Chrysostomosfuif (BE)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

sturing?

Comment

• tmp
      • Aug 2003
      • 79

citaat:Geplaatst door Full On

Het enige wat ik toch altijd een beetje raar vind zijn die trussen met boutje-plaatje verbinding... zijn deze dan zoveel goedkoper dan het systeem met de eggs?
      veel goedkoper zijn deze trussen niet denk ik ...
      het systeem werkt naar onze mening gemakkelijker en de mogelijkheden zijn groter ...

Comment

• tmp
        • Aug 2003
        • 79

citaat:Geplaatst door Harmen

sturing?
        Visual dmx PC-lightjockey (software van movitec/5star systems)
        Scene setter voor conventioneel licht/ledtubes

Comment

• Full On
          • Dec 2004
          • 11

hmmmm, jullie vinden het gemakkelijker om met deze truss-verbinding te werken?
          Ok, het kan een persoonlijke keuze zijn maar ik pak liever een hamertje en wat trusspennen mee ipv van bouten, moeren, sleutels, enz....
          Het lijkt me trouwens ook sneller te werken ff een pinnetje d'r in te slaan.
          Maar goed, zolang het allemaal veilig en verantwoord blijft zal je mij niet horen klagen over jullie manier van werken.
          Dus ik vind je reatie wat raar, maar voor de rest is TMP zeker nie slecht bezig!

Grtz,
          B&
          Druk je op \'Full On\'.... vallen plots alle lampjes uit!!??

Comment

• tmp
            • Aug 2003
            • 79

mja het is ook wel een beetje omdat we dit gewend zijn...
            we hebben nooit prolyte gebruikt eigelijk
            ik wil helemaal niet zeggen dat ons systeem het beste is !
            wijzelf zijn er tevreden van en om volledig over te stappen op een ander systeem is een heel grote stap nu ...

bouten worden trouwens niet met sleutels vastgedraaid maar met een boloneur ...
            met sleutels is dit idd niet te doen , met een boloneur gaat dit zeer snel en dan zijn de bouten ook zeer vast aangedraaid ...

Comment

• Tiemen
              • Dec 2001
              • 944

citaat:Geplaatst door tmp
              met sleutels is dit idd niet te doen , met een boloneur gaat dit zeer snel en dan zijn de bouten ook zeer vast aangedraaid ...
              Is het dan zo dat bij een boutverbinding "hoe vaster hoe beter" is? [B)]

Comment

• tomv
                • Jun 2003
                • 331

citaat:en de mogelijkheden zijn groter ...
                Zij hebben geen gedoe met allemaal die hoeken. Dit syteem is op dat gebied wel makkelijker.
                Lijken trouwens fel op de trussen van DWR?
                Tom

Comment

• tmp
                  • Aug 2003
                  • 79

Tiemen >>> hoe vaster hoe beter heb ik nooit gezegd. vast = vast.

Tomv >>> onze trussen zijn passend op de trussen van dwr (van 30cm breed).

Comment

Working...