Feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

En waar dact je spul mee te besturen, allemaal voorgeprogrameerder proggie's ofzo?[B)]
    Licht is altijd zwaar.

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

Je pa betaalt alles? Dan huur je neem ik aan?

Voor TL-buizen heb je speciale kleurfilterbuizen. Anders kun je ook gewoon een flinke rol filtermateriaal kopen.
      Persoonlijk vind ik rood en blauw altijd wel een aparte en sfeervolle combinatie.

Comment

• Koszmo
        • Nov 2002
        • 185

ik zal je zeggen dat je met rood en blauw een aardige 'gay'tent sfeer creeert, hebben wij namelijk ook gedaan...

Gergroet

Lars
        Profiel - Mailtje

Comment

• Bigfoot
          • Nov 2002
          • 151

Lol
          citaat:Geplaatst door Juriaan

en me pa betaalt alles
          dus die scans neem ik omdat ze cool zijn
          Dan neem je toch ff twee MAC 2000 WASH en een Wholehog
          [8D]
          Als je het klein wilt doen en toch intelligent licht neem dan een klein Martin Scan, maar geen minimacs!
          Dé SM58 is nog steeds de beste mic!

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Beste ,

ondanks dat het onderwerp voor jou wellicht lachwekkend i: reageer dan aub even niet, op deze onzin zitten we niet te wachten.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• William
              • Oct 2002
              • 233

citaat:Geplaatst door AJB

200 waxinelichtjes op verschillende hoogtes... Zeker sfeervol, en super goedkoop...
              Ga jij het allemaal aansteken?

2 x 4 bar op tiefje met een rookdoos is onze standaard "uitrusting" voor een klassenavondje.

Leuke pa heb jij![)]
              V*L...........punt

Comment

• Jasper-Lichtbron
                • Jun 2001
                • 2155

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

Persoonlijk vind ik rood en blauw altijd wel een aparte en sfeervolle combinatie.
                Rood en blauw is geen combinatie [)] Behalve als je wappers hebt en je kunt op een fatsoenlijke manier zwaailichten nabootsen; dan is het een erg vette combinatie
                Diep blauw & rood is wel okee inderdaad, maar waar gaat dit over; heeft Juriaan uberhaupt zin om TL's te gaan gebruiken?

Comment

• gnmixing
                  • Feb 2004
                  • 214

Ik zou ook gaan voor 2 statiefjes en wat PAR 56 (2x4) met een simpele besturing. Misschien ook wat kleine effectjes, moonflowers, etc.
                  Een rookmachientje als dat toegestaan is in die klas, en als je het iets 'moderner' wil tijdens de hardere nummers een strobo ofzo. Natuurlijk geen 2000W, 500W zal zéker voldoen lijkt mij.
                  Ik zou voor 25 man niet echt scans beginnen huren, das veel werk, veel geld, en waarschijnlijk wordt het meer sfeer dan echt een grote fuif.
                  Greetz
                  En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• Juriaan
                    • May 2004
                    • 190

NOuwjah
                    ik betaal 22,50 voor 1 mx-1
                    dus ik neem er 2 moet alleeen nog uitzoeken hoeveel een controller ervoor kost

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3148

Juriaan, te veel licht maakt ook geen sfeer! Dan kun je beter het gewone licht aanlaten en geen discolampen meenemen. [)]

Ik zou het licht gewoon klein houden, ongeacht je 'onbeperkte' (ahum) budget voor huren.
                      Als je pa dan toch alles betaald, zou ik een paar leuke effecten kopen voor je eigen drive-in show, i.p.v. dat je veel te veel huurt en alles weer terug moet brengen.

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

Ik blijf er bij dat is 'zo'n lelijk klaslokaal, een zacht warm lichtidee mooi is. Blauw in je dak, zachtgeel (bijv. kaarsjes, maar die nep flame-bakkies is ook mooi).

Idee; Elke hoek een profielspot met break-up gobo (in het dak knopen) en kruislings scherp stellen. Klein beetje rook; en voila, de meest geile feestgrot die je maken kunt

Camouflagenetjes in het dak knopen met strijklichtje er langs; zeker orgineel, en wederom ook leuk voor de dame's...

If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                        ------------------------------------------------
                        Arvid Buit
                        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Jasper-Lichtbron
                          • Jun 2001
                          • 2155

Tja AJB... of die Special D koters daar nou op zitten te wachten is een ander verhaal natuurlijk

Denk dat Juriaan het toch liever gaat houden op wat paaltjes licht + scans, mischien ook maar beter ook voor een standaard klassen feestje (waarbij het idee van de waxinelichtjes mij erg dom overkomt, dat is vragen om problemen).

Comment

• AJB
                            • Jul 2003
                            • 2289

Als je spreekt over een catagorie speciaal onderwijs zou ik dat idd niet aanraden. Ik doel met die kaarsjes echter voornamelijk op sfeerlicht. Zoals ik aangeef; van die flame-bakkies (lampje+wapperend papier lijkt op vlam), doen het ook prima. Klaslokaal met parren en scans ziet er ZO goedkoop uit (lokaal is namelijk lelijk) dat ik dat niet durf aan te raden...

Special D koters.... Tsjah you've got a point there...
                            Als ze dusdanig a-muzikaal zijn dat het feestje wordt opgeluisterd met bonkie-bonkie en stampie-stampie herrie... Allesbehalve sfeerverhogend (tenzij je in een grote hal staat met 10000 man, dan kan het voor bepaalde doelgroepen gezellig zijn).

Klassenfeestje lijkt me niet klassenhouseparty. Sfeer en gezelligheid lijkt me toch echt the main thing. Correct me if i'm wrong
                            Arvid Buit

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3148

Precies, bij klassenfeestjes houd je toch altijd dat er mensen met verschillende muzieksmaken op af komen. Als je alleen maar techno draait, nou dan word je idd nog es ingehuurd... [)] Sfeer doet t m vaak.

Special D koters... vallen alle minderjarige DJ's daaronder volgens jullie [?]

En nog een vraagje, hoe ziet een beark-up eruit? [:I][)]

Comment

• AJB
                                • Jul 2003
                                • 2289

typfout, is break-up gobo.... Hiermee creeer je "breking" in je plaatje. Het kan bijv. een beeldvullende gobo zijn met wolkjes of blaadjes. Stel je deze een tikkie onscherp krijg je een heel speels podiumplaatje, en met rook een prachtige bundel.
                                Arvid Buit

Comment

Working...