Sporthal Feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

?
    1. de stukken waren telkens 7mtr, int midden hing weinig aan de rechte trussen oomdat de cirkel eronderhing.
    2. de zooi moet toch passen onder de spanten? Ik hou niet zo van scheef takelen.
    3. vond het zo netjes volhangen opzich, niet te vol maar ook niet het idee "hangt meer truss dan licht"
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Didier
      • Aug 2002
      • 323

Ik ben afgelopen vrijdag met Tom meegeweest op klus. Moet eerlijk zeggen dat het er weer goed verzorgd uitzag! (maar dat zijn we ookwel gewent van hem)

Minpuntje was dat de accu van de hoogwerker plat was bij het afbreken, dankzij de organisatie die het ooooh zo leuk vond om rondjes door de zaal te rijden met dat ding...
      Zuid-Limburg

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

citaat:Geplaatst door Didier
        Minpuntje was dat de accu van de hoogwerker plat was bij het afbreken, dankzij de organisatie die het ooooh zo leuk vond om rondjes door de zaal te rijden met dat ding...
        Had daar niemand voor gewaarschuwd?
        Dacht van wel...
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Jag
          • Nov 2002
          • 319

citaat:Geplaatst door Remco vd Werff

Hoi Hinke,

Wat bedoel je precies met de versterkerkanalen?

De subs kregen per 2 een versterker-kanaal van de pl4 zo te zien. De toppen werden ook prima gepowered, door het toprack. De 12" draait op deze manier op 2 ohm, wat prima gaat en het mid-hoog gewoon op 4 ohm. Deze configuratie is gewoon goed en wordt vrij vaak toegepast. Als het echt lomp hard moet, kan er nog een toprack bijgezet worden eventueel.

Leuk klusje Tom, ziet er goed uit!
          Het was niet echt bedoeld als kritiek, ik zei het een beetje stom. Maar ik bedoelde eigenlijk te vragen, alles draait op 2 Ohm zo ongeveer (alhoewel dat in het echt natuurlijk anders uitpakt door de Fs van de drivers en de loading), heb je daar nooit problemen mee?

Comment

• Didier
            • Aug 2002
            • 323

hahaha, ja idd...
            Zuid-Limburg

Comment

• CyberNBD
              • Aug 2000
              • 1318

Nope dat op 2 ohm draaien kunnen die QSC PLlen prima aan, hebben nog nooit uitval gehad omdat een versterker te warm werd ofzo, terwijl bij dit soort setups het laag practisch altijd op 2 ohm draait, en afhankelijk van het aantal toppen het hoog ook. Enige optie is een extra toprack, maar om nu per 2 bassen ipv 4 een PL4.0 neer te leggen wordt een beetje te

Die hoogwerker.. tja daar had ene zekere T. Manshoven idd voor gewaarschuwd [:I], volgende keer ff insteken om bij te laden tijdens de show [)]
              CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Remco vd Werff
                • Apr 2001
                • 753

Hoi Hinke,

Ik bedoelde het anders ook niet als kritiek op jouw vraag....

Maar de powerlight's draaien keurig op 2 ohm en hebben daarbij ook nog een prima klank, zoals cyber al aangaf.
                Groeten, Remco

Comment

• badboyscrew
                  • Aug 2000
                  • 304

Zag er weer goed uit Tom.

Wat betreft die sportvloer, in de maaspoort in Den Bosch hebben ze een speciale vloer waar wedstrijden op gespeeld worden en bij shows de heftrucks en hoogwerkers gewoon over mogen rijden, doen ze nooit moeilijk over.
                  groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• rinus bakker
                    • Mar 2002
                    • 5429

Hallo Alex,
                    er zijn kleine schulden en grote schulden
                    en kennelijk dus ook:
                    slappe sportvloeren en sterke sportvloeren
                    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• lemmy
                      • Mar 2004
                      • 7

Als 1 van de takels niet volledig gelijk hijst met de andere, zal er toch wel een enorme kracht samenkomen op die boxcorner in het midden?
                      X30 of H30?

Comment

• Iko
                        • Feb 2002
                        • 766

Als... Dan idd. Maar goed als je 10 de zelfde takels heb hoop je wel dat ze allemaal tegelijk gaan..

Was volgens mij eurotruss

Comment

• NiTRO
                          • Sep 2002
                          • 677

Ik moet zeggen het past allemaal goed in de wagen he!
                          Even snel een ander vraagje, heb je al de nieuwe processoren in die botex bakken? Werkt erg goed,
                          dan heb je namelijk het blinder effect wat de Atmoic ook heeft.

groet,
                          ERC

Comment

• Iko
                            • Feb 2002
                            • 766

Is die processor goedkoper als een nieuwe kopen? Of deze verkopen en een atomic kopen ipv nieuwe onderdelen :=[]

Comment

• rinus bakker
                              • Mar 2002
                              • 5429

citaat:Geplaatst door Iko

Als... Dan idd. Maar goed als je 10 de zelfde takels heb hoop je wel dat ze allemaal tegelijk gaan..
                              Hoi Iko,
                              dat zal dan wel altijd bij 'hoop' blijven vrees ik.
                              Er zijn geen 2 hijsmoteren volkomen identiek, dus verschillen ze al in nieuwstaat tot enkele %.
                              En daarnaast zijn die takels ook nog eens lastafhankelijk:
                              hoe meer eraan hangt hoe langzamer ze hijsen....
                              Ik hoop dat ik jouw hoop niet teveel hep gesloop....
                              een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Barthezz80
                                • Aug 2004
                                • 365

zal wel hard zijn gegaan in zo'n sporthal, ik spreek uit ervaring!
                                ..en dan met zo'n vette F1 set moet het helemaal gedenderd hebben!

had je geen last van de akoestiek van zo'n ruimte? (verkleuring van je geluid/terugkaatsing/valse echo etc etc)

maar ja.. in ieder geval m'n complimenten, ziet er mooi uit!

ik had nog 1 vraagje, die cd-spelers waar stonden die op? mag niet hopen dat het ook boxen waren want dan hadden die cd-spelers constant overgeslagen![]

Bart

Comment

Working...