BEHRINGER VMX 1000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

BEHRINGER VMX 1000

bij de zoekfunctie kon ik nog nix over deze mixer vinden.

Ik hoef geen reacties van mensen die op voorhand zeggen dat behringer nix is, want daar schiet ik nix mee op.

Ik heb zelf dus een DX-1000 van behringer en ben daar zeer tevreden over. Voor mijn doeleinden voldoet hij prima.

Nu wilde ik weten wat jullie ervaringen zijn betreft de VMX-1000, want ik wilde deze gaan aanschaffen.
    Zuid-Limburg
  • dj_lucv
    • Aug 2001
    • 616

Geen ervaring mee maar zit vol met functionaliteiten zo te zien. Ik ga nog even verder rondkijken op het internet. Hier alvast een plaatje:
    http://www.djsuperstore.co.uk/pimages/280194.jpg

Comment

• DJ Frenk
      • Nov 2003
      • 15

Nou dan zal ik ff wat links plaatsen :

Info van Behringer over de VMX 1000:

En hij is ook al hier bij J&H in de webshop:

Maar voor ervaringen denk ik dat je nog te vroeg bent, de mixer is net uit en er zal al vast wel iemand zijn die er al een keertje mee heeft gedraait, maar die kan daar niet echt dan gelijk een grondige duidelijke mening erover geven.

Comment

• corky17
        • Apr 2004
        • 34

Heeft er nu iemand ervaring mee???

Comment

• djbirdie
          • Oct 2002
          • 509

Ik heb er heel even mee "gespeeld", mijn indruk was dat de kwaliteit hetzelfde ligt als zijn kleine broertjes, de vmx100/200/300. Vind de tafel wel onoverzichtelijk, maar das misschien wennen... En de mics hebben geen fader maar een potmeter.
          grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

Ja, dat vindt ik ook nix, alle inputs moetten naar mijn smaak een fader hebben en geen draaipots dat is echt heel onoverzichtelijk.. verder vraag ik me of waarom de een niet iets grotere behuizing hebben genomen voor deze "drukbezette" mixer..

klein vraagje nog... waarom wil je ervaringen horen terwijl je zelf deze mixer al hebt?? meestal wil je eerst ervaringen horen, en dan koop je hem aldan niet
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• SPS
              • Mar 2004
              • 1662

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

Ja, dat vindt ik ook nix, alle inputs moetten naar mijn smaak een fader hebben en geen draaipots dat is echt heel onoverzichtelijk.. verder vraag ik me of waarom de een niet iets grotere behuizing hebben genomen voor deze "drukbezette" mixer..

klein vraagje nog... waarom wil je ervaringen horen terwijl je zelf deze mixer al hebt?? meestal wil je eerst ervaringen horen, en dan koop je hem aldan niet
              Uh... Hij heeft een DX1000 en niet de VMX1000.
              Niet alles waar "1000" in voorkomt is hetzelfde (gelukkig maar)
              Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Boi
                • Apr 2004
                • 541

Hier is de link http://www.behringer.com/vmx1000/index.cfm?lang=ger is wel een leuk mixertje, veel mogelijkheden erop.
                succes
                Boi
                groetjes

___
                Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• corky17
                  • Apr 2004
                  • 34

Ervaring met de behringer VMX1000 is er!!!

En is met de kennis die ik heb Heel aardig, schuiven wat soepel, beetje onoverzichtelijk en gain/trim erg weinig te regelen. Nog een groot nadeel mic ingangen veel te gevoelig volume knop moet dicht staan . Maar dat wordt geregeld dankzij ******** .
                  BPM tellers werken voor geen meter maar gebruik ik toch niet.

En verder toch wel tevreden zeker voor het geld!

Maaar nu nog een vraag, iemand ervaring met de Sub uitgang met X-over van 30-300Hz ????? Die wil ik mischien gaan gebruiken namelijk!!!
                  Bedankt,
                  Dennis

Comment

Working...