Sep Parade 7 april

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Ik hoor het al mensen, geenverstand van monderne architectuur.. ie buizen geven een ruimtelijk effect en een moderne sfeer.. ze diennen nergens voor, maar hangen er om riggers te pesten denk ik persoonlijk.. en als dat dan ook serieus de opzet is.. dan is het ze gelukt
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Hmmm... Zo'n klein setje, en dan 2 lichttafels ??? Denk je niet dat die Licon alles had kunnen draaien (makkie !) ??

Verder qua kleur, ophanging en afwerking... Ontwerp i.s.m. Ray Charles ????
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• PHsound
        • Mar 2002
        • 190

geen idee wat je bedoelt met Ray Charles.....

en idd. het had op alleen die lycon gekunnen mocht het niet baten dat deze tafel een defect had aan het conversioneel gedeelte zoals ik al zij

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

citaat:Geplaatst door PHsound

1) geen idee wat je bedoelt met Ray Charles.....

2). het had op alleen die lycon gekunnen mocht het niet baten dat deze tafel een defect had aan het conversioneel gedeelte zoals ik al zij
          1) Die is OOK blind...
          2) ConveNTIONEEL....
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• tha master
            • Apr 2005
            • 4

nou Tfproductions het klopt wat je zei...ik heb week erna om bed gelegen met rug klachten en nek klachten, volgende keer maar weer een flightcaseje tippen en daar lichttafel opzetten...en dan staan of barkruk(als ze die hebben op een school)
            *when the lights goes on*

Comment

Working...