Rookmachine(tje)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marciej
    • Nov 2003
    • 45

Hoow, k vond het al raar, zo'n klein ding met 9 kw maar nu
    na 5 minuten heel stadium vol das aardig veel. Wel jammer dat hij niet zo zuinig is dan.

Zeker wel dik als je in een keer zon mega blow met rook over je heen krijgt []

Greetzz marciej

Heej Birdie, jij ken goed rekenen[)]
    Smile, you on TV!

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Ik denk dat je dat niet wilt marciej,
      Met zo'n vermogen is de rook op zo'n 3 meter afstand denk ik nog heet, zou het niet proberen.
      Zou alleen beetje veel gedoe zijn om dat ding op telkens mee naar je kamer te nemen, deed ik een paar jaar geleden ook: draaien op feestje, half jaar wachten op volgende feest dus ondertussen draaien op je kamertje, enz. Nu ik gemiddeld 1-2 keer per week draai heb ik hier echt geen zin meer in en blijven de spullen gewoon lekker in de cases in de schuur staan.

Ontopic: wie heeft er trouwens met dit apparaat echt gewerkt, lijkt mij een beest
      We're ready to party, are you?

Comment

• Marciej
        • Nov 2003
        • 45

Jah, daar had ik nog niet over nagedacht, lijk me nu eigenlijk ook niet zo slim idee.
        Deze machine is zegmaar alleen om in één keer een hele grote ruimte vol te pompen en niet voor tussendoor eens een puffie wat je met de martin's enzo doet.
        Jah, k bedoel niet in je kamer, gewoon groot feest, tijdens het testen van je lichtshowtje. Dan iets van 10 meter van het podium af en rook schuin omhoog projecteren. Ineenkeer zo'n magnesiumwitte wolk over je heen. Kan met martin pro 2000 ook wel maar lijk mij dan dat deze echt een Colos rook spuit.
        Smile, you on TV!

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

stond er op de site niet iets van 30 meter smoke projecction?
          da zou wel 'beestig' zijn.
          30 meter ver! moet je eens je mond voor de opening houden en alle rook naar binnen proberen zuigen dodelijk spelletje
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• FiëstaLj
            • Oct 2000
            • 2068

citaat:Geplaatst door driesmees

stond er op de site niet iets van 30 meter smoke projecction?
            da zou wel 'beestig' zijn.
            30 meter ver! moet je eens je mond voor de opening houden en alle rook naar binnen proberen zuigen dodelijk spelletje
            Owh my *** !!!! doe es normaal joh !
            Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• BlackenWhite
              • Jul 2003
              • 32

ik moet zeggen ik heb een jem technofog
              en ik ben er erg tevreden over de eerste keer 7 min opwarmen daarna kan ie gewoon heel de avond continue smoken als je wilt.
              The world is Black the world is White life united.

Drive-inn Discotheek Black&White

Voor al uw feesten en partijen!!

Comment

Working...