echte x-mos hasselt (vervolg pre X-mos)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5429

Kortom:

verhuur nooit je conische koppelingstrussen aan deze Firma met GekkeTrussenZiekte,
    want ze raken misschien wel besmet met het syndroom van Cilindrisch-Tapbout!

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• DJ-BJ-sl
      • Jul 2004
      • 172

dat zal ook niet snel gebeuren want er zijn hier in de buurt niet zoveel bedrijven met eurotruss en kristof (replay ) heeft zelf al 24 stukken van 3m en daar komt hij meestal wel mee toe [8D]

Comment

• G-LiTe
        • Apr 2004
        • 196

Even inpikken op de post van Rinus ivm. de liften.

Ook bij Alp wordt dit onderscheid gemaakt tussen de twee types van liften.

Alp spreekt van:

- een montagelift
        - een theaterlift

De montagelift is uitgvoerd met twee lange naar voor kantelende en knikkende stabilisatoren die doormiddel van een bout gefixeerd moeten worden.

De theaterlift is uitgevoerd met twee lange en twee korte stabilisatoren die manueel in hun behuizing moeten geschoven worden en gefixeerd met een spring-pen. De stabilisatoren staan trouwens in een kruis-vorm.

Los van de halvering van de WLL is de montagevariant dus enkel voor 'MONTAGE-doeleinden'

Om welke lift gaat het nu hier?
        Want ik blijf het montage-type wel erg vaak tegenkomen op allerlei fuiven en feesten.
        De reden is duidlijk, veel disco-boeren vinden de theaterlift van 7.5m te hoog voor hun 'feestzaal-partijen' en sowiso te duur.

"Waarom betalen voor de 2 meter die ik nooit kan gebruiken"

G-LiTe
        Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2138

met dat in gedachte kom ik toch meer de theaterlift tegen dan de montagelift. zit kwa bouwen en breken ook wel af en toe op beurzen en zie daar allerhande types van liften voorbij komen: van de theaterliften van alp(gebruiken we zelf) tot types waarbij de hijsmast schuin naar achteren staat( krijg altijd nare gevoelens als ik het zie[8)]), tot een zelfbouwsel toe...

van alle types vind ik de alp liften dan toch weer de leukste om mee te werken. heb je ook nooit problemen mee... maarja weer beetje persoonlijke mening[:I]

mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• DJ-BJ-sl
            • Jul 2004
            • 172

het waren de zogenoemde theaterliften want ze hadden vanvoor 2 lange poten en achteraan 2 korten

Comment

Working...