Gemini UX 1620H

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • justus
    • Jul 2004
    • 19

Gemini UX 1620H

Ik zou graag een gemini ux1620h aanschaffen (dual headset) en het zou moeten dienen om een beetje presentatie te doen, dus geen zang.
    heeft iemand ervaring met deze toestelletjes? ik bedoel daarmee qua klankkwaliteit, ontvangstbereik, feedbackgevoeligheid, enz...

Alvast bedankt voor jullie reactie's....
  • xsystems
    • Jun 2004
    • 72

heb er geen ervaring mee. Lijkt me dat je voor die prijs niet al teveel kan verwachten. Doe zelf ook presentatie's en gebruik sennheizer, perfect spul en gelijk merk. Kzou even doorsparen voor een leuk sennheizer setje met dasspeld ofzo.
    ...:: waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ::...

Comment

• justus
      • Jul 2004
      • 19

hoi xsystems,

idd, ik weet dat je dat niet kan vergelijken met sennheiser of shure, deze gebruiken we zelf ook voor de grotere optredens, maar wij werken met enkele teams voor onze optredens en voor de kleinere prive feesten zien we het eigenlijk niet zitten om te investeren in deze merken. Het gaat hier om kleine kinderfeestjes met maximum 30 kinderen. Door onze enorme groei de laatste maanden hebben we al wat moeten investeren en daarom zijn we op zoek naar een goedkoper alternatief voor deze kleinere events.

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

voor klassenfeestjes zal dit cker niet misstaan... met name kinderen van basisscholen geven niet al te veel om de kwaliteit van een mic. Verder kun je (indien een frequentie stoort) met deze set ook nog naar één van de 15 andere frequenties overschakelen, dus weinig problemen.

Comment

• martje
          • Nov 2000
          • 252

Hallo Jurjen,

Als ik mij niet vergis kun je zelf niet de frequenties kiezen. Deze zul bij aanschaf moeten doorgeven en daar kan je dan tussen 15 stuks kiezen.
          Groetjes,

Mark Vermeulen

Blussen noemen ze ook gecontroleerd uitlaten branden.......

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

Mogelijk...

Weet wel dat het bij de oude VH-modellen nog wel zo was, maar aangezien er in de beschrijving "15 selectable channels" dacht ik dat je t mss zelf wel kon wijzigen...

ff gespiekt: Gemini-catalogus levert niet veel meer op

Comment

• justus
              • Jul 2004
              • 19

dus als ik het goed begrijp, 1 frequentie zelf te kiezen...heb je ergens interferentie dan heb je dikke pech deze kan je niet meer aanpassen.
              mmmmmmm, toch geen goede keuze dan.....

Comment

Working...