Discotheek Bozzini dicht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

Discotheek Bozzini dicht

Discotheek Bozzini dicht

De Kerkraadse discotheek Bozzini heeft wegens ernstige financiële problemen per direct haar deuren moeten sluiten. Dat bevestigde bedrijfsleider Dennis Fingerhut dinsdag.
    door Bjorn Thimister

De directie van de uitgaansgelegenheid hoopt in de komende weken een faillissement te kunnen voorkomen. Door dit besluit komen zeven vaste personeelsleden en dik negentig parttimers op straat te staan.

Fingerhut geeft aan het personeel per mail te hebben ingelicht over de definitieve sluiting. ,,We wilden eerst nog vanaf 1 juli een zomerstop gaan inlassen, maar de directie heeft nu besloten om de deuren definitief te sluiten. De bezoekersaantallen waren de laatste tijd erg laag, waardoor we veel te weinig inkomsten hadden. Het was simpelweg niet rendabel meer. Te vaak een lege zaal leverde bovendien ook nog erg veel negatieve publiciteit op. Afgelopen weekend hebben we de laatste keer gedraaid."

Volgens de bedrijfsleider van de Kerkraadse discotheek, die dik tweeënhalf jaar geleden haar deuren bij het Parkstad Limburg Stadion opende, is het veranderde uitgaansgedrag van de mensen Bozzini fataal geworden. ,,De mensen kiezen tegenwoordig liever voor een buitenevenement of voor een eenmalig feestje, dan dat ze elke week in een discotheek gaan staan. Daarnaast heeft natuurlijk ook het ingestelde rookverbod ons financieel gezien een paar flinke klappen gegeven."

Het lijkt erop dat er binnenkort weer een hele lading AD apparatuur te koop komt (net als bij faillisement van de Vizion)?
    Zuid-Limburg
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Dat zou wel mooi zijn..
    Maar!

Bozzini - Luxurious Clubbing

Zoals op hun website staat is het de bedoeling in september weer te openen. Of zullen ze dan verder draaien op enkele DAP speakers om de kosten te drukken?:P

Groeten Jasper
    Last edited by moderator; 03-06-09, 18:10. Reason: forum, geen chat
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

"Daarnaast heeft natuurlijk ook het ingestelde rookverbod ons financieel gezien een paar flinke klappen gegeven"

met dat smoesje hebben ze 3-4 jaar geleden in België ook willen afkomen.

Comment

• Lighting
        • Sep 2004
        • 209

tegen de tijd dat de inboedel verkocht word geloof ik dat ik nog wel een locatie heb ....weet... die nog wel wat kan met het takel systeem.....

Sorry (maar op z'n hollands) de een zijn dood is de ander zijn brood

Lighting
        LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

Die locatie zal nooit winstgevend worden, de constructie van de zaal is gewoon niet goed bedacht. Ding is nu ongeveer 5x over de kop gegaan en daar zal het niet bij blijven. Kleine kanttekening is het volgende :

BVA Auctions

De andere kant van het stadion is ook al failliet, dus gaat goed daar!

Het AD systeem zou ik echt niet graag willen hebben, ik vond het geen top geluid.

Nu maar wachten tot Versuz II klaar is, tenminste een echte mooi club!

Comment

• Lighting
            • Sep 2004
            • 209

Nu maar wachten tot Versuz II klaar is, tenminste een echte mooi club![/quote]

Versuz 2??? mooie club , vertel, ik ben erg benieuwd......

Ik hoor het wel

Lighting
            LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Lala
              • Sep 2008
              • 370

Originally posted by NiTRO;508157 Kleine kanttekening is het volgende :

[URL="http://bva-auctions.com/lots/index/1144/545022"
              BVA Auctions[/URL]

De andere kant van het stadion is ook al failliet, dus gaat goed daar!
              Is dit niet het gedeelte aan de zuidkant van het stadion? Dit was van een investeringsmaatschappij, die mensen voor vele miljoenen hebben opgelicht. Daardoor staat dit nu te koop...

Tja, ik ben benieuwd of ze definitief dicht gaan. Hebben genoeg leuks hangen daar, op het geluid na dan

Comment

• NiTRO
                • Sep 2002
                • 677

Originally posted by Lala
                Is dit niet het gedeelte aan de zuidkant van het stadion? Dit was van een investeringsmaatschappij, die mensen voor vele miljoenen hebben opgelicht. Daardoor staat dit nu te koop...

Tja, ik ben benieuwd of ze definitief dicht gaan. Hebben genoeg leuks hangen daar, op het geluid na dan
                Dit is inderdaad de zuid-kant Er hangt inderdaad leuk spul, maar of dit allemaal ter veiling eruit gaat is nog maar de vraag. Is het eigendom van de uitbater of van de pand eigenaar ? Ik geloof nl dat de apparatuur dit keer niet van de uitbater/firma is maar van de pand beheerder, tenminste zoiets heb ik ooit gehoord.

Comment

• ultrakiller
                  • Nov 2008
                  • 67

Originally posted by Lighting
                  Nu maar wachten tot Versuz II klaar is, tenminste een echte mooi club!
                  Versuz 2??? mooie club , vertel, ik ben erg benieuwd......

Ik hoor het wel

Lighting[/quote]

Versuz gaat verhuizen naar een andere locatie,.. dus word er nu gesproken van versuz 2

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Ik zie op de website van Bozzini dat ze nog gewoon een gevulde agenda hebben....
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...