Monitor Speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

Zo te zien heeft de Limit dus de beste vermogen/prijs verhouding en past ook nog eens binnen je budget. Zolang er geen betere alternatieven komen, lijkt t me dat de keus snel gemaakt is...
    Pardon?
    Rendement is geen issue?
    Nominale SPL boeit niet?
    Klank is geen issue?
    Duurzaamheid maakt niet uit?

Dat alles zolang de VERMOGENS/prijsverhouding maar goed is, dan is de keuze snel gemaakt?

Nogmaals; waarom kunststof?
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• LuPuS
      • Dec 2002
      • 457

Mja, omdat ik ze zou gebruiken als monitor, en ook soms voor buiten als er zo'n klusjes zouden voorvallen... Heb al twee houten tops van 400wrms elk.
      ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

citaat:Geplaatst door sparky
        Rendement is geen issue?
        Nominale SPL boeit niet?
        Klank is geen issue?
        Duurzaamheid maakt niet uit?
        Tuurlijk speelt dat ook een grote rol, maar bijv. het rendement en de SPL worden bijna nergens genoemd, maar er zal denk ik niet gek veel verschil in zitten. En Limit is volgens mij een vrij duurzaam merk... De klank is lastig over te oordelen.

De Limit is dan meer een eerste keus om op af te gaan, zeg maar.

Comment

• major tom
          • May 2004
          • 108

Nou ja koop ze dan maar, je slaat de goede raad toch in de wind, je leert het vanzelf wel wat duurzaamheid is..

Comment

• sparky
            • Apr 2002
            • 2104

Waar haal je het idee vandaan dat DJ monitors van kunststof moeten zijn?
            Okee, als je echt een setje "allweather" kastjes wil hebben dan is het een idee.
            Maar denk goed na waar je je prioriteiten legt en zo niet, zie dan de bovenstaande reactie.

Je zegt dat er nergens fatsoenlijke specs bij staan, well dan nog een advies: Geef geen 1000 Euro uit aan kastjes waar je de specs niet eens van kan achterhalen! Kom op mensen, beetje wakker worden!

Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• sntho0
              • Sep 2003
              • 196

Vraagje,

Zijn die Limit boxen niet als top te gebruiken? Lijkt me wel toch wel.
              Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

Comment

• LuPuS
                • Dec 2002
                • 457

lijkt me ook...

Weet 2 van deze passief speakers te koop staan:

+ deze versterker: Inter-M M1000 (2 x 500wrms op 4 ohm - 2 x 330 wrms op 8 ohm)

voor 650 €.

Is dit een koopje of niet?

Is bijna nagelnieuw materiaal...
                ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

Working...