zillion

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

zillion

hierbij een fotoreportage over een fuif gisteravond in de zillion. veel foto's gaan over de fuif zelf, maar de hele reeks geeft ook een beeld van hoe de zillion er nu aan toe is inwendig dan gezien. Voor de kenners kan dit wel een leuk topic worden...

de url naar de foto's:

http://home.tiscali.be/bslsoundenlight/foto's%20zillion%20resized/images/

sorry voor mijn eerste mislukte pogingen, denk dat dit gemakkelijker is voor iedereen

even een lijstje dan nog met wat er stond:
    licht:

15* movitec SL250
    8* dataflash
    49* 812 voor de matrix
    case pro2

geluid:

gae en martin
    kind en crest versterkers

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Het zijn er nogal....haal eerst ff 'citaat' weg...en maak daar img van..
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Mathijs
      Moderator
      • Aug 2002
      • 1353

Ik raad je aan om de "picture" taq te gebruiken i.p.v. de Citaat.

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

kheb nu gewoon een url gepost. dus vuur maar af zou ik zeggen

mvg
        ronny
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Freek Fokker
          • Aug 2003
          • 495

ik krijg een 404,

zit dus toch nog ergens niet goed
          SR20DET

Comment

• DjFx
            • May 2004
            • 307

Moet je ff openen (soms lukt t dan nog niet na 1 x) in een nieuw venster (rechtermuisknop op de link en dan kiezen openen in een nieuw venser
            Suc6

Comment

• LJ Bert
              • Apr 2003
              • 270

jaja tis te zien wie de case programmerde aan de texten te zien jo??
              hehe wat een gedoe

Comment

• ronny
                • Dec 2002
                • 2138

haha lol ja idd

mvg
                ronny
                niet zagen, gewoon doen!

Comment

• daantje
                  • Aug 2004
                  • 265

zozo dat was nog eens een fotoboek .......
                  leuk dat je foto's maakt maar af en toe zitten er gewoon foto's bij dat je denkt oké DUS .......
                  verder het gene wat ik heb kunnen zien was erg mooi!!! complimenten!
                  ff een vraag DSCN0085 was dat een beetje fout gegaan met die scan (tape)
                  DSCN0087+ DSCN0105 wat is dat.?? vertel me ben benieuwd.!
                  grtz daniel
                  can you feel the light [:)]

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

Het spijt me vreselijk, maar ik ben allesbehalve onder de indruk...

Ontwerp is erg voor de hand liggend, kleurengebruik vind ik over het algemeen ronduit lelijk... 't is leuk om je bezig te houden met het volplakken van je lichttafel, maar misschien had de prio in dit geval even op het programmeren moeten liggen...
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• jo vaes
                      • Jul 2002
                      • 221

prio was in dit geval om zoveel mogelijk fixtures ah werken te krijgen. Frank wou snelle kleurenwissel en een fatsoenlijke snelle kleuren bij martin bekom je alleen door kleuren te nemen die elkaar opvolgen op het kleurenwiel( jaja, bij kryptons enz is dit niet het geval). Blacklight-wit bij moviteccen euhm is een vet effect, maar op foto niet. Maarja, U zult het wel allemaal beter weten...
                      Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

Alles beter weten is weer een statement dat duidt op een verdeding; daar gaat het niet om... Ik zie een aantal foto's met rood, groen, roze, oranje cobi's en denk dan; weinig subtiel...

That's my opinion... Dat geleuter over Martin fixtures is weinig interessant als het gaat om plaatjes maken; dat doe ik al tig jaar met dit merk lampjes...
                        Arvid Buit

Comment

• ronny
                          • Dec 2002
                          • 2138

voor degene die niet weten over wat het gaat: de zillion is een discotheek in belgie die niet meer is. het grootste deel van het materiaal is vroeger verkocht geweest, maar er staat nog altijd een groot deel in het stof verloren te gaan.

dat is dus hetgene wat je ziet op foto: DSCN0085

op foto's DSCN0087+ DSCN0105 zie je een robot die vroeger deel uitmaakte van de vele acts in de zillion.

degene die de zillion nog kennen van vroeger zullen me wel begrijpen dat het er nu nogal leeg en kaal is. zonde om te zien eigenlijk, maar dat is mijn eigen mening.

citaat:leuk dat je foto's maakt maar af en toe zitten er gewoon foto's bij dat je denkt oké DUS .......
                          Hoe bedoel je? kwa kwaliteit jagoed men camera is niet het van het. zijn ook veel foto's bij die bewogen zijn en ja ookwel gewoon foto's gemaakt voor de lol[:I]. ik heb ze gewoon geupload en de url hier neergezet.
                          bedoeling daarvan was om ook te laten zien hoe de zillion er nu nog uitziet van binnen.... ik dacht dat sommige mensen dat misschien interessant zouden vinden[?][?]

mvg
                          ronny
                          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• jo vaes
                            • Jul 2002
                            • 221

In de eerste plaats was het de bedoeling om het ritme van de muziek te volgen en niet om plaatjes te maken.Die combi die jij bedoelt, da is een startpositie denk ik. Zoals frank wou, Podiums gekleurd, 2 moviteccen oranje op spiegelbollen.En centraal podium blacklight. Normaal gebruik ik ook niet zoveel diversiteit. Maar omdat we nu een zeer beperkt aantal movingheads hadden moest het wel. De situatie is niet altijd even positief.
                            Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• AJB
                              • Jul 2003
                              • 2289

Als het niet anders kon; prima...Maar op het productie forum staan foto's, en mensen geven hierop een(veelal eerlijke) reactie... Ik zeg wat ik ervan vind, en mijn mening is niet heilig ofzo...We zijn het blijkbaar niet eens; no problem dacht ik zo...

Ik kan hier echter uitgebreid gaan uitwijden over de nauwkeurigheid van pallets, etc., maar daar heb ik weinig zin in...Mijn opmerking over de prio programmeren -vs- flauwe grappen op gaffa schrijven, dekt de lading naar mijn gevoel wel...
                              Arvid Buit

Comment

Working...