Draagbare cd speler voor school

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chevy
    • Aug 2003
    • 5

Draagbare cd speler voor school

ik ben op zoek naar een draagbare cd-speler me versterker en speaker, en liefst nog in één behuizing.
    Vroeger had je van die soundmix toestanden met een tape-recorder en een extra mic/line ingang en een goedkoop reverbje (philips denk ik).
    Nu vind ik er niets meer van terug.
    Dus wie kan mij vertellen wie dit nog maakt en waar ik het kan verkrijgen
  • Kevin_DM
    • May 2003
    • 577

Ik had hier laatst een reclamefoldertje gekregen van DB acoustics of DB electronics of zoiets. Daarin stonden powered speakercabinets waarin langs achter (moduleerbaar) CD/ cassette/ draadloos micro enz kon worden ingebouwd. Deze kasten habben ook een ingebouwde CPU, en ik dacht dat ze, opgeladen, toch een paar uur konden spelen.
    Zal dit straks eens terug opzoeken...
    --- watt ever you want ---

Comment

• cru
      • Sep 2003
      • 106

Mag het iets kosten? Bekijk dit dan eens: http://www.fohhn.com/php/?pid=379.
      De Easyport van Fohhn: CD, mixer, versterker, baterij, en batterijlader,... ?!?

Grtz.

Jan

Comment

• Brom
        • May 2003
        • 38

Philips maakt nog steeds die dingen maar nu met cd, hier zit ook nog een filter op oom te kunnen schakelen op lagen van de cd zodat je in veel gevallen de zang van een cd weg kan halen zoiets als karaoke. Succes
        People who do not think are sleepwalking

Comment

• djbirdie
          • Oct 2002
          • 509

http://www.jvc.nl/product.php?id=RV-B550BU&catid=36, is zoiets misschien wat?
          grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Kevin_DM
            • May 2003
            • 577

citaat:Geplaatst door djbirdie

http://www.jvc.nl/product.php?id=RV-B550BU&catid=36, is zoiets misschien wat?

Kan eens kijken op site van DB technologies (www.dbtechnologies.com) of site van samson (www.samsontech.com), daar staan zo wel wat systeempjes tussen.
            --- watt ever you want ---

Comment

• Chays
              • Jan 2004
              • 13

Hoi

Zelf heb ik ook de JVC boomblaster die al eerder naar voren is gekomen en deze geeft het beste geluid wat je uit een draagbaar apparaat kan voorstellen. (Vol geluid en diepe bass)

Ik kian me voorstellen dat zo'n soort apparaat voldoet voor op een school en is iig ideaal als je hem overal mee naartoe wilt kunnen slepen

Succes gijs

Comment

• speakerfreak
                • May 2002
                • 1446

wow wel 2x 7watt rms, heb je weinig aan, ook geen mic aansluiting...

Heb hier nog een philips sound ding staan, 1x 8inch met tweeter, cassette ding enzo, was ooit ook van een basis school, ding was zogenaamd kapot paar draadjes gerepareerd en hij deed het weer, niet dat ik er ook maar iets aan heb maarja
                Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Music Power
                  • Apr 2001
                  • 382

Ja tis mischien maar 2x 13w max dat JVC ding, maar je wil niet weten wat een berg herrie dr uit zown ding komt.
                  Greetz...Frank

Comment

• djbirdie
                    • Oct 2002
                    • 509

Bij ons op school hebben ze die JVC dingen ook, komt een herrie uit! Ze gebruiken ze oa in de gymzaal en dat gaat makkelijk!
                    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• laserguy
                      • Jun 2003
                      • 2755

uit mijn dagelijkse ervaring met herstellingen van audio-apparatuur heb ik o.a. hetvolgende geleerd: JVC en CD-spelers gaat niet samen. Alle JVC-players die ik hier ooit in reparatie heb gehad waren echt gewoon troep qua ontwerp. Als je voor een toestel gaat met een laser in dan heb ik de beste ervaringen met een SONY-loopwerk.
                      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...