citaat:Je baas kan je daar ook niet voor ontslaan
Wat coole extreme dingen
Collapse
X
-
Zover ik weet, maar ik kan helemaal verkeerd geinformeerd zijn...Bestaan er Bedrijfs rechtvormen (BV, NV, VOF enz..) Waar bij bepaalde omstandigheden de baas wel buiten gedonderd kan worden...Correct me when I'm wrong...Als je zeker weet dat dat kan, hem daar ff op een leuke manier op attenderen...Werkt vaak wel...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW** -
Nou zover ik weet is het toch echt niet mogelijk om een eigenaar van een bedrijf uit zijn eigen bedrijf te gooien.(staat tenminste in mijn (saaie) boeken niet)
ik geloof dat het maar goed is, anders zouden goed winstgevende bedrijven wel erg vaak wisselen van eigenaar
Voor jou een vraag...... voor mij ook!Comment
-
BV = Besloten Vennootschap. merendeel van de gevallen is de directeur ook op een of andere manier eigenaar cq aandeelhouder. Of BV moet onderdeel zijn van Holding en is aangesteld als zijnde leidinggevende door eigenaar van Holding
VOF = Vennootschap Onder Firma. Meerdere eigenaren die ook allemaal directeur zijn.
NV = Naamloze Vennootschap. Hierbij zijn er meerdere eigenaren , immers de aandeelhouders. Directeur kan aandeelhouder zijn.
Ik geloof dat het al weer te vroeg is... dingen beginnen te ratelen

cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
Je kunt natuurlijk ook even nuchter nadenken en zelf inzien dat dit geen gezonde manier
van werken is. Maar niet te denken wat er kan gebeuren als het bakkie omvalt als er iemand onder staat.
Durf er wat van te zeggen, alleen hiermee kun je een veilige werksfeer creeren.
cheers,
ERCComment

Comment