Jamo boxen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dover
    • Jul 2004
    • 3

Jamo boxen

Hallo allen,
    Ik hoop dat er een aantal experts willen kijken naar mijn vraag. Ik ben sinds jaar en dag in het bezit van Jamo boxen CBR 90 serie. De woofers zijn aan vervanging toe.Deze hebben het type nummer:
    W-20270Via de firma selectro een prijs gekregen voor een vervangend type de 23482 van € 67,50 ex btw per stuk. Ik wil deze boxen cadeau doen aan iemand die niet zo kapitaalkrachtig is en het goed kan gebruiken, maar schrok toch een beetje van de investering die ik moet doen. Na deze lange inleiding wil ik vragen of er mensen zijn die mij aan alternatieven of adressen van goede onderdelen zaken kunnen helpen. Ik hoop dat er een iets voordelige manier is om iemand blij te maken
    Martin
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Ik vrees dat die speakers inderdaad voor die riume 60 euro geleverd gaan worden.
    Je kunt er andere speakers instoppen. Resultaat: klinkt anders
    Waarom zijn je woofers aan vervanging toe?
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• dover
      • Jul 2004
      • 3

Bedankt voor de reactie. De reden voor vervanging is dat deze boxen de laatste jaren door mijn zoon gebruikt zijn. Dat mag normaal gesproken geen reden zijn om speakers te moeten vervangen. Maar soms kom je binnen het opvoeden van je kinderen voor verassingen te staan. Vaak leuke, soms minder leuke. Hij had met een grote schoonmaak van zijn kamer maar gelijk zijn boxen meegenomen. Met een natte doek. Een erg natte doek. Geen redden meer aan. Maar verder is het een schat van een jongen.
      Ik ben wel nieuwsgierig naar alternatieven. Je spreekt over mogelijkheden, maar dan klinken ze anders. Is dat dan anders, of slechter anders?

Comment

Working...