JB C2 650 versterker, is dit wat?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • scaleo
    • Dec 2003
    • 18

hmm ja, maar je hebt wel veel meer power voor die 90 euro extra. En dus hoef ik geen nieuwe versterker te kopen mocht ik zwaardere boxen gaan kopen later.

Comment

• MatthiasB
      • May 2003
      • 674

ja maar moest ik zoveel power krijgen voor zo weinig geld dan stel ik me vragen hoor !!! jij niet ?
      NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• scaleo
        • Dec 2003
        • 18

ja misschien wel maar dit is waarschijnlijk de beste versterker voor mijn budget en zo slecht is behringer toch niet?!

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

Als je nou een versterker koopt voor je speakers nu en er ook nog een als je je speakerset wil uitbreiden... Heb je nog meer vermogen, je kan 2 speakersets apart van elkaar regelen (heeft zo z'n voordelen), als er 1 kapot gaat heb je de andere nog, je kan zelfs je eigen monitoren hebben (erg handig!), etc.[8D]

Comment

• MatthiasB
            • May 2003
            • 674

nee idd behringer is niet zo slecht en jb systems ook niet . het is allemaal te zien voor wat je het gebruikt

please weer geen behringer vs de rest topic van maken !!!!

maar als je veel merken naast elkaar legt zoal jb, gemini, omnitronic, numark (in bepaalde producten dan zul je zien dat het allemaal 1 pot nat is
            NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• scaleo
              • Dec 2003
              • 18

gebruik em voor feesten van 50 tot 100 man, en mijn stageline versterker schijnt ook niet zo geweldig te zijn maar hij houd het al 7 jaar goed vol!! nog nooit problemen mee gehad dus het zal wel meevallen.

Comment

• MatthiasB
                • May 2003
                • 674

voila als jij dara blij met bent en nog nooit last mee gahad zal die zo slecht wel niet zijn he
                NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

citaat:Geplaatst door scaleo
                  mijn stageline versterker schijnt ook niet zo geweldig te zijn maar hij houd het al 7 jaar goed vol!! nog nooit problemen mee gehad dus het zal wel meevallen.
                  k zal je nog iets sterkers vertellen: ik heb elk optreden 2 versterkers uit de 70'er jaren bij me. Werken uitstekend, alleen van het vermogen moet je t niet hebben!!!

Comment

Working...