(Eerste) Nieuw set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Remlicht
    • Jun 2004
    • 8

(Eerste) Nieuw set

Ik heb net een klein dj set gekocht. Ik ben niet echt een dj en doe geen drive ins enzo. Maar af en toe op een feest op school ofzo draai ik wat. Ik heb nu een radio bij de kijkshop (ja lach maar) gekocht. Het plaatje staat onder aan de pagina.

Is dit een beetje een goed systeem voor kleine feestjes? En als ik wat meer wil gaan doen is hij dan ook nog goed[?]

Alvast bedankt!
    Jongen van 14 met een salaris van 10,-- euro per maand.
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Wil je echt de reactie's hier gaan afwachten [)]

Comment

• djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

leuk voor op je slaapkamer ja
      grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Remlicht
        • Jun 2004
        • 8

vasco is het zo erg dan[?]

Kheb er trouwens wel andere boxen bij[8D]
        Niet dat het veel uit zal maken denk

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Ik snap in eerste instantie niet waarom mensen EERST spullen kopen en dan pas hier komen vragen of het wat is.
          Wat nou als iedereen het af gaat lopen zeiken?
          Wat heb je er ten eerste voor betaald, dan kunnen we een beetje bepalen of je niet beter wat anders had kunen nemen.
          Maar nog het allerbelangrijkste: ben JIJ er blij mee?
          We're ready to party, are you?

Comment

• Remlicht
            • Jun 2004
            • 8

Ik ken dit forum pas net :-) daarom vraag ik het nu pas. Ik ben er blij maar was gewoon benieuwd wat het eigenlijk is.

Het maakt me trouwens niet uit als mensen het afzeiken[8D]

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Ik heb het setje wel eens zien staan, en het is schattig voor op je slaapkamer/badkamer/in je tuinhuisje... Op feestjes zul je de sfeer er absoluut inbrengen, maar voornamelijk omdat het publiek moet lachen om je apparatuur...
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Joeweaver
                • Jun 2004
                • 26

Ik vind t serieus een leuk setje
                Chance Favors the Prepared Mind...

Comment

• movinghead
                  • Aug 2001
                  • 559

14 jaar...... ik vind het leuk.... je moet ergen beginnen zeg ik dan maar.
                  [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• Rademakers
                    • Jul 2003
                    • 1281

Als het werkt, waarom niet ?

De luidsprekers kun je als monitortjes (voor jezelf) op kleine feestjes gebruiken.
                    Ze zijn in ieder geval niet geschikt om feestjes mee te geven, dunkt me. Neus eens rond op dit forum om een idee te krijgen wat je daarvoor nodig hebt.

Vrijwel iedereen werkt hier met duizenden euro's aan apparatuur, vandaar dat er ook onprettige reacties tussen zullen staan. Het ligt er maar immers aan wat je gewend bent .

Voor op je slaapkamer zal het volstaan.

Mvg Johan

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3148

Van t voorjaar had iemand zo'n setje meegnomen naar t honkbal veld om in de wissel wat muziek te draaien en om commentaar te geven...

Ik lag echt dubbel Leuk om je kleine neefje van 5 cadeau te doen bij zn verjaardag, als je er serieus feestjes mee wil draaien zou ik toch iets meer nemen.

Comment

• Robert
                        • Aug 2000
                        • 630

Ik kan op die foto niet echt zien of het degelijk spul is of zo. Ik denk dat het niet gemaakt is om vaak mee "on the road" te zijn (dus achterin busjes / vrachtwagens). Maar als er snelheidsregeling op die cd-spelers zit kan je in ieder geval aan de slag met oefenen op beat-mixen. Das alvast leuk. Kan je later misschien wel in de plaatselijke kroeg / disco gaan draaien als je dat dan wil.

Verder kan je dat setje af en toe best meenemen naar een feestje, of naar school. Je moet je setje dan wel even aansluiten op een extra geluidsinstallatie, want die boxen zien er niet echt uit alsof ze een indrukwekkend geluid geven in ruimtes die groter zijn dan een slaapkamer.

Leuk om te hebben dus, maar ik denk niet dat het echt onder het "licht en geluid" valt waar dit forum over gaat.

Comment

• mjm
                          • Apr 2004
                          • 13

Dit systeem is gemaakt voor de slaapkamer, zeker niet om te draaien op feestjes en dergelijke. Heb het systeempje 1 keer gehoord, is leuk, meer zeker niet meer dan dat. Prijstechnische gezien mag je van dit systeem dan ook geen wonderen verwachten, voor 299 euro kun je nog geen eens een enkele , goede, cd-speler kopen, laat staan een complete set incl. koptelefoon en microfoon.

Comment

• jurjen_barel
                            • Jun 2003
                            • 3148

citaat:Geplaatst door Robert
                            Ik kan op die foto niet echt zien of het degelijk spul is of zo. Ik denk dat het niet gemaakt is om vaak mee "on the road" te zijn (dus achterin busjes / vrachtwagens).
                            Stille hint: het merk is HomeMix! Als t goed is een van de "minder goede" dochtermerken van SkyTronic gloof k.

Comment

• Robert
                              • Aug 2000
                              • 630

citaat:HomeMix
                              De naam zegt het al een beetje denk ik

Comment

Working...