Nog even voor de duidelijkheid; Ik heb alleen voor het geluid gezorgd, voor complimenten over het licht en de verdere decoratie moet je echt bij Rudy van Showtechniek zijn. En er mag inderdaad wel positief gedaan worden over dat licht, dat zag er gewoonweg keurig uit!
Soulshow dance-classics
Collapse
X
-
-
-
Uit mijn hoofd was de ene cirkel 20 en de kleine cirkel 10 meter doorsnede. Beiden waren Boxtruss....
cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
20 Meter 40V en 10 Meter 30D
SGM idd voor Conventioneel, maar ook de Cybers en Kaleido's ivm. gobo projectie
Hog idd voor Intelligent.
Het was redelijk basic allemaal, maar voor een 70's/80's feestje moet het ook niet te hi-tec worden.
Liefst had ik 3-400 parren in de statenhal geknoopt, maar qwa stroom is dat toch echt een te grote kostenpost.
De stroom aansluitingen moesten door de opdrachtgever betaald worden en natuurlijk ook nog eens het verbruik.
Dan praat je over 2500,- voor enkel de aansluitingen en dan nog het verbruik op nacalculatie...
Verder deden wij idd. de totaal productie, dus ook de layherbouw, de video en stroom/licht voor barren etc. etc.Comment
-
-
Hey Rudy,
Ik mis rigging in je lijstje en ik zie Loadstars + Statenhal = firma B geluid- & lichtservice uit Den Haag? Of hebben jullie zelf takels ingeknoopt en als het firma B was, wie was er dan als rigger?Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
Rigging is kwa puntjes gedaan door de huisleverancier van het ncc en ingehangen door Bert (freelancer van bourgonje).Comment
-
Maar dit is alleen voor het geluid, ik denk niet dat Rudy het licht in dezelfde dag nog heeft ingehangen..citaat:Geplaatst door Remco vd Werff
Het geluid is met 3 man in vrijwel 1 dag opgebouwd. Alleen de dag ervoor alles de zaal in gereden.
Ik zal mijn vraag even beter stellen, met hoeveel man en hoeveel uren/dagen is zowel het licht als geluid opgebouwd.
Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..Comment
-
Even snel een antwoord, want we zitten momenteel weer midden in de bevrijdingsfestival druktes...
Opbouw (trussen ed.) op vrijdag tussen 14:00 en 17:00 uur met 3 personen (9 man uren)
Opbouw (licht/video etc.) op zaterdag tussen 10:00 en 18:00 uur met 6 personen ( 48 man uren)
Afbouw (alles) op zondag ochtend tussen 05:00 en 12:00 uur met 6 personen ( 42 man uren)
Dat was het wel zo'n beetje excl. geluid....Comment
-

Comment