Kids van Vianen voor kids van Sri Lanka

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Kids van Vianen voor kids van Sri Lanka

Alweer een poos terug werd er in Vianen een benefietavond gehouden met als doel het inzamelen van knaken voor een weeshuis op Sri Lanka.

Normaliter wordt er in september een kindersterrenshow georganiseerd, nu waren een aantal succesvolle ouddeelnemers uitgenodigd om hun artistieke bijdrage te leveren voor deze geldinzameling, onderstaand een paar pics.

lijstje met gebruikte gear volgt later...

de deelnemers worden voorgesteld aan het publiek, stukje van de tech rand nog te zien...

Presentatie was in handen van Lieke van Lexmond en Robin Rienstra, twee soapies die bij het jonge publiek bijzonder goed aansloegen!

soundmix troela

's middags natuurlijk voor alle artiesten de gelegenheid om ff te wennen aan de hele entourage...met tevens de gelegenheid om wat lichtstandjes te proggen

wat er dan tijdens de avond zo uitzag

ook veel jazz ballet...

Ik zei het al, veel jazz ballet

ook het balletje werd van leuke kleurtjes voorzien...

totaaltje

De beste plekken in het theater....achter de techniek.
    Je ziet links een SGM regia live, midden een soundcraft K3, met een A&H mixwizzard dernaast.

bandje...

Fotoos gemaakt door Patrick Landstra
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Strakke plaatjes zeg, netjes gedaan.

Bevalt dat nou een beetje die Regia >?
    Ken nog weinig mensen die hier mee werken, behalve Nils dan,
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• fl@x
      • Oct 2003
      • 194

Ziet er goed uit joh,

Regia een beetje fijne tafel? Vast wel.

Misschien leuk om ff te vermelden wat je allemaal ingehangen hebt.

Greetz Sander
      Zo niet, dan toch!!!

Comment

• tuurKE
        • Jan 2005
        • 252

Ik heb toch al een vraagje. Het decor hoe is dat gemaakt, lijken me gewoon dikke PVC buizen???? zit er leuk uit, zeker vanachter belicht.

greetz Tuur
        Maar wij hebben.......
        .......chamsys!!

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

lijstje met gebruikt spul, bij voorbaat mag ik al vermelden dat het lijstje ws. niet helemaal compleet is, simpelweg omdat ik me op zo'n productie niet overal mee bemoei en dus niet alles voorbij zie komen.

FOH
          4* RH sr5 gestacked op
          4* RH BPS
          2* RH sr5 delaytjes gevlogen
          op crest amps
          monitors:
          4* Martin LE400
          4* synco 12/1 floortjes
          op crest amps

mic:
          beta 87 handhelds
          senh 5000 handhelds (presentatie)
          allen zenders
          div. ander spul

beeld:
          5x4 opzicht scherm
          laptop met resolume 1.5
          beamertje ( ansilumen onbekend)

conv. licht:
          div 1kw pc
          div fresnellen
          berg profieltjes
          etc parren
          good old pipo's! ( zie je mooi terug in foto van bandje)

volgspots:
          2* cp shadow

gewapper:
          4* mac300
          5* studiospot250

haze:
          swefog met compressortje

leuk om te vermelden:
          op de voorrand was een trussje met 500w fresnellen bedacht, hiervoor werd een ventilatortje geplaatst met daaroverheen over zo'n 6,m breedte een soort reflecterende folie gespannen....
          Gaf een heel mooi water effect. Staat helaas niet op foto dus je zult het maar van me aan moeten nemen

Het decor bestond uit een aantal kermit groene kokers, flinke diameter..ik kon er maar net m'n armen omheen slaan...en mijn armen zijn niet de kleinste
          Lange kokers waren 4m, sloten netjes aan op de kaatser, zoals je kunt zien heb ik tussen de kokers mn washes geplaatst.

De regia bevalt prima, tis niets anders dan een pearl maar dan met touchscreen...

nog even een fotootje toevoegen van alle mensen die aan dit benefiet volledig vrijwillig hun medewerking hebben verleend...

in het tegenlicht op deze foto, zie je Lee793...dat maar veel mensen deze schitterende kleur gaan gebruiken!!!!!

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

citaat:Geplaatst door ralph
            Het decor bestond uit een aantal kermit groene kokers, flinke diameter..ik kon er maar net m'n armen omheen slaan...en mijn armen zijn niet de kleinste
            Hmph... dat kan natuurlijk ook nog aan andere factoren liggen natuurlijk. Heeft wat te maken met massa en waar die zich bevindt [8D]
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...