Pompje rookmachine

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zabazz
    • Feb 2004
    • 83

Pompje rookmachine

Ik werk bij een disco en daar heb ik ergens uit de kelder een rookmachine gehaalt. Hij gaat aan en wordt warm maar pompje zuigt niets op dus ik denk dat ie stuk is. Nu heb ik al wat rondgezocht op internet maar nergens nog een bedrijf of iets gevonden waar ik zo'n pompje kan bestellen en hoe duur zoiets is.
    Het gaat hier om de American DJ Vaporizer (fog hog), enige wat op het pompje staat is het volgende:
    AC-230V50HZ
    SP-12A (M24062)
    62506113
    Antarilighting and effects ltd

Is er dan ook nog andere info die ik moet weten wil ik een vergelijkbaar pompje halen??
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

wat eventueel een goedkope oplossing is: ga naar de autosloop en haal daar een pompje dat gebruikt wordt voor het spuiten van vloeistof op de voorruit. als je geluk hebt mag je hem zo meenemen. Zo heb ik ook ooit een rookdoos gerepareerd en hij rookte daarna beter dan met het oude motortje. (maar je kan natuurlijk ook orgineel kopen, maar daarvan weet ik de prijs niet)

pas maar even mijn bericht aan, want ik zie dat het in jou geval niet werkt. Jij hebt namelijk een 230V motortje.
    Is weer terug !

Comment

• BAJ productions
      • Jul 2003
      • 587

kleine voeding der in lijk me dan nog goed koper.
      groetjes,
      Bas

Comment

• zabazz
        • Feb 2004
        • 83

is het misschien niet mogelijk om het pompje zelf te repareren dan? Als ik de rookmachine aanzet en druk op de ab knop dan maakt het pompje wel lawaai, hij zuigt alleen niks op (ook geen water of lucht), ik heb alle buisjes ed al wel helemaal schoongemaakt.

Comment

• ljanton
          • Sep 2003
          • 373

citaat:Het gaat hier om de American DJ Vaporizer (fog hog), enige wat op het pompje staat is het volgende:
          AC-230V50HZ
          SP-12A (M24062)
          62506113
          Antarilighting and effects ltd
          ik wist niet dat american dj , in z'n foggers onderdelen steekt van antari foggers

greet's ljanton

de mensen met iets eenvoudigs entertainen is de kunst

Comment

• zabazz
            • Feb 2004
            • 83

het staat er toch echt op

Comment

• djbirdie
              • Oct 2002
              • 509

Misschien ff een mailtje sturen naar support@americandj.com ?
              grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• zabazz
                • Feb 2004
                • 83

mail is onderweg, al vermoed ik dat ze zeggen dat ik hem moet opsturen of iets anders duurs moet regelen

Comment

• djbirdie
                  • Oct 2002
                  • 509

Mja dat zit er wel in, maar misschien hebben ze een adres van een dealer in de buurt waar ze een vervangend pompje hebben....
                  grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• ronny
                    • Dec 2002
                    • 2138

waarschijnlijk gaan ze de dichtsbijzijnde verdeler als suggestie geven om daar een herstelling te laten doen. Voor de rest moet je voor je eigen uitmaken of het nog de moeite is dan om het ding te laten maken, aangezien een herstelling/vervanging wel eens zeer prijzig kan worden.

mvg
                    ronny
                    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• laserguy
                      • Jun 2003
                      • 2755

deze pompjes zitten inderdaad in antari-foggers.

Ga eens langs bij je dealer van JB-Systems deze kan ze zeker bestellen.
                      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• johan L.
                        • May 2001
                        • 384

heb je al geprobeert om het ding te ontkalken?

een mix maken van water en azijn en daar mee doorblazen.?
                        Net deed ie het nog.

Comment

• zabazz
                          • Feb 2004
                          • 83

Inderdaad kreeg ik een mail terug met het bericht of ik ff wilde bellen met hun support (1-800-nummer), mix van water en azijn heeft waarschijnlijk weinig nut aangezien die pomp niks aanzuigt, heb hem ook open gemaakt en zit niks in van kalk oid, ik vermoed dat die 'balletjes' die voor de afsluiting en de druk zorgen versleten zijn en dat ie daarom niks meer aanzuigt (als ik het zo goed heb). En een JB-Systems dealer in enschede en omstreken???

Comment

• Dikke Foaf
                            • May 2003
                            • 618

Beetje zelfzoeken kan geen kwaad: www.beglec.com -> distributors.

Comment

• Davy Gabriels
                              • Aug 2002
                              • 819

Heb het pompje voor je gevonden, prijs komt eraan!

Comment

Working...