Broekhin Roermond: VAS 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy
    • Jan 2005
    • 80

Broekhin Roermond: VAS 2005

Afgelopen weekend stond er bij ons op school de jaarlijke Vasten Actie Show op de planken. Er zijn slechts 3 zekeringen gesprongen omdat mensen echt niet geloven dat een vlammenlampje kapot is.. Maar voor de rest ging het goed. Samen met iemand anders was ik verantwoordelijk voor de bühne.. Ik de rekwisieten, hij de mics.. Daarnaast was ik vraagbaak voor alle TTC'ers. Omdat ik nu eenmaal de meeste ervaring heb. Ook heb ik de nieuwe leden mee opgeleid.

Voor de foto's: http://www.broekhinfoto.tk en dan op VAS 2005 klikken..
    Hier een kleine selectie:

Een materialen lijstje:
    1* MA Lightcommnder 24/12
    9* par 56 los
    20* par 64 (5*4bars)
    4* FutureLight Scans (sc 375)
    1* 700W Strobo
    1* (antieke) volgspot

4* 200W Dynacord Boxen A153
    1* Dynacord Powermate 1600
    1* Monitor JBL
    3* Sennheiser Revers/Handmic draadloos
    4* Sennheiser Richtmicrofoon
    1* Sennheiser Richtmicrofoon (ander type) in de piano
    2* CD Speler
    1* Ipod

2* Bellenblaasmachine
    2* Skytech 700W ClubFogger.. (de Rookdoos op de foto hebben we niet gebruikt..)
    1* Beamer Sony

Tja.. het licht was erg eenzijdig.. weinig tegenlicht.. Voor de rest ging het wel goed. Ik weet de typenummers niet helemaal meer.. Maar ik zal donderdag eens kijken als ik weer op school ben, morgen heb ik een stage voor de OTT. En dan update ik het wel even. Op zich was het een goede show voor een middelbare school lijkt me.

Ik lees wel wat jullie ervan denken..
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

hahah die rookmachine verder wel leuk setje
    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• FiëstaLj
      • Oct 2000
      • 2068

Ik zat zaterdag in de zaal...

Paar puntjes van aandacht.

Frontlicht was niet echt strak. Bij sommige acts vond ik het licht iets teveel kermis worden. (kwam vooral ook door al die kleuren op front)

Verder zou ik volgende keer een andere microfoon in de piano stoppen. Geluid hiervan klonk beetje transistorradio achtig..

Verder zat het wel netjes in elkaar met de gebruikte spullen.

Natuurlijk als je een nettere Pa zou hebben met aan het podium subje/topje en verderop in de zaal nog 2 topjes op statief als delay setje zou je meteen stuk lekkerdere sound neer kunnen zetten. Plus denk ik dat je hiermee mee volume uit je richtpijpjes zou kunnen krijgen voordat je feedback hebt.

Wie ben jij trouwens ? was je ook op de afterparty ? ik wel namelijk.
      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Iko
        • Feb 2002
        • 766

En heb je die rechter blonde mee naar huis genomen na de after party tijs?

Comment

• Percy
          • Jan 2005
          • 80

Die rechter blonde zit momenteel in de 2e.. (vwo) dus, dat lijkt me een groot verschil met tijs.. En die kleurtjes, dat was de keuze van Guido. De mic was het idee van Johan, we hadden geen andere vrij, en om daar nu een draadloze houben mic in te stoppen, lijkt me ook geen goed idee, die hadden we op andere plaatsen nodig.

Comment

• Klaaske
            • Jun 2003
            • 571

citaat:Geplaatst door Percy

Die rechter blonde zit momenteel in de 2e.. (vwo) dus, dat lijkt me een groot verschil met tijs..
            Maakt dat uit ? [}]
            <font size=\"1\">
            Groeten,
            Jaap
            <b>
            -[GSXke :)]-
            </font id=\"size1\"></b>

Comment

• JohnHa
              • Jan 2002
              • 57

1. Doe iets aan die rookmachine, of koop een nieuwe. Deze is te gevaarlijk.
              2. PAR's van voren ? Probeer eens pc's of fresnellen en gebruik je Parren dan als tegen- of zijlicht.

verder wel netjes met weinig middelen.

Comment

• LJ_jacob
                • Aug 2003
                • 293

ik mis de 2 pipo'tjes in je materiaallijst
                mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Voor een school met beperkte middelen ziet dit er netjes uit. Die rookdoos zou ik zo snel mogelijk vervangen voordat er ongelukken gebeuren. Die kan echt niet zo en is te erg voor worden dat hij in bedrijf staat. Van het decor is werk gemaakt, daar heb ik veel slechter van gezien bij voorstellingen op scholen. Verder kan FiëstaLj beter commentaar geven dan ik want ik was er niet bij.

PS
                  Ik ben 10 jaar ouder dan mijn vriendin, so what

Comment

• Wous
                    • Apr 2003
                    • 26

Of je kunt natuurlijk ook gewoon het kapje van de rookmachine er weer op zetten en vast zetten met de bij behorende schroeven.....
                    Dan kan er ook niemand meer bij..

Maar ja als je geen gel en haarlak bij je hebt om je haren te doen dan laat je hem gewoon zo...
                    Luchtankers i.p.v. Motortakels

Comment

• rolanddeg
                      • Nov 2004
                      • 337

verschillen in leeftijd maakt niet uit, zolang je maar je pedopasje bij je hebt...

heb je hier geen problemen mee gehad ivm rondzingen?

Comment

• SjoerdOptLand
                        • Jul 2003
                        • 261

Iemand voor topic 'Vrouwen in het vak'? (Of zie ik het verkeerd en beledig ik iemand... [:I])

Groetjes,
                        Sjoerd

Comment

• FiëstaLj
                          • Oct 2000
                          • 2068

Volgens mij wel sjoerd (geloof namelijk dat het een jongen was..)

Ik zeg trouwens ook niet dat je er een ew500 in die piano moet leggen.. Maarre euhm ff denken een beta 57 ofzo ? (ben maar lichtpik he.. dus verbeter me als ik fout zit..)
                          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• rolanddeg
                            • Nov 2004
                            • 337

gewoon 2x sennh md441 als je geld over hebt

Comment

• VERVALLEN

die ouwe rookmachine met blote contacten (230V!!!!!!!!!!!!!!!!!) en dat in een vettige stoffige boel is enorm gevaarlijk mensen!!! Delen onder spanning zo kunnen aanraken IP00000 is LEVENSGEVAARLIJK he mensen! En als die fogger dan echt nog dienst moet blijven doen ... overkap die dan desnoods met een zelfgemaakte metalen behuizing ofzo!
                              Dit is echt TE erg en eng om aan te zien!
                              Willen jullie DODEN of zwaar verbranden op jullie geweten hebben?

Comment

Working...