2 versterkers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kevin S.
    • Jun 2004
    • 38

2 versterkers

als ik dadelijk 2 versterkers heb 1 voor de pr 115 en 1 voor de 2 andere speakers die ik binnekort ga kopen hoe kan ik dan zorgen dat ik door allebei de versterkers hetzelfde geluid krijg want ik heb maar 1 output kanaal in men paneel..

of kan ik via mijn andere versterker het geluid doorsturen naar de andere?

De versterker die ik nu gebruik voor de PR is de DAP Radon 900
    en de versterker voor de 2 andere waarschijnlijk de AX 400
  • Klaaske
    • Jun 2003
    • 571

Y kabeltje, UTFS
    <font size=\"1\">
    Groeten,
    Jaap
    <b>
    -[GSXke :)]-
    </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Carl
      • Nov 2000
      • 907

Als een van je versterkers link connectors heeft kun je die gebruiken, anders kun je een paar "Y" kabeltjes kopen.
      Veel versterkers hebben zowel een XLR als een Jack op de ingangen, dan ga je met XLR in en met de jack door naar de 2e amp.

Comment

• Kevin S.
        • Jun 2004
        • 38

aha maar ik heb zoals je zei 2 ingangen XLR en Jack. Ik gebruik nu de XLR maar er staat bij alle 2 Input.

dus als ik nu een Jack in de input doe en die verbind met de input van de andere dan moet het werken?

Ik dacht dat het een Output moest zijn om te zorgen dat je het geluid kunt verder sturen

Comment

• SjoerdOptLand
          • Jul 2003
          • 261

citaat:Geplaatst door Kevin S.
          Ik dacht dat het een Output moest zijn om te zorgen dat je het geluid kunt verder sturen
          Goed gedacht, maar dat is soms niet zo, waar je dus (smerig inderdaad) gebruik van kunt maken. Intern staan twee ingangen soms parallel, zodat je als je de ene ingang gebruikt, de andere als uitgang kunt gebruiken om door te lussen naar een andere ingang.

Groetjes,
          Sjoerd

Comment

Working...