Hallo, ik wil heel graag beginnen met een drive-in show maar er is veel te koop en ik zou graag willen weten wat ik het beste kan kopen om te beginnen!!! Zou iemand dus een lijstje kunnen maken???[?]
Met wat beginnen?
Collapse
X
-
mixer
CD-spelers
speakers+versterkers
setje par56
bekabeling
grote auto
vracht CD's
Succes!<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center> -
Bedankt, maar wat is dat par56 en er zijn zoveel van die dingen kun je een tip geven van waar ik het beste mee kan beginnen (ik bedoel een naam ofzo of een merk)en waarmee ik niet al te duur uit ben (dat ben ik toch alcitaat:Geplaatst door Daan Hoffmans
mixer
CD-spelers
speakers+versterkers
setje par56
bekabeling
grote auto
vracht CD's
Succes!
)[?]
Comment
-
1e tip: zoek even, want er zijn al meer dan tig topics over geweest...
2e tip: begin met geluid en een basisverlichting, dat is het belangrijkste (alles wat Daan al heeft opgenoemd dus)
3e tip: koop niet meteen de goedkoopste rotzooi die je kan vinden: goedkoop is duurkoop!Comment
-
Ga goed sparen. En eerst in een locaal jeugdhonk of cafe werken of roadie-n bij een bestaande drive in.
Na een half jaartje tot een jaar echt werk in de brache begin je pas een beetje inzicht te krijgen in wat handig is aan te schaffen en wat je beter kan huren. Op dat moment heb je je geld op zak en koop je in een keer iets goeds voor jouw butget en gebruik.lekker belangrijk!Comment
-
Bij iedere vraag die op die van jou lijkt zeg ik altijd hetzelfde,
Ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.
Laat je niet verleiden door goedkope merken als ravemaster, skytec en Dap, begin met een deugdelijke geluidset. Dat hoeft geen ev te zijn maar een setje JBL kan ik al blij van worden. geef wat meer geld uit voor een goede set, anders wordt goedkoop duurkoop want je wilt er al snel weer van af en dan is je duurgekochte aparatuur opeens weinig meer waard.
begin als licht mer parcans en ga geen goedkope effectjes kopen.
begin gelijk met het gebruiken van zwarte kabels..
kijk even bij zoek, daar kom je nog veeel meer van deze topics tegenJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
En kijk ook eens in dit topic:
http://www.licht-geluid.nl/forum/top...?TOPIC_ID=1671
Staat ook wel nuttige info in!oleole ik heb EV :)Comment
-
Lijstje maken is geen probleem.
En over dit onderwerp is hier genoegzaam geschreven op dit forum.
Beetje zoeken kan geen kwaad.
http://www.licht-geluid.nl/forum/search.asp
Net als dit slotje door modje.techniekmoderator fora J&H Licht en GeluidComment

Comment