Ervaringen Wharfedale EVP-S215

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wout Laenen
    • Sep 2000
    • 102

Ervaringen Wharfedale EVP-S215

Gegroet,

Op dit moment kijk ik uit naar een paar middelmatige speakers met een behoorlijk rendement, hoeft zeker geen topklasse te zijn.

Mijn oog viel onder andere op de EVP-S215 van Wharfedale. Lijken mij behoorlijk goeie kastjes: behoorlijke belastbaarheid en goed rendement.
    Ik vroeg mij alleen af of iemand onder jullie mss al ervaring heeft met specifiek deze kasten, of opmerkingen en commentaar?
    Kan iemand me mss iets vertellen over de prijzen? Heb al contact gezocht met de importeur maar die antwoordt helaas niet.

Als laatste: het is zeker niet mijn bedoeling deze kasten in te zetten voor grote feesten oid, hoogstens een paar kleine fuifjes.
    mvg

WL
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Als je al geen antwoord krijgt als je geld uit wil gaan geven, dan belooft dat wat als je een keer een garantieclaim moet doen...
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Hallo Wout,

ben jij particulier? Dan zal de importeur zeker niet antwoorden omdat hij enkel via dealers werkt. Anders moet je het nog eens proberen. Ik heb geen problemen met die mensen.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Wout Laenen
        • Sep 2000
        • 102

Hoi Laserguy,

Ik ben inderdaad particulier.
        Ik had dan toch wel wat meer support verwacht van een importeur, hij kon dan tenminste antwoorden, al was het maar om mij de dealers door te geven.
        Blijkbaar te veel moeite...
        mvg

WL

Comment

• Wout Laenen
          • Sep 2000
          • 102

Ik heb ondertussen het internet afgezocht en een dealer gevonden voor België. Ik kreeg bijna onmiddellijk de prijslijst doorgestuurd.
          De prijs voor de EVP-S215 ligt rond de €415, scherpe prijs dus...
          Mss kan iemand vertellen of het zen geld waard is...
          mvg

WL

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

Persoonlijk ken ik de EVP-S215 niet, wel heb ik ervaringen met andere types van Wharfedale zoals de EVP-S15 en de EVP-S18SB

Deze kasten zijn stuk voor stuk hun geld dubbel en dwars waard.
            Buiten hun goede klank zijn ze ERG betaalbaar, de prijs is gelijk aan een budget merk als JB en Dap en de kwaliteit ligt boven bekende speakers als Yamaha (S115V) JBL (sf 15) ect.

Zelf werk ik met 2x EVP-s15 maar bij groetre feesten zet ik 4 toppen en 2 subs in.

Beste is even om te gaan luisteren, het gaat er uiteindelijk om wat JIJ vindt

Comment

Working...