DAP K112 of DAP soundmate set 1

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kevin S.
    • Jun 2004
    • 38

DAP K112 of DAP soundmate set 1

hey,

Ik was eerst van plan om bij mijn PR 115 2 DAP k112 te plaatsen met een DAP mission 800 versterker.

Maar nu zag ik opeens de DAP soundmate set 1 staan voor €879.00. Dit is maar €100 meer en er zit een subwoofer met versterkers bij. incl alle kabels.

Wat kan ik het beste doen om mijn set te verbeteren? De K112 voor boven mijn PR115(niet de bassunit) of de DAP soundmate set 1 kopen en de PR 115 verkopen en er een bass bijkopen.

hier is de link voor de specs van de soundmate set 1: www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=2440
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

die topjes zijn wel erg klein van de soundmate 1 set.
    wat wil je met de set gaan doen?
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Kevin S.
      • Jun 2004
      • 38

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

die topjes zijn wel erg klein van de soundmate 1 set.
      wat wil je met de set gaan doen?
      Ik wil er mee naar wat kleinere feesten gaan om te draaien tot 100 man of iets meer (zou dat lukken)misschien na dat ik een extra sub bijkoop.
      Of extra tops omdat je zegt dat ze nogal klein zijn ( 8 inch is ook niet veel maarja)

Ik weet niet echt hoeveel man ik hier mee aankan (soort muziek maakt ook verschil natuurlijk)

Tips?

Comment

• MSSS
        • Jul 2003
        • 365

100 man gaat je net lukken...voor de achtergrond muziek. Wil je gaan draaien zoals jij al aangeeft dan zul je het net redden tot de 75 man.
        oleole ik heb EV :)

Comment

• Davy Gabriels
          • Aug 2002
          • 819

Wat is nu het verschil tussen 75 en 100 man? Dit is toch bullshit? De ene keer sta in een tentje te draaien voor 75 man, en is je set veel te licht.
          De andere keer sta in een klein zaaltje en kan je met je set makkelijk 100 man aan bij wijze van spreken...

Comment

• MSSS
            • Jul 2003
            • 365

Ja oke ik had geen rekening gehouden met verschillende locatie's. Ik bedoelde het gewoon in het algemeen.
            oleole ik heb EV :)

Comment

• luc2366
              • Jul 2002
              • 1161

absoluut voor de K-112 gaan en het filter aanpassen, het verschil is opmerkelijk. ik doe dat tegenwoordig automatisch als ik er verkoop aan klanten.

Comment

• Kevin S.
                • Jun 2004
                • 38

En wat bedoel je met filter aanpassen en wat moet ik dan doen?

Want snap daar nog net zoveel van

En wat is jouw winkel dan Luc2366? en hoeveel kost de K112 bij jou als jij hem aanpast?

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

ik zo eerder gaan voor american audio apx 122 IPV k112.
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• luc2366
                    • Jul 2002
                    • 1161

en waarom dan wel?

de k-112 klinkt wat schel - filtertje aanpassen (eenvoudig en goedkoop) en het probleem is grotendeels opgelost. De k-115 daarentegen mist wat mid (is ook op te lossen)

Comment

• Drive inn tnt
                      • Sep 2003
                      • 1082

omdat die apx 122 veel beter klinken in het algemeen. Ja er zit bijna geen laag in maar het is ook maar een 12" met een basje er bij klinken ze heel goed hoor.
                      Vette boksuh meneer

Comment

Working...