Wat coole extreme dingen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tristan
    • Oct 2004
    • 121

Wat coole extreme dingen

Niet alles is even cool, maar doet wat het meot doen.

Outdoor
    Wat parren spiegelbolletje met 2 maal 250

Cirkel 8m en 4m hoog
    12 maal movitecs 250

Te veel bogen
    Wat truss en effecten

Standard show
    4 maal mini movitec 150

12 maal mac 300

Hardcore party
    Veel pins en een paar parren en enkele effecten

Trussje met wat effecten en parren en 2 te oude martin scans

4 maal profiles en 2 maal wizard in een trussje

tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Aparte manier van rigging hou je erop na... truss aan een hoogwerker?

Comment

• kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

Ja en kom niet met het bakje mag 225kg tillen, er mogen 2 personen in met materiaal, maar er mag absoluut niets mee gehesen worden. Dus dit is fout op alle fronten.
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• DjFlo
        • Jun 2003
        • 332

Ik verheug me nu al op het commentaar van rinus

groeten

floris

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

citaat:Geplaatst door DjFlo

Moet me ff wat van het hart...
          DjFLO van dit soort reacties krijg ik dus jeuk!

No more comment!
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

nee, lijkt me ook geen relaxte reactie Flo, ik heb me er al eens eerder over uitgelaten zie: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...74&whichpage=3
            Dus Pleace DO'NT

Feit blijft wel dat dit niet de juiste methode is, een hoogwerker is voor andere doeleinden gemaakt dan voor rigging.

Dus kijk hier nog even goed rond, kan je nog een hoop leren

verder ziet het er wel netjes uit op deze misser na.

suc6 verder
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Tristan
              • Oct 2004
              • 121

IK ben helaas verplicht te volgen wat mijn baas wild, ik heb er wel meerdere malen op gehamert, maar als reactie kreeg ik ontslag als drijgement, vandaar na meerdere malen van deze dreigementen heb ik besloten om zelf te stioppen bij dit bedrijf.
              Maar ja ik geef toe het was als nog wel fout van me.
              tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

vreemdsoortig bedrijf dan..

Als ik hier tegen de jongens zeg: jullie weten dat dit levens gevaarlijk is maar toch doen jullie het. Anders krijg je ontslag (stel dat dat zou kunnen contractueel dan)

dan kwam ik 's avonds bij mijn meisje thuis met een zere z#k en twee blauwe Ogen en zonder personeel.. [:P]

Ik waag me niet aan zulke dreigementen en buiten dat vindt ik het raar dat jou baas niet iets van zijn personeel aanneemt als hij het zelf niet weet..

maargoed, we hebben in de loop der tijd al heel wat gigging-avonturen gezien op dit forum dus IK kijk nergens meer van op (tot op bepaalde hoogte)
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• DjFlo
                  • Jun 2003
                  • 332

citaat:Geplaatst door axs

citaat:Geplaatst door DjFlo

Moet me ff wat van het hart...
                  DjFLO van dit soort reacties krijg ik dus jeuk!

No more comment!
                  Sorry sorry ik kan me jullie reacties ook voorstellen.
                  Mijn exuses voor mijn opmerking!
                  Ik zal volgende keer ff 2 keer nadenken voordat ik zoiets plaats

groeten

floris

Comment

• Max
                    • Feb 2003
                    • 680

De op een naar laatste foto DAP MC 15 Speakers.... FOUT!

Comment

• Italio
                      • Jan 2004
                      • 47

citaat:IK ben helaas verplicht te volgen wat mijn baas wild, ik heb er wel meerdere malen op gehamert, maar als reactie kreeg ik ontslag als drijgement
                      je bent zeker niet verpicht om dit soort dingen te doen, ook al wil je baas dit. Als werknemer heb je het recht(eigenlijk vind ik plicht) om op dit soort momenten het werk te weigeren. Je baas kan je daar ook niet voor ontslaan. Hij mag dit gewoonweg niet van je verwachten.
                      Voor jou een vraag...... voor mij ook!

Comment

• rinus bakker
                        • Mar 2002
                        • 5429

Beste Tristan,
                        Ik be het helemaal eens met Italio....
                        Bij zo'n soort baas wil je dan ook zo kort mogelijk blijven...
                        mijn advies: meteen gaan zoeken naar een andere
                        Je zult later zeggen - als je er toch weg bent weggegaan
                        -> "Dat had ik veel eerder moeten doen!"
                        Als we een echte ArbeidsInspectie hadden en niet een stel van die
                        "kantoor-klojo's / buro-burgers / papier-plukkers / potlood-punters / theorie-tijgers / beleids-brallers"
                        dan zou hij alsnog een bestuurlijke boete moeten krijgen voor:
                        - dat soort stomme opdrachten
                        - dat soort van dreigementen uiten.
                        Ik schat in theorie zo'n € 250,- tot € 700,- bij elkaar.
                        Beide zijn namelijk zo strijdig als de pest met de ArBowet,
                        en elke Nederlander wordt geacht zich aan de wet te houden,
                        zelfs jouw baas.

