WK Streetdance 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

WK Streetdance 2004

We hebben weer een showtje gedaan en wat foto's gemaakt,
    Helaas mochten we weinig effect maken tijdens de wedstrijden, maar wel de dag ervoor toen we er een theatershowtje hadden voor stichting doe een wens. Van deze show volgen de foto's nog.
    Dit alles was te doen in de Sporthal van De Brug in Mierlo.

Foto's vind je hier: http://www.w-s-s.nl/pictures/wk-streetdance/

App.Lijst:
    Rigging:
    Metertje of 60 X30D truss
    Metertje of 50 X30V truss
    6 VMB Statieven
    Licht:
    6x Movitec SL-250
    8x Movitec WL-250
    4x 6bar par-64 1000watt
    6x 4bar par-54 300watt (2 zijkant podium, rest aan zaal truss)
    4x 4bar Multipar
    4x 1kw Fressnell
    2x 1500watt fogger
    1x MA tafel
    1x Jands Tafel (voor Intelli)
    Geluid:
    Tape Rackje Backstage
    DJ setje in de zaal
    6x EV rx 118 bassen
    4x EV rx 212 toppen
    2x EV amprack
    5x Monitor ASS
    2x Dynacord s-1200 TBV Monitors

Dat was het zo'n beetje wel,

meer foto's volgen....
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Heb je zul mooi spul staan, heb je daarbij zulke lelijke foto's [:S]
    We're ready to party, are you?

Comment

• daantje
      • Aug 2004
      • 265

hey mooi gedaan hoor. heb ff een vraag: hebben jullie dit in samenwerking gedaan met een ander bedrijf? ken ook een bedrijf dat ook iets met streetdance ging doen. waarschijnlijk was dat dan het EK. bij jullie bekend?
      grtz daniël
      can you feel the light [:)]

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

Kwa licht en geluid niets samengedaan,
        En we hebben enkel het WK gedaan, niet het EK

Enne, ik weet het, heb niet echt de tijd gehad voor mooie foto's, maar die komen dus nog......

Comment

• pimeling
          • Oct 2002
          • 13

Ik ben er ook geweest op de vrijdagavond(presentatie van een dansschool). Ik vond dat er bijna geen interactie was tussen muziek/dans/verhaaallijn en de lichttechniek. Het kwam op mij over als een beetje willekeurig programmatjes aanklikken.
          Heb je ook foto's van die trussen die rechtovereind stonden? en dan doel ik met name op de voet. Zoiets heb ik nog nooit gezien en vroeg me af of het was toegestaan aangezien de truss ook was vastgetaped aan de tribunes? Het ging om een truss waarbij aan de onderkant de dikke buizen naar buiten wezen.(weet je welke ik bedoel?)
          Het geluid was wel OK, ook de apparatuur was wel goed hoor, misschien dat het gebruik ervan beter had gekunt.
          Overigens was er enkele weken eerder(althans dat heb ik gehoord) ook al een streetdanceevenement in de brug in Mierlo.

Comment

• rene.derksen
            • Feb 2004
            • 649

Ziet er leuk uit, net front lichtje en tegen, de rest voor zaal ziet er ook prima uit! En die rechtopstande truss staat neem ik aan op een baseplate 1x1meter o.i.d.
            Licht is altijd zwaar.

Comment

• Amati
              • Nov 2001
              • 100

Ok leuk leuk!

Maar nu naar de core-business!

Zou ik wat close-ups mogen zien hoe het frontlicht uitkwam op de te verlichten objecten?!:-D

Groeten,

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3148

Ziet er netjes uit!

Vraagje: op welke manier(en) heb je eigenlijk dit stuk truss vast gezet?

Comment

• Ws Soundexpresse
                  • Jun 2001
                  • 1007

De truss staan op een 3hoek poot, waarom dit is vastgetapet weet ik niet, is niet door ons gedaan, het stond stevig (gebruik die poten ook op podia op een trusspaal met een movinghead neer te zetten) Kwa interactie van de vrijdag avond klopt helemaal. We werden pas 15min voor aanvang van de show ingelicht over wat precies de bedoeling was. Dus we konden eigenlijk niet meer dan wat dingen proggen en daarnaa de programmatjes weer oproepen.

De rest van de foto's komen nog, oa hoe het geheel was uitgelicht.

Comment

• pimeling
                    • Oct 2002
                    • 13

Zijn die 3hoek poten eigen fabrikaat of komen die ergens vandaan? Zijn ze gekeurd?
                    Het lijkt mij dat ze niet goed zijn omdat ze niet wijd genoeg naar buiten staan.
                    Bij een normale groundplate bestrijk je een groot oppervlak waardoor de truss niet makkelijk kan bewegen terwijl bij die 3hoekstruss volgens mij een klein zetje genoeg is om de truss te laten vallen.
                    Maar ze zien er wel leuker uit dan een groundplate... veilig? dat is de vraag....
                    OK ik ben geen professional maar ik gebruik mijn eigen inzicht dus als ik iets verkeerd heb hoor ik dat graag.

Comment

• AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

Sfeerloos geheel... Foute kleurtjes...
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• SpaceyDeeJ
                        • Sep 2001
                        • 876

Arvid,

ik deel je mening ten dele (maar vind je argumentering behoorlijk kort door de bocht),

Ik mis absoluut frontbelichting. En qua kleuren vind ik het een bonte bedoeling. Qua effect hoeft het niet wild te bwegen om er toch een mooi plaatje van maken....
                        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Truss-aap
                          • Mar 2004
                          • 16

Qua licht en geluid ziet het er goed uit.
                          Is dat de MA En Mh's van frits j

Comment

• AJB
                            • Jul 2003
                            • 2289

citaat:Geplaatst door SpaceyDeeJ

Arvid,

ik deel je mening ten dele (maar vind je argumentering behoorlijk kort door de bocht),
                            Je hebt gelijk; ik had nog geen beargumentatie...

- Slechte trussconstructie; veel te weinig hoogte verschil...saai plaatje dus
                            - Kermis kleurtjes... Absoluut geen enkele rust, stijl of whatever in het geheel...
                            - Parren lijken lukraak gesteld; niet symmetrisch, danwel creatief verantwoord assymetrisch....

TIPS:

-Meer rondere vormen wanneer een decor daar om vraagt...(bijv. in je trussontwerp)
                            -Een sterrendoek/LED-curtain had in dit geval erg leuk gewerkt
                            -Hang eens een parren-balkje rechtop; hiermee creeer je veel meer hoogte verschil...
                            -Bij shows met veel danseressen; OF een 2de plan front stellen, OF veel groter trekken met 45gr. profieltjes... Dit kan echt niet !
                            -Afwerking is minimaal; dun friesje langs je trussen maakt het net af...
                            -Doe bij het kiezen van de kleuren je ogen voortaan OPEN !!!

grtz. AJB...
                            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                            ------------------------------------------------
                            Arvid Buit
                            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• pimeling
                              • Oct 2002
                              • 13

OK, front had minder vlekkerig gekund. kleuren waren overigens niet heel verkeerd, beetje vertekend door de foto denk ik.
                              Ik heb een foto gevonden waar die 3hoek poot opstaat. Komt iemand dit bekend voor? http://www.w-s-s.nl/pictures/verkoop/ParrenRack.jpg

Comment

Working...