ik heb een andere versterker gekocht van citronic. ik had de ppx 900 en heb nu een citronic conquest v12. wie weet of het goed of slecht is in het gebruik enz.
citronic conquest v12 ervaringen gevraagd
Collapse
X
-
Komt dit weer op de grote hoop bij dap, skytronic, ravemaster en domme vragen mod??
Als we hier nou massaal zeggen dat deze amp zeer slecht is in het gebruik, wordt je hier dan iets wijzer van?? Voorlopig heb jij deze amp gekocht en als wij nu gaan zeggen dat het een kl#te ding is, wordt je er alleen maar verdrietig en depri van.
Raad van mij: vraag van ter voren en koop dan pas, en heb je gekocht, vraag dan niet.
Groetjes Ron
Ps. of het idd een kl#te ding is weet ik niet want ik heb er nooit mee hoeven werken. Maar het voorspelt volgens mij niet veel goedsJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Of het op die hoop komt weet ik net zo min als jij, beste owaardeerder.
Het gaat hier om gebruikerservaringen, dus de plaatser zal na een half jaartje in ieder geval zelf nuttige input voor dit onderwerp kunnen geven.
Verder graag ervaringen met eerder genoemde versterker.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Ik geloof niet dat je het helemaal snapt,
Als je al begint de moderator van dit forum onder de beterweters te rekenen ben je geloof ik niet helemaal goed bezig op dit forum.
het enige dat we hier gesteld wordt is dat het niet handig is een amp te kopen en pas daarna ervaringen te vragen, daar moet je mij het nut maar eens van uitleggen.
Verder zijn er hier genoeg mensen die je hun gebruikerservaringen kunnen mededelen want het wemeld hier van de beroepsfreaks en mensen die in de ontwikkeling zitten van verschillende merken. Dus HIER raad vragen heeft wel degelijk zin, alleen snap ik het nut niet van achteraf ervaringen vragen.Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment

Comment