hadden we daar ook in vastgemaakt met een lus om de buis heen, Het Pa hing in de speciale trusstowers die ervoor zijn gemaakt deze towers waren nu 6 of 8 meter hoog wat het weegt weet ik niet mischien kunnen daar mijn collega's nog een anwoord op geven. de tentpalen hadden we vorrig jaar een H van truss tussen gehangen, dus dit jaar een iets simpeler oplossing gewoon een 3 meter truss met 4 multieparren erin en een mac300 takeltje erin hijsen en hangen werkte perfect (dit ook omdat het geld op was)
dit was ook voor het eerst dat ik het meemaakte dat we freeflotes gebruikte en wat een goede dingen zeg erg makkelijk en werkt echt lekker.
waarom de 118's op de kant omdat als je ze rechtopzet met de top erop de hoorn van de top niet op gelijke hoogte kwam als de oren van de DJ's
ik hoop wat duidelijkheid te hebben gegeven anders hoor ik het wel...
doe mij maar EV OLE OLEComment
-
En dan nu.......?
GIVE UZZ ZZHE PICS
PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
HIER de foto's http://www.maarten.webbiefrank.com/ en even klikken op Free Festival 2005doe mij maar EV OLE OLEComment
-
heb ik helaas niet aangedachtcitaat:Geplaatst door JaapBTV
Hey maarten, heb je geen foto's gemaakt van de SM en de series Five?
(nee jaap want ben een lichtnicht en geluidshoer dusssssssss NEE hahaha)doe mij maar EV OLE OLEComment
-
Licht
Maine Stage
1x Avolites Pearl 2004
8x MMac250
12x MMac300 waarvan 4 in de zaal
2x MWizard
8x2 Floodlight(kleine zwarte par)
6x4 multieparbalk waarvan 4 in de zaal en 2 als frontlicht
2x2 Aircraft parbalk
1x rookdoos Mpro2000
1x JamFan
8x 3 meter truss
2x 50cm truss
6x Handtakel
Licht SoS Stage
1x Maxim
4x Mpro918
2x Mstrobe 3000
8x4 mini Aircraft parbalk
1x rookdoos Mpro2000
doe mij maar EV OLE OLEComment
-
-
To Rinus: clustertje EV kasten woog 320 Kg, en hing aan een mini PA tower van ALC uit Belgiƫ. Zie de specs op de site maar.
Zo'n tower mag 600 Kg bij indoor gebruik hebben.
Dat van dat licht weet ik niet, was daar alleen voor de PA.
He maarten!!! Mooie versterker rackjes trouwens.

Redelijkheid en Billijkheid... tja....Comment
-
-
-
En die versterker rackjes, gehuurd?
Jullie eigen racken stonden zeker bij de dubbele x-array?
Verbeter me als ik t nie goed heb [
]
Enneh, stonden duidelijk wat limiters in werking op de monitor dan want ik weet hoe hard zo'n stackje van 1m afstand kan gaan
Comment

Comment