ondanks alles vindt ik toch SLECHT van het geluidsbedrijf dat het nu 2X gebeurt is !!! ( en dat in een zeer korte tijd )
Men praat dus over 16 kasten ipv 16 speakers ......................
Dat is nog veeeellll erger !
Echt een schande dat een PRO bedrijf dit kan laten gebeuren.
( we kunnen allemaal fouten maken hoor ) maar het moest niet mogen.
Heb ook wel eens stukken gespeeld dat hoor je mij niet zeggen maar zo erg als dit , nee !
ik vindt het gewoon flauwekul dat ze de fout bij het reconen gooien ............
Het reconen is de oorzaak ( te weinig grdroogt ) de fout is dus TE HARD gespeelt terwijl men wist dat er TE WEINIG droogtijd geweest is. Ook is het vermogen op de labs te veel !!!
Woofer is 400W RMS X 2 Kast is dus 800W RMS.
Dan zou ik er RMS 1200W op 4 ohm achter zetten. Met een MAX van 1800W 4ohm !
Maar goed dat is mijn idee erover. De LAB 12 kan best veel hebben maar geen 3X zijn vermogen !
OK je hebt een droogtijd maar bij beter inzien weet de gebruiker ook dat hij dan extra voorzichtig moet zijn bij gebruik als er te weinig droogtijd is benut.
Men praat dus over 16 kasten ipv 16 speakers ......................
Dat is nog veeeellll erger !
Echt een schande dat een PRO bedrijf dit kan laten gebeuren.
( we kunnen allemaal fouten maken hoor ) maar het moest niet mogen.
Heb ook wel eens stukken gespeeld dat hoor je mij niet zeggen maar zo erg als dit , nee !
ik vindt het gewoon flauwekul dat ze de fout bij het reconen gooien ............
Het reconen is de oorzaak ( te weinig grdroogt ) de fout is dus TE HARD gespeelt terwijl men wist dat er TE WEINIG droogtijd geweest is. Ook is het vermogen op de labs te veel !!!
Woofer is 400W RMS X 2 Kast is dus 800W RMS.
Dan zou ik er RMS 1200W op 4 ohm achter zetten. Met een MAX van 1800W 4ohm !
Maar goed dat is mijn idee erover. De LAB 12 kan best veel hebben maar geen 3X zijn vermogen !
OK je hebt een droogtijd maar bij beter inzien weet de gebruiker ook dat hij dan extra voorzichtig moet zijn bij gebruik als er te weinig droogtijd is benut.

Comment