bruiloft

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

bruiloft

hallo enkele weken geleden bruiloft gehad, al het licht en geluid gedaan was weer de moeite waard kijk en oordeel maar.
    foto's staan op www.tfproductions.nl ik zou nog steeds niet weten hoe ik deze foto's hier krijg!! (ha toch gelukt) bedankt ice

truss aan de takels

cirkeltruss en kroonluchters, was helaas geen driehoektruss cirkel

hier van bovenaf gezien

de laser in actie

oja lijstje

Licht
    ongeveer 30 mt truss
    1 maal cirkeltruss 3meter
    spiegelbol 1 meter
    8 maal t4 bar par 56/64
    4 maal scan futurelight
    1 maal spooky laser
    enkele handtakels en hijsbanden plus statieven

geluid
    4 maal baskast B&C pzb18
    2 maal Cerwin-Vega B36 sub
    2 maal top beyma 15"/ 2" zelfbouw
    4 maal k115 monitor
    3 maal Studiomaster D1600 amp
    2 maal P1500 amp (monitoren)
    1 maal soundtracs 16/4/2 mengtafel
    1 maal soundcraft 12/2 mentafel voor drums
    verder volledige set voor de bands mic vooral Ev
    1 maal dj set voor afsluitende dj

JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Nou omdat ik een goeie bui ben!
    Je plaatst de URL tussen
    [ img] en [/img]
    dus:
    [ img] http://de.url.van/jeplaatje.jpg [/img]

De extra spatie voor "img" weglaten et voila het moet werken, succes ermee.

Je kunt overigens ook gewoon op "afbeelding invoegen" drukken in het uitgebreide post scherm, dan krijg je die code ook te zien.

Comment

• LichtNichtje
      • Nov 2004
      • 220

haha, bruiloft, lijk mij meer een fuif

Tof feestje geweest?

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

Coole foto's! Erg mooi werk geleverd.

Vraagje: hoe heb je de par36's rond de spiegelbol opgehangen? Aan stalen bindjes? [?]

Comment

• Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

nee draadstang met dubbele borgmoeren
          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

Begin van de avond speelden er 2 bandjes maar dan komt het licht niet zogoed omdat zij alleen frontverlichting wilden hebben.

en reken maar dat dit een bruiloft was om niet snel te vergeten, zoiets krijg je tegenwoordig niet meer zovaak. Hier werd er gedanst, gegeten en ook veel gedronken, (Achterhoek he)
            van de bands staan foto's op de site

Comment

• soundcheckfrits
              • Jan 2005
              • 455

waarmee stuurde je het hele geheel mee aan?? (licht)
              de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

Ongevraagd toch wat kritiek op je aanslagmethode, ik heb nu pas door wat Stijn ermee bedoelde door dat hier te posten, dus zie het onderwerp "aanslagmethodes" in het riggingforum!

Zoals het nu is gedaan, ist niet de gangbare methode en ook niet de manier waarop je dit graag moet willen doen.

Leuke set verder, waarom gekozen voor zoveel kleuren door elkaar?of is dat toevallig een chaseje wat er loopt op de foto?

Kan trouwens bevestigen dat bruiloften in het oosten wat "beter"worden aangepakt, zijn meestal wel de betere feestjes []

Comment

• BoogiePimp
                  • Feb 2004
                  • 46

Ik vroeg me al af wanneer er iemand iets ging vermelden over de rigging hier.
                  Toch een aantal vreemde dingen op dat gebied.
                  Verder erg leuk feestje, ik kan dan weer bevestigen dat de bruiloften in het zuid-westen meestal bijzonder saai en formeel zijn

Groeten Sander
                  Touren is da bomb!

Comment

• Watt Xtra
                    • Oct 2004
                    • 1119

geheel werd aangestuurd door 24 kanaals lichttafel behringer voor de scans werd gebruik gemaakt van de futurelight sc256 tafel.
                    de behringer is makkelijk met subgroepjes maken en presets
                    wat de rigging betreft, de cirkeltruss is id niet echt super bevesrigt maarja er hing ook niets aan en vallen kon hij niet. de rest is toch goed bevestigt, of doe ik het nog verkeerd??

Comment

• BoogiePimp
                      • Feb 2004
                      • 46

Het lijkt alsof je kettingen hebt gebruikt als basket wat mij is aangeleerd als 'not done'. Maar misschien zie ik het verkeerd. Het is niet echt duidelijk te zien.

Groeten Sander
                      Touren is da bomb!

Comment

• ronny
                        • Dec 2002
                        • 2138

op foto 4 zie je de cirkel getakeld aan het plafond. ik vraag me nu af of je zo een brydle mag maken met een rondstrop?

je manier van truss aanslaan is goed. alleen moet je tussenje rondstrop en je haak van je takel een harpsluiting(shakle) plaatsen. De reden hiervoor kan je in het riggingforum vinden. ook mogen rondstroppen niet in de buurt van hittebronen gebruikt worden( pars en dergelijke ). je kan dit oplossen door: rondstroppen te gebruiken met meegeweven staaldraden, steels te gebruiken, gewoon jouw rondstroppen te gebruiken en dan wanneer alles boven is, saftey(en) met een steel.

mvg
                        ronny
                        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Watt Xtra
                          • Oct 2004
                          • 1119

o dat je een harpsluiting ook moet gebruiken wist ik niet, zal ik voortaan doen, over de cirkeltruss weet ik ook niet zeker, maar gevaarlijk is het in ieder geval niet geweest. En is de afstand tussen rondstrop en par zo niet groot genoeg?? zat toch zeker 60 cm tussen

Comment

• LuPuS
                            • Dec 2002
                            • 457

Over rigging weet ik niet veel, maar ik kan je alvast meedelen dat deze show AF is.

Inderdaad veel kleuren, maar de mooiste dag van je leven mag toch in kleur verlopen niet?

Niets op aan te merken!
                            ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• AJB
                              • Jul 2003
                              • 2289

Aankleding mag dan grappig zijn, lichttechnisch is het een regelrechte ramp... Kleurgebruik van een blinde-geleidenhond... Kan echt niet ! Gekleurd front op bandje... echt niet mooi...Volgende keer even je best doen !

If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                              ------------------------------------------------
                              Arvid Buit
                              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...