Wat coole extreme dingen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

citaat:Je baas kan je daar ook niet voor ontslaan
    Zover ik weet, maar ik kan helemaal verkeerd geinformeerd zijn...Bestaan er Bedrijfs rechtvormen (BV, NV, VOF enz..) Waar bij bepaalde omstandigheden de baas wel buiten gedonderd kan worden...Correct me when I'm wrong...Als je zeker weet dat dat kan, hem daar ff op een leuke manier op attenderen...Werkt vaak wel...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Italio
      • Jan 2004
      • 47

Nou zover ik weet is het toch echt niet mogelijk om een eigenaar van een bedrijf uit zijn eigen bedrijf te gooien.(staat tenminste in mijn (saaie) boeken niet)

ik geloof dat het maar goed is, anders zouden goed winstgevende bedrijven wel erg vaak wisselen van eigenaar
      Voor jou een vraag...... voor mij ook!

Comment

• SpaceyDeeJ
        • Sep 2001
        • 876

BV = Besloten Vennootschap. merendeel van de gevallen is de directeur ook op een of andere manier eigenaar cq aandeelhouder. Of BV moet onderdeel zijn van Holding en is aangesteld als zijnde leidinggevende door eigenaar van Holding

VOF = Vennootschap Onder Firma. Meerdere eigenaren die ook allemaal directeur zijn.

NV = Naamloze Vennootschap. Hierbij zijn er meerdere eigenaren , immers de aandeelhouders. Directeur kan aandeelhouder zijn.

Ik geloof dat het al weer te vroeg is... dingen beginnen te ratelen
        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

Je kunt natuurlijk ook even nuchter nadenken en zelf inzien dat dit geen gezonde manier
          van werken is. Maar niet te denken wat er kan gebeuren als het bakkie omvalt als er iemand onder staat.

Durf er wat van te zeggen, alleen hiermee kun je een veilige werksfeer creeren.

cheers,
          ERC

Comment

• Tristan
            • Oct 2004
            • 121

ik ben in middels al gestopt en werkende bij een ander bedrijf. Ik heb er toen ook zeker wat van gezegd.
            tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

Working...