flyers verdelen door europa

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Madmike
    • Jul 2003
    • 70

flyers verdelen door europa

dag jongens!
    wij zijn weer bezig met een flink feest op poten te zetten, dit keer willen we in diverse europese landen reclame maken voor onze party.

ik ben al enkele dagen t zoeken voor instanties die zich hiermee bezighouden, maar deze doen alleen groepjes flyerkippen in korte rokjes europa insturen met onze flyers, peperdure oplossing...
    zelf dacht ik er aan om in diverse muziek- en platenzaken een pak neer te leggen, hiervoor ben ik al met verschillende platenzaken in contact, maar erg gewillig zijn ze niet, meestal alleen als ze ook als voorverkoopadres mogen fungeren.
    ik had ook een idee om de bekende merchandise-stands op feesten te voorzien van flyers, maar die zijn volgens mij toch van de eigen organisator en niet zo blij met reclame van andere feesten...

dit is ons eerste grote feest, dus ook onze eerste internationale reclameactie, daarom wil ik jullie vragen of iemand misschien een idee of ervaring met me wil delen voor flyers verder weg te krijgen dan normaal de bedoeling is...

owja, het gaat zich om een hardstylefeest in duitsland in augustus.

leeft muziek voor mij of was t toch andersom?
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Hallo een paar vraagjes:

- waarom mensen uit het buitenland halen? als het ergens op een grens zit snap ik het wel maar anders vind ik het vrij zinloos.
    - Is dit je allereeste feest dat je organiseert? zo ja dan zou ik ermee stoppen en eens klein beginnen.
    - Als je je flyers goed wilt verspreiden zul je daar denk ik zelf wel wat moeite voor moeten doen. Je zou ze bijvoorbeeld in cd winkels/platen zaken neer kunnen leggen die optie noemde jezelf ook al maar kun je hun dan ook niet als voorverkoop laten fungeren? dat lijkt me mooi meegenomen.
    - Ik denk dat de kans klein is dat je ze op merchandise-stands mag neerleggen. Dit zal hooguit een heel enkele keer mogen.
    oleole ik heb EV :)

Comment

• dabassman
      • May 2003
      • 172

Weet je hoeveel mensen in Nederland van een goed feestje houden. Als je ervoor zorgt dat je een goed feest organiseert met goede dj's en indrukwekkend totaaltje dan praten mensen er zelf over. Als je dan ene paar keer een feest gegeven heb heb je misschien geld genoeg om een paar groepjes flyerkippen in korte rokjes europa in te sturen. Maar denk niet dat het je lukt om als onbekende organisatie zo maar even een groot feest te creeren. voor hoeveel man is het feest? Verder wens ik je veel succes en ik hoop voor je dat het wat wordt.

Bas Hoooooooooooooooooii
      Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• LJ Bert
        • Apr 2003
        • 270

hey ben zelf de laatste tijd ook veel bezig met het organiseren van evenementen en fuiven.
        allereerst Begin klein wij wouden eerst ook zeer groot beginnen resultaat -> onbegonnen werk veel moeite voor niks.
        Hab wel veel contacten ondertussen en wil geen reclame maken maar http://www.partyjam.com kunnen je zeker helpen voor je promo campagne. hoop dat je iets wijze bent geworden. Veel succes.
        hehe wat een gedoe

Comment

• DjJeroen
          • Oct 2000
          • 288

Uit zijn post blijkt dat dit niet zijn eerste feest is anders zou dat nogal stom zijn he!

Mag ik vragen waarom je een feest in Duitsland organiseert en niet gewoon in Nederland?

Groeten Jeroen

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

een flyer heet een flyer omdat ze vroeger uit vliegtuigen werden gegooid. Optie voor jullie???

Comment

• erik_gj
              • Jan 2004
              • 129

hehe ja vergunningen enzo bla bla. denk niet dat iemand er zo blij mee is als hij z'n hele achtertuin vol heeft liggen met flyers
              zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• - -Niels- -
                • Aug 2003
                • 253

citaat:hehe ja vergunningen enzo bla bla. denk niet dat iemand er zo blij mee is als hij z'n hele achtertuin vol heeft liggen met flyers
                Of hij wilde nèt uitgaan...... naar een groot feest

Comment

Working...