Regels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Je zult je feestje waarschijnlijk organiseren in een discotheek of evenementenhal, en de huisregels van dit gebouw zullen in dit geval van toepassing zijn. Daarom hieronder een voorbeeld uit mijn cursusboek Horecaportier, discotheek heet De Morgenzon (fictief)

De Morgenzon Huisregels

Indien u het terrein van discotheek De Morgenzon betreedt, bent u verplicht zich te onderwerpen aan de HUISREGELS van De Morgenzon.

Waarschuwing !!!

U dient alle aanwijzingen van alle medewerkers te respecteren en zonodig op te volgen, ook op ons parkeerterrein.

1. Het is ten strengste verboden in de discotheek of op het parkeer terrein drugs te gebruiken of in het bezit te hebben.
    2. Het is ten strengste verboden materialen zoals wapens, stokken, messen en blik, waarmee anderen letsel kan worden toegebracht op het terrein of in de discotheek bij zicht te hebben.
    3. Het is verboden foto- of filmapparatuur, telefoons en andere cummunicatiemiddelen bij zich te dragen, behoudens speciale toestemming van de directie.
    4. Alvorens u de discotheek betreedt, dient u door de detectiepoort te gaan. Indien er metalen voorwerpen worden gesignaleerd, wordt u alleen toegelaten tot de discotheek indien na onderzoek aan kleding en/of tassen geen voorwerpen worden gevonden die niet zijn toegestaan.
    5. Indien u uw medewerking aan een onderzoek aan kleding en/of tassen weigert, dient u het terrein van De Morgenzon te verlaten.
    6. U bent verplicht uw jas af te geven in de garderobe.
    7. Dansvloeren enkel en alleen om te dansen. Het is verboden om met glazen bij zich te dansen danwel de dansvloer te betreden. Glazen mogen niet mee naar buiten genomen worden.
    8. Alle dagelijkse maatschappelijke normen gelden ook in De Morgenzon.
    9. De Morgenzon handelt onder de "uniforme voorwaarden horeca"/
    10. De directie, eigenaar van de lokatie en/of organisatoren danwel personen die voor deze onderneming werkzaam zijn kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor enig letsel en/of materiele schade danwel immateriele schade, die bezoekers van de locatie mochten ondervinden.

Door ons worden van u video-opnames gemaakt die alleen ter herkenning intern door ons gebruikt worden.
    Toegang vanaf 16 jaar, zorg ervoor altijd een geldig legitimatiebewijs bij u te hebben, wij kunnen er te allen tijde naar vragen.

Zo dabassman, hoop dat je hier iets mee kunt... Ben nu moe van het typen. Als je nog vragen hebt over afhandeling security mail me dan ff.

greetz AJB
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Michel_G
      • Dec 2003
      • 376

citaat:Geplaatst door BSL

citaat:
      Als je niet tegen commentaar kan, moet je niet op dit forum zijn. Je zal nog wel vaker commentaar krijgen.
      En dat heeft hij al na 65 berichten door, proficiat !

Maar nu zijn we weeral eens off topic aan het gaan..

Mvg
      Chris
      Ja, dat heb ik al door na 65 berichten ja. (leer altijd wel snel ) Ik heb het zelf ook meegemaakt. Als je alleen maar tegen mensen ingaat krijg je alleen maar meer commentaar. Actie ---> Reactie.
      Is weer terug !

Comment

• - -Niels- -
        • Aug 2003
        • 253

citaat:citaat:
        --------------------------------------------------------------------------------
        Geplaatst door BSL

citaat:
        --------------------------------------------------------------------------------

Als je niet tegen commentaar kan, moet je niet op dit forum zijn. Je zal nog wel vaker commentaar krijgen.

En dat heeft hij al na 65 berichten door, proficiat !

Maar nu zijn we weeral eens off topic aan het gaan..

Mvg
        Chris

Ja, dat heb ik al door na 65 berichten ja. (leer altijd wel snel ) Ik heb het zelf ook meegemaakt. Als je alleen maar tegen mensen ingaat krijg je alleen maar meer commentaar. Actie ---> Reactie.
        Tja, sjongejonge, zo werkt dat nou eenmaal op een forum...!!!

Maareh, eff on-topic; bezoek gewoon een site van een discotheek, want daar staan ook vaak gewone huisregels van die disco. (bijvoorbeeld: www.inhof.nl)

Comment

• dabassman
          • May 2003
          • 172

Ik heb het gevonden op internet. Iedereen bedankt en wat mij betreft kan er een slot op.
          Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• Michel_G
            • Dec 2003
            • 376

Oja, voordat het modje hier een slotje plaatst. Succes met je feest !!!
            Is weer terug !

Comment

• Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

Maar waar en waneer is dat feessie nou? Das ook van belang...:-)
              Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• dabassman
                • May 2003
                • 172

Het feest is zaterdag aanstaande. Ik denk dat ik er wel een paar mooie foto's van maak en op het forum plaats. Ik heb de regels die ik had gevonden toch maar even erbij gezet. Misschien handig voor later.
                Groetjes Bas

Het is verboden de volgende zaken mee te nemen: alcoholhoudende drank, drugs, glas-werk, blik, plastic flessen, (vuur)-wapens en andere gevaarlijke voorwerpen. De organisatie kan aangewezen personen de toegang weigeren of verwijderen. Bezoekers zijn verplicht zich te houden aan voorschriften en/of aanwijzingen van het orde personeel en de organisatie. Het betreden van de plaats van het evenement is geheel op eigen risico van de bezoeker. De organisatie is niet aansprakelijk voor enige schade aan bezoekers en/of goederen van bezoekers. Veranderingen m.b.t. de indeling en of wijziging van optredens zijn voorbehouden aan de organisatie. In geen enkel geval is restitutie mogelijk. Tijdens het evenement kunnen opnames gemaakt worden. Alle bezoekers geven bij binnenkomst stilzwijgend toestemming aan de organisatie om deze videobeelden en foto opnames te verveelvoudigen, openbaar te maken en/of te exploiteren.
                Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• driesmees
                  • Apr 2003
                  • 1076

schade aan bezoekers

hoe leuk uitgedrukt
                  [CENTER] [/CENTER]

Comment

• tomv
                    • Jun 2003
                    • 331

mooi opgesteld.