Trijntje in Ahoy.....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ledje
    • Aug 2001
    • 77

Trijntje in Ahoy.....

- http://groups.msn.com/LDDesign/shoeb...hoto&PhotoID=5
    - http://groups.msn.com/LDDesign/shoeb...hoto&PhotoID=4
    - http://groups.msn.com/LDDesign/shoeb...hoto&PhotoID=3
    - http://groups.msn.com/LDDesign/shoeb...hoto&PhotoID=2

Wat hing er :
    -12*MAC300
    -10*MAC250 Entour
    - 4*StudioSpot 575CMY
    - 1*PRO2000 Rookdoos
    - 1*JEM Hazer + extra FAN
    - 1*PEARL2004
  • LJ Nico Schepers
    • Sep 2002
    • 28

sinds wanneer dragen lichtnichten een maatpak, moeten zei niet meer mee helpen opbouwen en lampjes richten ?

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

krijtstreepje met opdruk, 't zijn nog niet echt Man in Black....LOL

Hebben AHOY te heet gewassen, of zo, ik dacht altijd meer kabel nodig te zijn in rottjeknor...

Comment

• ledje
        • Aug 2001
        • 77

citaat:Geplaatst door **************

krijtstreepje met opdruk, 't zijn nog niet echt Man in Black....LOL

Hebben AHOY te heet gewassen, of zo, ik dacht altijd meer kabel nodig te zijn in rottjeknor...
        Haha geweldig he.... Het was een sjiek feest.... En ja de lichtnichten bouwen zelf nog de zwapperlampen op en breken de zooi ook weer af...

Comment

• Barthez
          • Dec 2003
          • 256

Hey Leon, bij zo'n productie als dit hoort natuurlijk ook een materiaallijstje van het geluid, zal ik dat dan maar doen? []

PA:
          - 4 x d&b Q7
          - 2 x d&b Qsub
          - 2 x d&b D12

FOH:
          - Midas venice 160
          - K-T 360 Eq
          - PCM 90
          - Tascam cd450
          - Audient ASP231 (tbv monitors)

Monitors:
          - 4 x d&b max12
          - 2 x d&b D12 (2-weg actief)

Ze zijn wel mooi die pakken van jullie, maar wij zijn uiteindelijk ook gewoon de zaal in gelopen tijdens de set van trijntje, en we zagen er nog 10 keer netter uit dan een aantal van de bezoekers

En nog bedankt voor het lenen van de G-haken, scheelde me een hoop gedoe.. Volgende keer neem ik voor de zekerheid toch altijd maar ff 2 steeksleutels 19 mee... [)]

grts Bart
          Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• ledje
            • Aug 2001
            • 77

citaat:Geplaatst door Barthez

Hey Leon, bij zo'n productie als dit hoort natuurlijk ook een materiaallijstje van het geluid, zal ik dat dan maar doen? []

PA:
            - 4 x d&b Q7
            - 2 x d&b Qsub
            - 2 x d&b D12

FOH:
            - Midas venice 160
            - K-T 360 Eq
            - PCM 90
            - Tascam cd450
            - Audient ASP231 (tbv monitors)

Monitors:
            - 4 x d&b max12
            - 2 x d&b D12 (2-weg actief)

Ze zijn wel mooi die pakken van jullie, maar wij zijn uiteindelijk ook gewoon de zaal in gelopen tijdens de set van trijntje, en we zagen er nog 10 keer netter uit dan een aantal van de bezoekers

En nog bedankt voor het lenen van de G-haken, scheelde me een hoop gedoe.. Volgende keer neem ik voor de zekerheid toch altijd maar ff 2 steeksleutels 19 mee... [)]

grts Bart
            Kijk aan.... Ik moet je gelijk geven Bart...
            Geen dank voor die haakjes... daar zijn collega's voor !
            jowz

Comment

• cornedure
              • Jul 2002
              • 230

Ik tel toch 2 x Pearl 2004 (ja ik kan tot 2 tellen).

