wel ben een dj al 1 jaar bezig . heb genoeg aanvragen . Maar wil nieuw gerief kopen zoals scanners, lichtbruggen,en pars bij jb . koop ik dan kwalitei of brol .Want hoor van alles dus als iemand iets weet stuur gerust een mailtje
jb systems
Collapse
X
-
@Shevi:
Heb je de search al gebruikt? Volgens mij staan daar nog wel een aantal topics over!Ik ben geen geluidsfluit, geen lichtnicht, ik ben een liefhebber ;) -
Hey Shevi,
ikzelf ben 8 maanden bezig en heb al een aantal JB-producten gekocht.
Het hangt er wat van af wat je juist wil kopen van JB, maar zelf hebben we er nog geen problemen mee gehad. Voor beginnende DJs als jij en ik is zeker een interessant merk (als je geen geld op overschot hebt natuurlijk
).
Het is natuurlijk een budgetmerk en niet van allerbeste kwaliteit, maar moet dat voor een beginnende drive-inn? Dat is natuurljik de vraag die je je moet stellen want op langere termein wil ik ook wel liever martin-scans als de JBs...
Voor truss zou ik mss toch prolyte aanraden omdat deze de universele maten respecteert en JB niet (correct me if I'm wrong)
Hopelijk heb ik je hiermee wat kunnen helpen en heb ik niet teveel verkeerde info gegeven.
Greetz,
GNmixingEn ja we hebben LJ + fingers... oléComment

Comment