hallo,
ik heb zojuist even een setje opgebouwd op school ( is van school zelf)
bestaat uit:
Hi-level PM 4000 mixer
C-audio PM 2000 of zoiets
Dynacord S-900
Dynacord Pm 2300 cross-over
Powermax 4 set
Nu is het zo dat als ik de master van de mixer op 6 ( net iets over de helft heen) zet dat de VU-meter helemaal tot in het rood uitslaat en de amp staat dan vol in de clip ( beide kanalen). Vervolgens hoor ik een licht gezoem uit de speakers en roken ze een beetje.
Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen is? Ik heb al van versterker gewisseld maar dat helpt niet. Het is trouwens alleen de dynacord die dan vol in de clip gaat.
Hopelijk weet iemand een oplossing.
ik heb zojuist even een setje opgebouwd op school ( is van school zelf)
bestaat uit:
Hi-level PM 4000 mixer
C-audio PM 2000 of zoiets
Dynacord S-900
Dynacord Pm 2300 cross-over
Powermax 4 set
Nu is het zo dat als ik de master van de mixer op 6 ( net iets over de helft heen) zet dat de VU-meter helemaal tot in het rood uitslaat en de amp staat dan vol in de clip ( beide kanalen). Vervolgens hoor ik een licht gezoem uit de speakers en roken ze een beetje.
Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen is? Ik heb al van versterker gewisseld maar dat helpt niet. Het is trouwens alleen de dynacord die dan vol in de clip gaat.
Hopelijk weet iemand een oplossing.

.

Maar ik ben net thuis en heb dus de hele avond op een kwart vermogen moeten draaien omdat anders alles over de zeik ging.Vrijdag ga ik alles nakijken dan zal ik het resultaat wel laten weten! tot nu toe bedankt voor de gegeven reacties!.
maar heb momenteel erg weinig tijd dus ff wachten.
Comment