Organisatie halloween fuif

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

Originally posted by DjFlo
    Uiteraard ben ik in ieder geval benieuwd naar de foto's heb je die toevallig?

Gr

Floris
    staan online (zoek maar effe).
    persoonlijk:Truss is HEEL leeg en foto's zijn zeer donker. Mss wat teveel bespaard op 't licht?

Comment

• mac tecson
      • Feb 2006
      • 348

Originally posted by Funmaker
      das inderdaad niet gezellig!
      worden die extra kosten op iemand verhaald? of wordt het uit eigen zak doppen?
      Op wie zou je dat willen verhalen? Op die boot die onder de stroomlijn door moest? Die hebben wel wat beters te doen.
      Lekker zelf lappen, tenzij ze zich daar tegen verzekerd hadden.

Comment

• DJ nn
        • Jun 2006
        • 489

ik ben er zelf niet geraakt hellaas, wel enkele vrienden gehoord en zijden dat ondanks alles het een tof feestje was

- op licht besparen doet men meestal teveel, maar omdat het halloween was zou ik me daar zorgen rond maken (wegens uitlichten van decoratie)

- de extra kost is wel een tegenslag, maar zoals je al zei: ergens anders heengaan is ook stom dus al bij al viel het nog wel mee daar heb ik begrepen (van vrienden)

grtzz DJ nn
        ... the sound of silence...

Comment

• JLJ
          • Aug 2006
          • 10

We zijn volop aan de aftermovie bezig dus dan kunde meer zien dan op de foto's want die zijn nogal onduidelijk ;-). Der hangt ni echt te weinig licht zal je dan wel zien, volgend jaar komt er laser enzo bij dus we zijn ant opbouwen.

Comment

• Stekkie_be
            • Apr 2006
            • 23

Licht was er zeker wel genoeg. Spijtige is dat de zaal is verdeeld in 2 vlakken, beneden en boven. En boven was het (zoals op elke fuif daar) iets of wat donkerder, maar de meesten dat daar staan staan er toch voor een babbeltje ed.

Foto's vind je op Rechoque.com

Er staan ook foto's op van een fuif van een weekje geleden in dezelfde zaal, met dezelfde geluidsinstallatie en minder licht, dat ook zeker genoeg was.

De stroompanne was zeker stressen, de zaal was al goed volgelopen ondanks het vroege uur. De meesten mensen bleven binnen (waar kunnen ze anders heen? We hebben hen steeds geïnformeerd als we iets meer wisten), de inkom en tap draaide gewoon door (we hadden noodverlichting genoeg) en het publiek zorgde zelf voor de ambiance. ;-)
            Last edited by Stekkie_be; 07-11-06, 20:45.

Comment

• .Jo
              • Mar 2006
              • 14

kheb zelf ook al een paar feestjes georganiseerd, en overmacht zoals een stroompanne is volgens mij één van de ergste dingen die je kan overkomen. misschien nog een geluk dat er nog 'maar' 150 man was. Ik heb al feestjes geweten waar er om 10u minstens 500-600 man was (totaalopkomst +/- 1000) als dan de stroom uitvalt kun je beter hopen dat het volk goed gezind is of je goede security hebt...

Comment

• markprinsen
                • Sep 2006
                • 39

Hoe kan een tap doordraaien zonder stroom?

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

Originally posted by markprinsen
                  Hoe kan een tap doordraaien zonder stroom?
                  De overdruk in het fust? Apart afgezekerde groepen voor catering?

Comment

• GoTMoRe
                    • Aug 2005
                    • 350

Originally posted by jurjen_barel
                    150miljoen europeanen zonder stroom remember
                    lala..

Comment

• markprinsen
                      • Sep 2006
                      • 39

Originally posted by jurjen_barel
                      Overdruk in het fust kan inderdaad (dan komt er wel bier uit de kraan) maar dan wordt het bier niet gekoeld

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3148

Originally posted by markprinsen
                        Overdruk in het fust kan inderdaad (dan komt er wel bier uit de kraan) maar dan wordt het bier niet gekoeld
                        Stroomuitval even vergeten, heb ik namelijk geen last van gehad. Was er inderdaad, dom van me.

Bier wordt dan niet gekoeld, maar het vloeit dan wel rijkelijk. En op een gegeven moment heeft men zoveel op dat het niet meer opvalt.

Comment

• Stekkie_be
                          • Apr 2006
                          • 23

En omdat de foto's niet zó duidelijk waren vermeld ik hier ook even de aftermovie:

De plannen voor volgend jaar liggen al op tafel. Er komt waarschijnlijk een tweede room (chill room met techno/house/groove) en een fullcolour lasershow.

Comment

• DJ nn
                            • Jun 2006
                            • 489

zeker genoeg licht voor zo'n boeren gat (laat ons eerlijk zijn... is zo)
                            ik vind de MH's op de grote bol helemaal AF
                            echt prachtig !!!!

grtzz DJ nn
                            ... the sound of silence...

Comment

• Stekkie_be
                              • Apr 2006
                              • 23

Originally posted by DJ nn
                              zeker genoeg licht voor zo'n boeren gat (laat ons eerlijk zijn... is zo)
                              Je hebt gelijk. Het was gewoon de bedoeling om eens boven de meesten fuiven hier uit te springen qua investering in deze dingen.

Op 80% van de fuiven hier wordt maar maar amper 2,5 euro inkom (vvk welteverstaan) gevraagd en dat bedrag laat zich dan ook meestal (zeker niet altijd) merken in het geluid en licht dat aanwezig is. Fuiven waar dit niet het geval is en toch 2,5 euro wordt gevraagd wordt vaak schandalig weinig geld gevraagd voor de installaties, waar wij dan weer als discobar niet tegenop kunnen.

Op fuiven met fatsoenlijk geluid en licht komen natuurlijk minder tot zeer weinig bezoekers af (denk maar aan de sporthal)... hier moet immers meer inkom dan de gewoonlijke paar euros betaald worden.

Spijtig, maar wij proberen het anders te doen... Gelukkig zijn we de laatste tijd niet meer de enigen. Hopen dat de trend zich voortzet naar de verenigingen en sommige scholen.
                              Last edited by Stekkie_be; 14-11-06, 06:36.

Comment

• JLJ
                                • Aug 2006
                                • 10

Filmpje van Halloween Resurrection 2007

YouTube - Halloween Resurrection 2007

Al wel wat verbetering tegenover vorig jaar ;-)

Comment

Working...