vacatures waar ??!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wackzz
    • Nov 2003
    • 7

vacatures waar ??!

[?]Hoi wie kan mij vertellen waar je vacatures vind voor theatertechnici, ik ken dan wel de sites www.tin.nl en www.zichtlijnen.nl op theatertechnisch staat ook al niet veel.
    Dopper dat is al helemaal niks voor mij, is er een site/buro waar je nog meer vacatures kan vinden[?] ik heb niet voor niet een leuk(voor amateur) cv
    dank u allen
    groet peppie Delft
  • lifesound
    • Apr 2003
    • 1052

www.realengineers.com
    Check out http://roadie.net! Home Page

Hoofdzakelijk PA, maar misschien al een goed begin.

Comment

• delighted
      • Jul 2003
      • 420

Op de genoemde sites komen regelmatig leuke vacatures langs. Ik raad je dus aan om met een wat grotere regelmaat op die sites te kijken.

Verder doen open sollicitaties het altijd wel goed. Zeker als je een leuke CV hebt, zoals je aangeeft.

Comment

• wackzz
        • Nov 2003
        • 7

Bedankt bedankt,

wordt dus weer een sollicitatie-week inplannen [^]

Heb onlangs een prijs gewonnen voor beste theatertechnicus op een festival www.eenakterfestival.nl
        en heb ook met een paar grote namen gewerkt, op zich is dat niet groots maar wel voor iemand van 20 lentes.
        nogmaals bedankt voor de reacties
        mijn voorkeur gaat grotendeels naar licht

Comment

• delighted
          • Jul 2003
          • 420

Ik weet toevallig dat er in Den Haag nog wat theaters op zoek zijn naar mensen, dus wellicht kan je daar eens wat rondbellen en schrijven.

Comment

• wackzz
            • Nov 2003
            • 7

In denhaag heb ik al veel theaters benaderd maar met 0 op recest
            of er moeten daar groepen/bands zijn met nood aan de man

Comment

• Jag
              • Nov 2002
              • 319

Gewoon ergens naar binnen stappen, heb ik ook gedaan, had meteen beet. Werk er nu al zo'n drie jaar (Stadsschouwburg Utrecht).

Comment

• LuxProDeo
                • Feb 2003
                • 245

Op zoek naar professionele theater- en evenemententechniek in Amsterdam en omstreken? Art Support biedt ondersteuning jouw evenement.

Een uitzend- / detacheringsbureau net als Dolf Oosterhof Producties, maar hoor er (in ieder geval in mijn omgeving) veel positievere berichten over dan over DOP.

Wellicht ook eens wat verhuurbedrijven proberen die veel aan theaters / theaterproducties leveren?

Je hebt ook nog Culture Works, een algemeen uitzend- en detacheringsbureau op het gebied van media & cultuur, maar weet niet of ze daar veel werk voor techneuten hebben.

Max (v/h Maccus) in Delft zoekt volgens mij momenteel een inspiciƫnt, misschien is dit iets, ken je c.v. niet en het soort klus/baan dat je zoekt?

LuxProDeo

Comment

• ralph
                  Banned
                  • Aug 2000
                  • 2649

citaat:Geplaatst door Jag

Gewoon ergens naar binnen stappen, heb ik ook gedaan, had meteen beet. Werk er nu al zo'n drie jaar (Stadsschouwburg Utrecht).
                  keej...
                  Doe Marleen, Arno, en Richard de hartelijke garoeten uit een zonovergoten Vianen

Best lastig om aan de bak te komen hoor je van veel mensen. Zorg dat je jezelf postief profileert bij bedrijven waar je graag zou gaan werken, komt goed...Is altijd goed gekomen.

Comment

• driesmees
                    • Apr 2003
                    • 1076

En sites voor vacatures iun Belgiƫ?
                    [CENTER] [/CENTER]

Comment

Working...