Innovate

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Innovate

Leuk klusje weer gehad vant weekend:
    2-Dance Innovate in 't Gele kasteel te Utrecht:

En materiaallijstje:
    Grote zaal:
    Geluid:
    8x Funktion One F218
    6x Funktion One RES5
    2x Funktion One RES2 als delay
    2x Funktion One RES2 als monitors
    Aangestuurd door QSC PL2.0/4.0/4.0 toprack, 2x MC² E45 op laag, QSC PLII226/236 op delays en JBL MPX600/1200 op DJ monitors. Processing XTA DP226 op Main en Lem DX26 op monitors.
    DJ sets: 6xSL1200, 2x CDJ1000, 1x DJM600 en 1x FormulaSound-Funktion One FF6000 DJ mixer. Allen & Heath Mixwizzard als eindmixertje.
    Licht:
    12x Martin Mac 600
    6x Sixbar PAR64 1000W VNSP
    1x T4 PAR56 300W MFL
    2x Martin Atomic
    2x JEM ZR33
    1x HOG1000
    1x ADB Memorack30 Dimmer
    En dan nog een stapeltje luchtvretend alu (plm 100mtr + 9 hoeken) + 4x VMB TE074 lifter.

Kleine zaal:
    Geluid:
    2x CyberDance XT15 top
    2x CyberDance XS218 bas
    2x EM12 DJ Monitor
    Aangestuurd door: QSC PL2.0/4.0/4.0 toprack, MC² E45 op laag, QSC PLII230 op monitors. Processing XTA DP226 + 224
    DJ Gear 3x SL1200, 1x DJM600 en 1x CDJ1000

Licht:
    4x HES Trackspot
    2x Fourbar PAR64 500W Ray
    1x T4 PAR56 300W MFL
    1x JEM ZR33
    1x Botex Stroob
    6x Losse PAR64 1000W VNSP op vloerstatiefje voor in de gang
    Allen aangestuurd door:
    Lite Puter DX625 Dimmer
    Sunlite Computersturing
    MA Lightcommander 12/2
    Rigging 20mtr truss en 4x Eurolift ES-160 Liftertje.

CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2
  • dokter dB
    • Nov 2003
    • 1535

was de groote zaal nou mono?
    wel breed gestackt, gaf een breeeede sound zo

waren er nou weinig zo vrouwen? was dan niet echt het ge*le kasteel
    knoppen en waarden :)

Comment

• Christiaan Visser
      • Apr 2004
      • 235

Tom, Geweldig.. Elke keer als ik fotos ( & filmpjes ) van je zie, ziet het er weer tip top in orde uit.

Netjes afgewerkt, veiligheidsmaatregelen in acht genomen.. Zo hoort het gewoon..!

Het blijft een fijn tafeltje om mee te werken, die Hog 1000..

Nogmaals mijn complimenten, het ziet er gelikt uit.

( Er valt gewoon niet veel om over op te merken, wat wil je ook als je met goede apparatuur werkt )

Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• CyberNBD
        • Aug 2000
        • 1318

Grote zaal was idd mono, best goed te doen, en aardig dikke sound idd [}]

Over filmpjes gesproken, over enkele weken komt er een DVD uit van 't feestje met alle foto/film en liveset spul. Zal eens kijken of ik wat filmpjes kan neerplanten hier dan.
        CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Robert
          • Aug 2000
          • 630

Mooi hoor!!

Met hoeveel mensen werk je nou aan zo'n klus? En werk je met een ploeg van opbouw t/m afbouw of heb je meerdere ploegen?

Comment

• Iko
            • Feb 2002
            • 766

Opbouw met 6 man, waarvan er 1tje na het bouwen naar huis ging en 1tje douchen en eventjes een paar uurtjes slapen omdat die al een nacht had door gehaald. Zelf heb ik nog 2-3 uurtjes getracht te slapen in de bus 's nachts. Vervolgens met 5 man 's morgens weer afgebroken.

Niet echt ideaal zo lang.. Maar komt gelukkig ook erg weinig voor []

Comment

• PHsound
              • Mar 2002
              • 190

ziet er leuk uit!

niet echt een speciale opzet zoals ik gewent ben van je tom (Impressive)

ziet er verder wel netjes uit

Gleuid zal wel geklonken hebben daar hoef ik niet aan te twijfelen

Comment

• pro`d`user
                • Jun 2002
                • 534

Het ziet er natuurlijk erg netjes uit zoals altijd.

Heb je niet toevallig nog iets speciaals gedaan? heb toch wel spectaculairdere
                dingen gezien van je, ben ik zeker weer is benieuwd naar.

Stond dat dj-setje niet wat laag?
                Barry K.
                Wij werken met EV ole ole
                In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Iko
                  • Feb 2002
                  • 766

Dj setje stond om 80 cm poten, zo als altijd eigelijk.. Verder was het magazijn eigenlijk helemaal leeg door nog een aantal andere producties. De "Wall of Sound" was eigenlijk het bijzondere van deze avond.

Comment

• Bass_en_Co
                    • May 2005
                    • 87

Hey Tom,

ik ben niet zo op de hoogte van de locatie en ook niet van Funktion One systemen, maar dit kan toch niet gezond zijn geweest voor de bezoekers op de dansvloer?
                    Als ik van mn eigen systemen uitga dan zou je met zo'n opstelling accuut doof zijn.
                    Of had je het vermogen terug gedraaid naar 10%?

[CENTER]Bass is the base of music, without the base there is no music <(o) :woof woof...[/CENTER]

Comment

• soundcheckfrits
                      • Jan 2005
                      • 455

whah ziet dur mooi uit
                      als er wapperlampjes zijn dan vind ik ut al prachtig de mac's 600 ziet er idd vet uit

als iemand ervaring met de nieuwe mac250wash ???
                      de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Iko
                        • Feb 2002
                        • 766

Dat Funktion-One systeem kan ook zacht als het moet Denk dat de ampjes niet boven de -10 - -20 db zijn gekomen.. Tijdens de soundcheck even een tijdje op -10 gedraait en dan wordt je inderdaad doof als je daar een hele avond in staan.. Dus 100-105dba tijdens de avond was ruim voldoende.

Comment

• timmel
                          • Sep 2004
                          • 111

Dat ziet er heel mooi uit. 2 vraagjes; die cd-spelers staan wel erg ver naar achter. Is het dan niet moeilijk om het display te kunnen lezen? En klopt het dat ik een Ipod-mini zie? :-)
                          niet genoten is altijd mis

Comment

• Iko
                            • Feb 2002
                            • 766

citaat:Geplaatst door timmel

Dat ziet er heel mooi uit. 2 vraagjes; die cd-spelers staan wel erg ver naar achter. Is het dan niet moeilijk om het display te kunnen lezen? En klopt het dat ik een Ipod-mini zie? :-)
                            Ik heb niemand er over horen klagen.. Anders hadde ze m wel iets dichterbij getrokken. Ik zet de CDJ's eigelijk altijd zo en volgens mij met mij nog heel veel mensen []

Als jij een Ipod-mini ziet geloof ik je direct, hij was niet van een van ons, maar die DJ's draaien tegenwoordig met alles [)]

Comment

• Drive inn tnt
                              • Sep 2003
                              • 1082

Hmm, Ziet er echt heel mooi uit allemaal. Nog even een vraagje: wie draaiden er op die avond?
                              Mijn complimenten!
                              Owja, stroomvoorziening: aggregaat of was het van het kasteel zelf? Hoeveel had je tot je besschikking?
                              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...