Synaesthesia IV

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BoogiePimp
    • Feb 2004
    • 46

Hoi Michel,

Tuurlijk zit er ook opbouwende kritiek tussen maar dat heb ik hier nog niet gezien.
    Maar goed ik wil hier verder geen discussie over en de aandacht houden op de productie waar het uiteindelijk overgaat. Zoals al gezegd komen er binnenkort nieuwe/duidelijkere foto's.

Vriendelijke groet
    Sander
    Touren is da bomb!

Comment

• LJ Tom
      • Nov 2003
      • 202

Hmmm. Is de link naar de foto´s weggehaald? Dat is wel spijtig.
      Niet echt handig in een fototopic, en dat voor een paar vragen/opmerkingen?
      Groeten

Tom Venken

Comment

• Michel_G
        • Dec 2003
        • 376

Beste Sander,

Ik wacht met smart op de nieuwe foto's (eerlijk waar).

En was geenszins mijn bedoeling jullie aan te vallen of te kwetsen, ik kon alleen geen logische beredenering vinden voor waarover ik mijn opmerking maakte. Ging ik wel een beetje te diep op in, dat geef ik eerlijk toe.

Buiten dat zag het er netjes uit en was het idee van die truss torens leuk. (Maar mijn persoonlijke mening is dat de plaatsing niet ideaal was, maar dat is mijn mening).
        Is weer terug !

Comment

• BoogiePimp
          • Feb 2004
          • 46

Hoi allen,

Hier zijn de nieuwe foto's van het feest

Met vriendelijke groet,

Sander
          Touren is da bomb!

Comment

• BoogiePimp
            • Feb 2004
            • 46

Hey loes!

Hoe is het in Capelle? De kindertjes van de kinderdisco de avond ervoor waren idd onder de indruk, net als de meeste op het feest. Haha. Saxofonist lijkt idd op Freek maar hij is het niet. Paul (de andere organisator) heeft hem gestrikt, ben alleen zijn naam kwijt.. Organisatie dus uit 3 man, met elk andere taken.

Groetjes Sander en Bas
            Touren is da bomb!

Comment

• LichtNichtje
              • Nov 2004
              • 220

Euhm, kan iemand de url van de foto's posten want ik zie totaal geen foto's

Comment

• lefke
                • Apr 2005
                • 39

citaat:Geplaatst door BoogiePimp

Hoi allen,

Hier zijn de nieuwe foto's van het feest

Met vriendelijke groet,

Sander
                zou eens een paar post hoger kijken
                And *** said: \"let there be light\" and so the lightjockey was born

Comment

• daFunk
                  • Apr 2005
                  • 2

Beste Bas en Sander...

Ik denk dat veel mensen echt niet doorhebben hoeveel tijd en moeite het kost om met een drie man sterke organisatie een evenement te organiseren dat ook maar enigzins in de buurt komt van wat wij in Fidei hebben gedaan dit jaar. De meeste van die gasten komen toch uit het wereldje waar alles al vóór ze bedacht wordt, en het in principe alleen nog maar aan komt op het sjouwen met lampjes. Zoals Sander al zei, zie dit eerst zelf maar eens van de grond te krijgen.

Het ontwerp was goed, de 16 Macs op 18m2waren in het geheel niet storend, Het licht was uitermate goed geprogrammeerd met dank aan onze grote vriend Nookes, plaats voor publiek is ook geen probleem als 8 van de 16 outriggers onder het podium verdwijnen, de sfeer was goed, de mensen tevreden, dj's en live-acts goed georganiseerd. (Voor Marloes, saxofonist is Nick Mollen) en wij hebben voor de zoveelste maal ons doel bereikt. En wel zonder geld bij te lappen. Als eens van de overige forum leden dit op zelfde wijze klaarspeelt mogen ze mij persoonlijk wakker maken, al is het om 3 uur 's nachts.

Mvg. Paul Vermeulen

(p.s. waarom reageert er niemand op die layher torentjes? Ik dacht dat dat toch ook een aardig punt van dicussie zou zijn...)
                  Pole V

Comment

• Jasper-Lichtbron
                    • Jun 2001
                    • 2155

citaat:Geplaatst door daFunk

Ik denk dat veel mensen echt niet doorhebben hoeveel tijd en moeite het kost om met een drie man sterke organisatie een evenement te organiseren dat ook maar enigzins in de buurt komt van wat wij in Fidei hebben gedaan dit jaar. De meeste van die gasten komen toch uit het wereldje waar alles al vóór ze bedacht wordt, en het in principe alleen nog maar aan komt op het sjouwen met lampjes. Zoals Sander al zei, zie dit eerst zelf maar eens van de grond te krijgen.
                    Zo, jij valt onder de categorie "Stompie"? (Mensen die hun uiterste best doen om zichzelf hier niet geliefd te maken)

Als je liever geen commentaar hebt, plaats dan gewoon niets.

Comment

• Percy
                      • Jan 2005
                      • 80

En wel zonder geld bij te lappen. Als eens van de overige forum leden dit op zelfde wijze klaarspeelt mogen ze mij persoonlijk wakker maken, al is het om 3 uur 's nachts.
                      Iemand vanavond tijd? Ben om 02.00 klaar met mijn klus.

Comment

• vasco
                        • Oct 2003
                        • 2567

En wel zonder geld bij te lappen. Als eens van de overige forum leden dit op zelfde wijze klaarspeelt mogen ze mij persoonlijk wakker maken, al is het om 3 uur 's nachts.
                        citaat:Iemand vanavond tijd? Ben om 02.00 klaar met mijn klus.
                        daFunk kun je even je nummer achterlaten dan bel ik vanacht ff rond een uurtje of 4 op dat het is gelukt

Comment

• maartenBTV
                          • Dec 2002
                          • 56

heeey ziet er goed uit hoor!! ik vind het creatief opgelost hoe je de poten kenbaar hebt gemaakt! leuk zaaltje, heb er een optreden gedaan met Rock 4 was erg leuk!! ziet er allemaal erg mooi uit! stoer gedaan met de movingheads.!
                          doe mij maar EV OLE OLE

Comment

Working...