beetje uiteg payrollservice

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • o rama
    • Dec 2004
    • 6

beetje uiteg payrollservice

hallo
    Ik zoek een goede payrollservice n de randstad.
    Ik begrijp toch goed dat als men vraagt om een btw nummer ik dit met een payrollservice ook kan doen??

groeten en dank,
    I.K.
  • showband
    • May 2001
    • 4524

erm... de firma Payroll doet *kuch* payrollservice n de randstad.. [:X]

Als je heel slim zoekt in google kun je het misschien vinden.
    Ach goed. Ik geef het geheime email adres rechtstreeks. www.payroll.nl Niet doorvertellen hoor. Is voor insiders. [:I]

lekker belangrijk!

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

http://www.doppers.nl heeft (bij bewezen kwaliteit..) ook wel eens meer / andere klussen voor je.

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

nou als ik op die payroll-site kom
        dan schrik ik van het aantal van de medewerkers op administratie en boekhouding en dat
        = overhead
        = dikke strijkstok!
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• lifesound
          • Apr 2003
          • 1052

wel, ik heb hier een factuur van payroll naast mij liggen...
          Die mannen rekenen op het factuur incl BTW nog eens 2% "krediettoeslag".
          Ik ga morgen eens bellen om te horen wat en waarom, en zal hierover dan wel wat meer posten.

Het staat mij in ieder geval niet aan, aangezien er hierover niets in hun algemene voorwaarden te lezen is!

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2139

en dan voor de domme belgen onder ons[)][:I]: Wat wordt er bedoelt met payroll?

mvg
            ronny
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Ook domme belgen kunnne op het linkje klikken ronny...
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• o rama
                • Dec 2004
                • 6

Bedankt Showband,

Bedankt voor je reaktie.
                En over het sarcasme: ik hoopte met mijn vraag mischien iets over ervaringen of percentages te horen. Geloof me ik heb gegoogled; maar de payrollservice die jij bedoeld heb ik ooit een paar een paar maanden maanden mee gewerkt en kreeg ik achteraf nog een belastingaanslag van 700 euro.

wat betreft dop: tja ik hoop dat een beetje te ontgroeien eerlijk gezegd, kluiten laden in de RAI is niet echt mijn idee van leuk...

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

Is welli9cht heel persoonlijk, maar kan je aangeven waardoor je die naheffing kreeg opgelegd?
                  Lijkt me leuk om te weten waar het mis kan gaan, voor andere startende ondernemers bijvoorbeeld [8)]
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Simple, omdat er een uur-dagloon verloont wordt houden ze je fiscale arbeidsheffingskorting per uur-dag in hun zak. Omgeslagen naar een weekloon / maandloon / jaarloon zit daar dus een leuke EXTRA-marge tussen voor de heren uitzendbureaus/payrollers.
                    Is een HogeRaad arrest over ( zgn Randstad-arrest, ), mag niet meer, en kan dus gewoon met een jurist geclaimed worden.

Wordt vaak vergoeilijkt door de onduidelijke fiscaalrechtelijke en civielrechtelijke werkgever-werknemersrelatie.
                    Maar daar hoor je Lodewijk de Waal niet over.

Niet voor niets schieten al die pay-roll's uit de grond als paddestoelen. Er zit er hier in Almelo één , die de grootste werkgever van (oost??)-nederland is.

Oh, en Krediet-toeslag: is offieciel crediet-beperkingstoeslag, en die mag je er meteen weer vanaf trekken als je binnen de termijn betaalt.

Comment

• showband
                      • May 2001
                      • 4524

Ook willen semi-prof mensen nog wel eens in een hogere belastingschijf zitten dan de gehanteerde.
                      lekker belangrijk!

Comment

Working...