nieuwe versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gnmixing
    • Feb 2004
    • 214

nieuwe versterker

Heeey,
    we zitten met een klein probleempje...Onze oude versterker is aan het eind van zijn leven aan het komen, en we hebben een nieiwe nodig. Wat is nu het probleem? We hebben slechts een 400€...en we dachten toch onze versterker ineens zwaar genoeg te nemen.

Weet iemand een goed en betaalbaar merk?
    Ik had DAP gezien, zwaar en goedkoop, maar weet iemand iets af van de kwaliteit??
    Veel reacties graag, we hebben het nodig! Thanks...
    En ja we hebben LJ + fingers... olé
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

Prijs kwaliteit DAP is denk ik vaak en genoeg besproken, ik denk vaker dan dat je reacties op je vraag krijgt, voor alle duidelijkheid dit is niet neg. bedoeld.
    Misschien als je wensen, meer gegevens over speakers, doel enz. geeft dat er ook wat zinvoller op gereageerd kan worden.
    PS 400 is niet echt veel voor nieuwe versterker, maakt de keuze voor nieuw behoorlijk beperkt.

m.v.g. Herman

Comment

• gnmixing
      • Feb 2004
      • 214

We hebben nu maar 2x250W, maar dit gaan we wel snel uitbreiden dus dachten we dat we mar beter ineens een versterker kochten die zwaar genoeg was! We dachten toch aan minstens 2x500W.
      De versterker zou vooral gebruikt worden op fuiven en moet dus ook wel te vervoeren zijn,al zal dat voor de meesten modellen wel geen probleem zijn denk ik?
      Bedankt op voorhand, greetzz
      En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• mbottens
        • Feb 2004
        • 743

Prijs kwaliteit DAP, Behringer enz. Betere kwaliteit maar niet de prijs van bijv een QSC, dan moet je een E&W nemen(is mijn mening).

En over het gewicht van de dap, je weet dan wel dat het vermogen wat ze aangeven waarschijnlijk niet uit de lucht is gegrepen maar dat er wel een fatsoenlijke trafo in zit. Het versterker concept is waarschijnlijk op de conservatieve manier opgebouwd, die vaak het goedkoopst is met als resultaat een zware versterker. Maar als je dat geen probleem vind zal ik gewoon voor de Dap gaan.
        Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• MSSS
          • Jul 2003
          • 365

Of misschien eens kijken voor een tweedehands.
          oleole ik heb EV :)

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2138

kijk maar eens hier op de site bij occasie materiaal, daar staat nog een ad versterker te koop voor 500€ 2*600watt. misschien iets voor jou?

http://www.licht-geluid.nl/snuffelsi...asionlijst.asp

mvg
            ronny
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Michel_G
              • Dec 2003
              • 376

En op marktplaats staat ook nog wel eens wat:
              Impuls 5 voor 350.

Overigens nu weer genoeg hierover, dit lijkt iets te veel op reclame/verkoop.

Ik zou inderdaad gewoon kijken naar 2de hands. Er zijn nog goede versterkers te koop voor leuke bedragen. (en in sommige gevallen zijn 2dehands versterkers die van goede "komaf" zijn beter dan sommige nieuwe versterkers)
              Is weer terug !

Comment

Working...