Openluchtoptreden Ter Heide Genk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Dan rest nu nog de vraag: welke act uit 1950 komt er nu nog aanzetten met een casette!?! Kijk, dat je zo'n ding nog hebt en gebruikt okee, maar je verwacht van een PA-bedrijf op een festival toch zeker geen casettespeler meer, die hebben wij ook echt niet meer bij. Of stond ie op de rider?

Comment

• Pulse
      • Oct 2001
      • 666

Dat was voor een playback optreden van een groep mentaal gehandicapten (Ter Heide is een begeleidingscentrum daarvoor) en die groep opvoedsters/verpleegsters die deze gehandicapten verzorgden had er niets beters op gevonden als vlug even wat fragmenten van liedjes (behoorlijk slecht) te monteren op een casette.

Krijg ik natuurlijk 2 dagen op voorhand even te horen dat er een casettespeler moet bijzijn [}]
      Wat doe je dan

MVG,
      Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

citaat:Geplaatst door Pulse
        en die groep opvoedsters/verpleegsters die deze gehandicapten verzorgden had er niets beters op gevonden als vlug even wat fragmenten van liedjes (behoorlijk slecht) te monteren op een casette.

Krijg ik natuurlijk 2 dagen op voorhand even te horen dat er een casettespeler moet bijzijn [}]
        Wat doe je dan

Je weet het hè, vrouwen en techniek.

Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• jans
          • Feb 2003
          • 869

citaat:Geplaatst door (iCe)

Dan rest nu nog de vraag: welke act uit 1950 komt er nu nog aanzetten met een casette!?! Kijk, dat je zo'n ding nog hebt en gebruikt okee, maar je verwacht van een PA-bedrijf op een festival toch zeker geen casettespeler meer, die hebben wij ook echt niet meer bij. Of stond ie op de rider?
          Doe ook nog wel marjorette festivals en daar worden massa's cassetes
          gebruikt. Ook veel CD's en een enkele MD.
          Maar ik heb liever een goed opgenomen cassette dan de rotzooi die veel mensen op cd zetten want dan schijnt het per defenitie goed te klinken[xx(].
          Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

Working...