dj system kijkshop

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_noob
    • Aug 2004
    • 3

dj system kijkshop

hallo ik wil als dj beginnen(vandaar mijn naam dj_noob)ik zag bij de kijkshop een set staan met 1 mengpaneel+2cdspelers ingebouwd+ 2 boxen(los),een microfoon en een hoofdtelefoon.
    maar ik wil graag weten of er meer mensen zijn die deze hebben gekocht en of het ze beviel.
    of mensen die ervaring hebben met dit soort dingen,dit is de set waar ik het over heb http://www.kijkshop.nl/online/Shop/p...%26category%3D
    alvast bedankt
  • DjFlo
    • Jun 2003
    • 332

Hey dj noob

Je moet ff contact opneme met DjFx
    Die heeft ook zo'n set gekocht

groeten

floris

Comment

• DJEM
      • Jul 2004
      • 254

Veel gepraat over geweest. Conclusie: Leuk om thuis te oefenen. Niks voor on tha road. Oftewel zolang het je huis niet verlaat, leef je uit!

Ga je dus echt on tha road, zoek iets leukers, de zomer aanbieding qwa geluid en daar iets van mengpaneel en cd spelers bij zoeken. Ook staat er voor deze prijs of meer nog wel wat tweede hands te koop, iets waar je meer mee kan.

Zoek en gij zal vinden!
      Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• dj_noob
        • Aug 2004
        • 3

hallo nu heb ik nog een vraag: dan is dat ding van de kijkshop misschien niets voor buitenshuis, maar ik was ff aan het surfen en toen kwam ik deze tegen met losse cd-spelers en mengpaneel en ook nog eens 100 euro goedkoper, is dit dan wel wat???

dj_noob

Comment

• dj_noob
          • Aug 2004
          • 3

o srry link vergeten hier issie
          The Twister Group provides the ultimate online shopping experience, featuring the biggest selection of electronics, marine products, office, appliances,...

dj_noob

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Wil je eerlijk of een aardig antwoord?

eerst maar het eerlijke antwoord: wil er nog niet dood naast gevonden worden.

aardig: als je denkt er wat aan te hebben en niet onderweg wil met je setje en over een jaartje of wat gewoon afscheid wil nemen van je hobby zonder dat ie wat gekost heeft, doen!

Comment

• xsystems
              • Jun 2004
              • 72

om eerlijk te zijn vind ik die 2e kwa aanzich wel beter als die skypech set. Maarja idd, voor on the road niets. Volgens mij heb je na 10 plaatjes draaien de fader in je handen. Verder zal die mic ook niet echt "geluid" geven, eerder "herrie", en ditzelfde geld waarschijnlijk ook voor de speakers.

advies:

Spaar door voor iets degelijkers, en kijk ook eens naar 2ehands producten.
              ...:: waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ::...

Comment

• DJEM
                • Jul 2004
                • 254

Kijk heb je ervaring als dj zijnde of wil je kijken of je het A kan en B wat voor je is...?? In dat geval skytech kopen, jaartje kloten. Vind jij, je familie en je huisdieren het nog steeds geweldigs, koop dan wat beters. Vind je het niks, dan ben je ook niet veel geld kwijtgeweest, brengt altijd wel iets op 2e hands.

Oftewel kijk eerst maar of dit werk wat voor je, voordat je 2000 euro in spul gaat steken.
                Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• VERVALLEN

Stytech uitgangsvermogen van 24 Watt --> niets mee aan te vangen! Zet dat open en er ontstaat herrie ipv muziek.

Comment

• major tom
                    • May 2004
                    • 108

Ach je kan het beter met wat voordeligs proberen... en als je het leuk blijft vinden iets knappers kopen! staat tegenover dat goed gereedschap het halve werk is... hou dat goed in je achterhoofd. Uiteindelijk koop je toch wat je het liefst wilt hebben.
                    Iets beters houdt ook meer restwaarde!! ook een puntje wat meeweegt lijkt me.
                    Iniedergeval succes!

Comment

• djroyS
                      • Aug 2004
                      • 132

Absoluut niet doen een vriend van mij dacht er hetzelfde over ajohh wat kan er nouw fout gaan het ziet er tog goed uit. Maar na 2 maanden ik herhaal 2 maanden hattie zen fader in zijn hand.

Conclusie eigenlijk heb je hier helemaal niks aan dit is echt een product voor in de huiskamer ipv je stereo installatie alhoewel deze tegenwoordig ook een output van minimaal 100 watt hebben
                      Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• rubinioow
                        • Dec 2003
                        • 47

hallo,
                        je zegt dat het 100,- scheelt maar die prijs is in dollars en er komt dan dus nog een hoop verz. kosten bij, behalve als ze een winkel in Nederland hebben.
                        Ookal ben je goedkoper uit als je DJ wilt worden en je wilt ergens mogen draaien dan moet je met wat beters aankomen dan die boxjes van 24 watt. De luidsprekers zorgen niet alleen voor de mooi klinkende muziek maar de cd spelers ook. De luidsprekers zijn in de loop der jaren niet veel verandred maar de cd spelers enorm.[8)]

Comment

Working...