Benefietconcert voor Atjeh

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EP Woody
    • May 2001
    • 795

Benefietconcert voor Atjeh

Lange tijd niet gereageerd op dit forum, en erg weinig gelezen. Maar toch wil ik jullie deze foto's niet onthouden.

Afgelopen vrijdag 25-2 een benefietconcert gedaan voor Atjeh.

Programma bestond uit plm 6 koren, bigbands, jazzorkesten, en wat solo-artiesten.

Geluid bestond uit:

Kling&Freitag Access. B10, 2x B5, T9 + T5 per kant.
    4x K&F C1515-6 delay
    8x K&F C106 delay
    6x EV sx300 Monitor
    3x Peavey Hysis 1M 15/1 monitors

Midas Verona 480

De show was in een grote kerk, met een galm van ongeveer 3 sec. Maar toch een lekker vol, warm, maar duidelijk geluid.

Overzicht van 1/3 van de zaal. (Links en rechts van de zuilen was ook nog kerk. Plm 8 meter breed tussen de zuilen.)

Mijn taak in dit geheel was FOH-mix.
  • LichtNichtje
    • Nov 2004
    • 220

en licht?? heb je een gedacht??

Comment

• EP Woody
      • May 2001
      • 795

Sorry, ben niet van het licht... Maar kan wel even een gok doen wat er stond...

GrandMA UltraLight
      2x MA Dimmer 12x2.3KW
      1x IES Executor 6x2.5KW
      6x Mac 250+
      8x Fourbar Par 64 1KW
      8x Theater Fresnell 2 KW
      4x Floodlight 1KW (geloof ik)

Mocht ik nog wat over het hoofd gezien heb, sorry...

Vanavond zal ik nog een paar scherpere foto's plaatsen.

Wat bedoel je met een gedacht?

Comment

• SjoerdOptLand
        • Jul 2003
        • 261

Een videovraagje nog: wat werd er geprojecteerd en wat was daarvan de toegevoegde waarde voor het geheel? Welke apparatuur is gebruikt?

Was het bijvoorbeeld niet mooier geweest om het scherm aan de zijkant van het podium te hangen?

Groetjes,
        Sjoerd

Comment

• EP Woody
          • May 2001
          • 795

Video hebben wij niet geregeld, maar werd met name gebruikt voor een DVD-presentatie. En een beetje voor de mensen achterin, zodat die ook nog een beetje zagen wat er op het podium gebeurde.

MX50 heb ik iig gezien, maar voor de rest zou ik het niet weten.

De beamer was plm 1 meter lang... 4000 Ansilumen wat ik opgevangen heb...

Comment

• erik_gj
            • Jan 2004
            • 129

Dan was er niet echt grote publiciteit gegeven aan deze actie!? ik heb er namelijk niks van gehoord. Kan natuurlijk ook wel aan mij liggen.....
            zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• EP Woody
              • May 2001
              • 795

Ik heb geen idee hoeveel publiciteit er is gemaakt. Er waren al met al toch wel 1400 man aanwezig. Ongeveer de helft van wat er gehoopt was, maar toch een leuk aantal.

Men heeft wel berichten in lokale kranten gezet, en zijn ook wel posters verspreid... Meer weet ik er ook niet van. Ik deed alleen het geluid

Comment

• LichtNichtje
                • Nov 2004
                • 220

citaat:Geplaatst door EP Woody
                Wat bedoel je met een gedacht?
                Ja, omdat je aanhaalde dat je enkel voor de FOH mixing instond, dacht ik dat je niet volledig op de hoogte zou zijn van de "licht" kant van de zaak

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

een gedacht is een idee, vanuit waals naar vlaams naar Nederlands vertaald, waarschijnlijk.

Ben overigens benieuwd naar een detailfoto van de acces, die 5 en 9 toppen moet je nogal raar aan elkaar knopen om ze netjes te laten koppelen...Ik had dus 2 T5 toppen meegenomen, en de 9 thuisgelaten...

Comment

• EP Woody
                    • May 2001
                    • 795

Als het had gekund had ik ook liever 2x T5 gehad... maar we hebbe niet anders helaas... Is ook niet mijn idee geweest om de set zo aan te schaffen...

Koppelen doen ze inderdaad niet netjes, en de B10's zijn ook niet breed genoeg om de toppen ver genoeg uit mekaar te kunnen draaien.

Detailfoto's heb ik nog niet, en ben bang dat ik ze ook niet krijg...

Nu je het zegt idd zou dat wel heel aardig kunnen kloppen...

Comment

Working...