uitbreiding mogelijk?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pluzz
    • Aug 2004
    • 72

uitbreiding mogelijk?

ik draai al een tijdje op kleine feestjes, en heb ongeveer een half jaar geleden beloten om me stereau setje eens wat te gaan uitbrijden nu heb ik een skytec versterker aangeschaft van 250 watt RMS en er 2 boxen bij van het zelfde vermogen (van HQ-power).
    nu vraag ik mij af of ik hier nu nog 2 bass boxen bij kan doen en die dan kan doolussen naar de boxen die ik nu al heb, zo ja welke boxen zijn dan het slimste om aan te schaffen?
    (mijn budget is erg klein het moet een hobby blijven)
    je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Je kan hier zeker nog wel twee bas kassies bij doen, alleen zal je versterker het wel moeilijk krijgen met het aansturen ervan.Een erg klein budget is natuurlijk een ruim begrip: voor de 1 is 2000 een klein budget en voor de ander 100 bij wijze van spreken dan.Mocht je toch graag baskasten erbij willen dan zou je eens kunnen kijken naar deze:

Hier zit ook een doorlus mogelijkheid op om je toppen op aan te sluiten.
    Het blijft natuurlijk wel het mooiste om er nog een tweede versterker bij te halen en een crossover zodat je het geheel aktief kunt aansturen.
    oleole ik heb EV :)

Comment

• pluzz
      • Aug 2004
      • 72

uiteraard, is dat mooier wil ik opzich best overwegen, het aanschaffen zit er voorlopig toch niet in want er moet eerst een dubbel cddeck komen
      (specs van me huidige versterker http://www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=171.104)
      en over me budget laat ik het zo stellen die basboxen die je mij aanraad zitten wel ongeveer op mijn limiet..
      je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

• MSSS
        • Jul 2003
        • 365

Ik neem aan dat je dan de TEC 6500 hebt? Dit zou nog wel te doen moeten zijn dan. Dat is wel jammer dat je dan ongeveer al op je limiet zit want ik wou eigenlijk net even me vorig post edit-en om er bij te zeggen dat de 18'' versie van die behringer subjes tog net wat mooier zijn, die drukken toch een stukje verder door.
        oleole ik heb EV :)

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Subjes eronder kan geen kwaad, een versterker zou ik er dan wel bij nemen omdat de amp die je nu hebt het anders wel moeilijk krijgt.
          Wat zou je budget zijn voor 2 subs eigenlijk?
          We're ready to party, are you?

Comment

• pluzz
            • Aug 2004
            • 72

yup ik heb de tec 6500,
            maar stel dat ik die tec gebruik om alleen me top boxen aan te sturen
            wat voor n versterker zou ik dan extra moeten aanschaffen voor die

18" bass boxen?
            tja ik had eigenlijk een limiet van 200 per box in me hoofd maar heb nu toch geen geld dus kan er voor sparen inprinciepe

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Als je weinig geld heb zou ik naar een Boost versterker kijken... Tis betere kwaliteit dan DAP en tis heel erg betaalbaar.
              Je zou dan het beste de PX-1600 of de PX-2400 kunnen nemen...

Over de speakers: de Behringer subs (eurolive 1800 oid) zijn de toch wat betere OEM-speakers die je tegenkomt. Klinken zeker niet slecht.

Als je het bij zo'n set houdt kun je prima voor je vrienden draaien! (als je t ook als hobby wil blijven doen)

Comment

Working...