Is't een beetje naar je zin zo, Flo?
                        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• DjFlo
                          • Jun 2003
                          • 332

citaat:Geplaatst door rinus bakker
                          Is't een beetje naar je zin zo, Flo?
                          Ja hoor rinus[:I]

groeten

floris

Comment

• R. den Ridder
                            • Sep 2000
                            • 1500

Nu moet mij ff iets van het hart hoor....begrijp dat je enige hekel hebt gekregen aan het merendeel vd ambtenaren in den lande..dan trap je mij ook redelijk op het hart moet ik zeggen, ben er zelf een...

en qua evenementen ligt vaak de schuld bij organisatoren kan ik je melden, als je twee dagen van tevoren afkomt met "ik wil een feestje geven voor 5000 man daar en daar" dan gaat dat dus niet door...je wordt als organisator enzo ook geacht de regels te kennen...kun je best ff paar weken van tevoren mee komen, en zo maak ik het te vaak mee...zolang wij er niks van zeggen doet men het, terwijl men weet dat men fout zit, en als we er iets van zeggen gaat men zielig doen....dan moet je niet bij mij afkomen.....

On-topic: het is dus een combi van beiden: je baas moet zijn regels kennen en ernaar handelen, maar idd, vaak kunnen ambtenaren best wel eens langskomen voor het kalf verdronken is.....

Comment

• rinus bakker
                              • Mar 2002
                              • 5429

Hoi Ralph,
                              mijn vrouw is ook ambtenaar - geeft Frans voor HAVO / VWO.
                              En sommige van mijn beste vrienden zijn ambtenaar (alleen maar buitenlandse hoor!)
                              (Gne gne gneh - en ik zeik ze ook allemaal af.
                              Ik ben een heel erg naar hoogst irritant uiterst sarcastisch mannetje.)
                              Maar laten we onderscheid maken tussen mensen die het feitelijk handwerk - een vak hebben geleerd - verrichten, en hen die ermee bezig zijn om van alles om dat vak hen te (re-)organiseren, registreren, evalueren, en bureacratiseren.
                              Inspecteurs van politie
                              - mogen bijna niks meer van hun (gepolitiseerde) bazen - illegale opstoringsmethoden (!)
                              Inspecteurs van de verkeerspolitie
                              - worden vervangen door camera's - brengen dan meer geld in het laatje.
                              (jammer dat ze geen fietsers zonder licht fotograferen - zou ook een goudmijn moeten zijn!)
                              Inspecteurs van de Arbeidsinspectie
                              - hebben (bijna allemaal) een eigen district met eigen regeltjes en inzichten en te maken met een club in Den Haag die vooral bezig is met beleid = schurken tegen de politeiek waan van de dag.
                              Daarnaast hebben we natuurlijk ook Inspecteurs van het Onderwijs, Gezondheidszorg, Jeugdzorg en Kinderbescherming, AIVD (oa Dierenbescherming, enne die Korenwolf), Explosievendienst (SE-Fireworks), Bouw- en Woningtoezicht, de Voedsel- en Waren Autoriteit, Nederlandse Mededingings Autoriteit, Immigratiedienst, UWV, Belasting, enz enz enz enz, maar daar op die terreinen hebben we gelukkig een goed geoliede machine is er natuurlijk niets mis.
                              Mijn stellings is dat als de overheid een bedrijf was dat dit land allang naar de klote zou zijn, zoals dat in OostDuitsland, Rusland en Argentinie al aan de hand geweest is.
                              Als ambtenarendom en politiek te veel verweven raken en er dan ook nog allerlei ZBO (zelfstandige bestuurs organen) moeten worden gecreerd, kan iedereen de schuld op elkaar schuiven en gebeurt er helemaal f*ck all meer.
                              Als bedrijven niet goed funktioneren gaan ze naar de kl*te.
                              Als de overheid niet goed funktioneert krijgen we er meer ambtenaren bij en gaan de belastingen omhoog.
                              Als een bedrijf zwendelt (Cees van de Hoeven, moet de baas de lik in)
                              Als een Hells Angel in een criminele organisatie zit - moet je hem pakken.
                              Als een ambtenaar zwendelt of maar aanklooit met overheidsgeld moet ie ontslagen kunnen worden, of een forse demotie krijgen.
                              Helaas helaas, zei Winnetou, de bureaucratisering maakt de bevolking moe
                              (behalve hen die ervan leven natuurlijk
                              - en dat worden er steeds meer:
                              op den duur controleert en reguleert de ene helft van het land, de andere helft!
                              Maar dat hebben we al eens gehad: Rusland en de satelietenstaten).

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...