Die zomeraanbieding, is dat wat?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ikbenroy
    • Jul 2004
    • 8

Die zomeraanbieding, is dat wat?

Hey allemaal,
    Ik was van plan om dit zetje aan te schaffen: Zomer aanbieding: 2 x MC-12 + Palladium/Vintage 500 (http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=8272), maar ik vroeg mij af, hoe is dit?
    Hoe is de kwaliteit van de versterker en de speakertjes, en natuurlijk of de combinatie goed klinkt.
    Alvast bedankt!
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

zoekfunctie?

er bestaan onderwerpen over zowel de mc serie van DAP, over de DAp palladium versterkers
    en over dap...

leef je uit met lezen!

edit: onderwerp verplaatst naar newbie/startersvragen
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Dropsen
      • Jan 2004
      • 375

citaat:Geplaatst door ikbenroy

Hey allemaal,
      Ik was van plan om dit zetje aan te schaffen: Zomer aanbieding: 2 x MC-12 + Palladium/Vintage 500 (http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=8272), maar ik vroeg mij af, hoe is dit?
      Hoe is de kwaliteit van de versterker en de speakertjes, en natuurlijk of de combinatie goed klinkt.
      Alvast bedankt!
      Ja het klinkt wel aardig (niet denderend ofzo), ik heb het setje aan mogen horen. De combinatie versterker-speakers is ook goed. Maar veel meer dan je slaapkamer haal je er niet mee. Het blijft nog steeds D(R)AP he...
      Laat ff weten wat je er mee wilt en wat je budget is.
      Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• ikbenroy
        • Jul 2004
        • 8

citaat:Dropsen:
        Ja het klinkt wel aardig (niet denderend ofzo), ik heb het setje aan mogen horen. De combinatie versterker-speakers is ook goed. Maar veel meer dan je slaapkamer haal je er niet mee. Het blijft nog steeds D(R)AP he...
        Laat ff weten wat je er mee wilt en wat je budget is.
        Het is voornamelijk gewoon bedoeld voor eigen gebruik, thuis. Mijn budget is ongeveer €400 / €500,-

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

verwijs ik naar de zoekfunctie, vergeet ik het slotje...bij deze dus[8D]
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...