Klein vraagje dan: waarom? Hebben jullie het conventionele licht gesplitst van het intelligent licht? Of dient de tweede console simpelweg als backup?

Voor het aantal fixtures moet je het niet doen.

EDIT 1: Te laat de andere thread gezien van Do at Panama. Ik had trouwens niet opgemerkt dat beide producties achter elkaar stonden op jullie website en dacht dat het foto's waren van 1 productie. Was daarom een beetje verward.

*zucht* Oud worden...

Comment

• ledje
                • Aug 2001
                • 77

citaat:Geplaatst door cornedure

Klein vraagje dan: waarom? Hebben jullie het conventionele licht gesplitste van het intelligent licht? Of dient de tweede console simpelweg als backup?

Voor het aantal fixtures moet je het niet doen.
                Bij trijntje in ahoy diende die simpelweg als backup ja.....
                Bij de andere foto's dient voor het convetioneel licht ( DO )
                jowz

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

citaat:Geplaatst door cornedure

Klein vraagje dan: waarom? Hebben jullie het conventionele licht gesplitst van het intelligent licht? Of dient de tweede console simpelweg als backup?
                  Gebeurd echt wel erg vaak op de grotere producties dat we als operator met 2 desks werken.
                  Eentje voor conventioneel (aangezien een hoop faders dan altijd wel leuk zijn) en eentje voor het intelli.
                  Dit heeft oa te maken met het voorhanden hebben van een hoop faders en snelle acces voor alle fixtures. Als je dan nog even moet doortikken naar andere subgroepen of pallets voor EN intelli EN conventioneel gaat het teveel bewerkingen op 1 tafel kosten om een snelle change-over te doen. En een mens heeft toch 2 handen? (en een desk meestal maar 1 program gedeelte )
                  Bij video-capture komt het dan nog eens voor dat er erg veel bijgeschoven dient te worden op het conventioneel en de rest van de show 'must go on'.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• rinus bakker
                    • Mar 2002
                    • 5429

In welke Ahoy' was deze show van Trijntje?
                    de buhne op de pics ziet er nou niet bepaald uit als die in het Sportpaleis.
                    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• kokkie
                      • Nov 2003
                      • 1166

Maarruh, om deze foto's nou ergens neer te zetten met een URL waar LD Design in zit. Heb je een link met LD Design, want je naam komt me nog niet direkt bekend voor.
                      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• ledje
                        • Aug 2001
                        • 77

citaat:Geplaatst door kokkie

Maarruh, om deze foto's nou ergens neer te zetten met een URL waar LD Design in zit. Heb je een link met LD Design, want je naam komt me nog niet direkt bekend voor.
                        LD Design heb ik zelf even snel gemaakt om deze foto's op het web te zetten... Ikzelf zit in dienst bij Soundworks uit Schaijk .. Via hun doe ik licht bij DO en andere evenementen.
                        Dit was in de eemshal dacht ik .. niet het sportpaleis nee

greetzz

Comment

• Sandra
                          • Dec 2004
                          • 14

Leonneke!!!!!

Hoe is het lekkertje van me? Wat zit je haar anders tegenwoordig! Leuk dat je Trijn hebt mogen pesten! Gaan we gauw weer eens samen op productie? Groetjes aan iedereen bij SWS!!!

Liefs en een dikke zoen!
                          San.

Comment

• ledje
                            • Aug 2001
                            • 77

citaat:Geplaatst door Sandra

Leonneke!!!!!

Hoe is het lekkertje van me? Wat zit je haar anders tegenwoordig! Leuk dat je Trijn hebt mogen pesten! Gaan we gauw weer eens samen op productie? Groetjes aan iedereen bij SWS!!!

Liefs en een dikke zoen!
                            San.
                            Sandra De lichtvrouw van nederland... en omstreken !!
                            Van mij mag je snel weer mee op klus !!! heel snel.. !!! Jiehaaaaa

Tot snel

Comment

Working...