citaat:Geplaatst door FiëstaLj
voor 4 kanalen heb je toch 9 draden nodig ? 4x L, 4x N en 1xaarde
Je mag toch geen gezamelijke nul gebruiken in multi's ?
citaat:Geplaatst door delighted
Een kabels met 8 aders lijkt me niet heel zinnig. Als je viet effecten wilt aansluiten heb je of 6 og 9 aders nodig.
Indien je maar 1 nul-draad gebruikt heb je aan 6 aders voldoende (4 fase, 1 nul, 1 aarde)
Als je ieder effect z'n eigen nul geeft (mijn voorkeur) heb je 9 aders nodig (4 fase, 4 nul, 1 aarde)
Denk dat je de aarde bent vergeten in je plan. Een niet erg onbelangrijk detail.
)
citaat:Geplaatst door Andree
Even eenv vraagje,
Mag, of kan je, voor je verlichting ook gebruik maken van 8 polige speakon stekkers en chassiedelen?
Ik het twee lichtstieven waarop ieder twee par 56 en twee effecten zitten. Momenteel werk ik met 8 van de lelijke oranje verlengsnoeren. Ik dacht dat ik dat op een voordelige manier kan doen door een 8 aderige kabel te nemen en van die speakon stekkers.
Graag info hierover.
Groet
Andree
Even eenv vraagje,
Mag, of kan je, voor je verlichting ook gebruik maken van 8 polige speakon stekkers en chassiedelen?
Ik het twee lichtstieven waarop ieder twee par 56 en twee effecten zitten. Momenteel werk ik met 8 van de lelijke oranje verlengsnoeren. Ik dacht dat ik dat op een voordelige manier kan doen door een 8 aderige kabel te nemen en van die speakon stekkers.
Graag info hierover.
Groet
Andree
Indien je maar 1 nul-draad gebruikt heb je aan 6 aders voldoende (4 fase, 1 nul, 1 aarde)
Als je ieder effect z'n eigen nul geeft (mijn voorkeur) heb je 9 aders nodig (4 fase, 4 nul, 1 aarde)
Denk dat je de aarde bent vergeten in je plan. Een niet erg onbelangrijk detail.
)
Je mag toch geen gezamelijke nul gebruiken in multi's ?
Maar ja, als je ongeaarde verlengsnoeren wel gebruikt, dan zal een multi met maar één nullijn ook wel geen probleem zijn.

Comment