Boxen uitkiezen.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Maar ja misschien wel wat overdreven voor op je slaapkamer
    oleole ik heb EV :)

Comment

• - -Niels- -
      • Aug 2003
      • 253

Koop gewoon veel Dap's ---> veel kabaal, toch weinig geld

Comment

• DJ_Snaky
        • Sep 2002
        • 272

jaaa en wat een qualitijd [V][V][V]
        [:D] zin in een feestjuh [:D]
        <center>groeten <b>DJ <font color=\"red\">Snaky</font id=\"red\"></b></center>

Comment

• EL DJ
          • Sep 2003
          • 60

Voor op je kamer zijn een paar speakers uit de TS serie van JB toch meer dan voldoende. Vind je al voor 100€ of zo.
          Is DAT muziek?

Comment

• rubinioow
            • Dec 2003
            • 47

waarom is skytec zow slecht volgens de meeste??

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Om de kwaliteit, om mee te beginnen voor op je kamertje is het leuk, maar het klinkt nergens naar.
              We're ready to party, are you?

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3148

citaat:Geplaatst door rubinioow
                waarom is skytec zow slecht volgens de meeste??
                Het is ongeveer de duurste van de OEM-merken en is tevens de slechtste. Slecht, omdat de producten gemiddeld niet lang mee gaan (vaak nog geen jaar) en het zowiezo vanaf het begin al slecht klinkt.

Kijk ook eens in oudere topics van problemen met SkyTronic. Je zal zien dat ze de problemen al na een paar weken hebben gekregen.

Ga toch maar voor DAP of American DJ om mee te beginnen op je kamer.

Mvg,
                Jurjen

Comment

• - -Niels- -
                  • Aug 2003
                  • 253

JB-systems zou ik persoonlijk niet doen, kan je beter nog voor dap gaan...

Alleen de Live-serie van JB-Systems is nog goed te noemen, want die maakt gebruik van Eminence-drivers...

Comment

• DJSnels
                    • Aug 2005
                    • 5

ik heb zelf ook nog 2 pro500 amps uit mijn goede oude tijd staan...doen het goed zat voor de 330 euries, en ze leven dus WEL langer als een jaar (inmiddels 3 jaar)

maar ff ter zaken. toen ik er nog 1 had en ook een klein budget had, had ik gekozen voor tevens skytech 2-weg speakers. da waren de 300watt dingen a 130 euries per stuk. doen het goed zat voor op je kamertje. alleen is het verstandig om er zelf ff een ander filtertje in te zetten want de standaard dingen zijn gewoon waardeloos.
                    There`s only a party when there`s real h@rdcore!!!

Comment

• Timothy
                      • Aug 2005
                      • 175

Goeiemorgen iedereen!

Ik heb ook nog een Skytronic versterker staan: PA 2500 als ik mij niet vergis. Was helemaal niet duur en heeft altijd zijn werk naar behoren gedaan! Ben nu wel ondertussen overgeschakeld naar American Audio vermits dat een versterker met limiter is. Maar mij hoor je geen kwaad woord over Skytronic zeggen hoor! Als je weinig budget hebt, kan je met dit merk ook toffe dingen binnenhalen (net zoals met JB Systems, Dap, Velleman...)

Zolang je dat voor eigen gebruik aanschaft, zijn dit echt leuke dingen. Wanneer je dat materiaal begint te verhuren, dan loop je wel risico's natuurlijk... Als eigenaar verzorg je je materiaal altijd beter en let je ook veel meer op bij transport en zo... Op die manier heb ik al veel geeld uitgespaard hoor met budget-merken!!!

Comment

• DJ Thiago
                        • Aug 2005
                        • 44

Hey,

Om te beginnen zou ik JB Systems aanraden.
                        De kwaliteit ervan is toch goed verbeterd de laatste jaren, en ik schat het toch hoger in dan Velleman en DAP Audio.
                        Asl je ook rekening houdt met de goeie service die Beglec in Belgiƫ biedt...
                        Idd, de kwaliteit is niet te vergelijken met Pro-merken, maar als dit om te beginnen is, of voor op je kamer is, denk ik niet dat het geluid kristalzuiver moet zijn [?]
                        De meeste producten van JB zullen dus ook wel binnen je budget vallen.
                        En voor uw doeleind, zit je met Jb Systems denk ik ideaal...
                        Immers , wat voor nut heeft het om pakweg Qsc, Crown, JBL, RCF, EV... in je kamer te zetten als het toch niet opbrengt ?
                        Niet te hard van stapel lopen zou ik zo zeggen...

mvg Thiago
                        Power is nothing without control

Comment

• Drive inn tnt
                          • Sep 2003
                          • 1082

Voor je kamertje is 10" al meer dan voldoende.
                          Ik zou echt nooit van die herrie dinen op me kamer willen. Heb een goed hifi systeem (andere hobby) en als ik hard wil ga ik wel draaien.
                          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• GoTMoRe
                            • Aug 2005
                            • 350

Jullie hebben het hier alleen over knoerhard gaan op je slaapkamer.

Maar GOED geluid klinkt nooit hard, terwijl je mekaar toch amper kan verstaan!

Zodra het geluid echt hard gaat wordt het geluid slecht, en krijg je na een half uurtje of iets langer koppijn.

Wel is het zo dat in 9 van de 10 gevallen het geluid niet goed is, maar slechts hard klinkt.
                            En die 10e keer dat je ergens komt en zoiets hebt van hmm hier klinkt het geluid goed, klinkt het dus ook niet hard.

Als je voor op je kamer goed geluid wil en toch op redelijk volume ga dan lekker voor een hifi setje. Want met een PA set op je kamer ( als je het al PA mag noemen.. ) verknal je slechts je oren omdat al deze budget kastjes op redelijk volume geen goed geluid geven. Zijn natuurlijk uitzonderingen..
                            lala..

Comment

• Timothy
                              • Aug 2005
                              • 175

Met hifi boxen krijg je op kleine ruimtes zoals slaapkamers veel meer kwaliteitsgeluid en warme klanken dan zware disco-boxen, maar het staat natuurlijk wel stoerder om zo van die zware kasten op je kamer te hebben!
                              Ik ben ook zo geweest. Had volledige installatie met disco-boxen op kamer staan, maar nu gebeurt alle versterking via suround system (en vooral via Sennheizer-hoofdtelefoon)... Veel beter geluid!

Comment

• DJ Thiago
                                • Aug 2005
                                • 44

Ik vind het heus niet zo stoer om van die zware kastjes te hebben op je kamer hoor.
                                Als iets stoer gevonden wordt, zijn dit meestal andere mensen tegenover jou of iets van jou.
                                En zeg me nu niet dat er pakweg 100man tegelijk die kasten zullen horen in je kamer. Een kamer van pakweg 10 op 10 ... lekker ...
                                Dusjah, wat ben je met grote, zware kasten in je kamer als hoogstens 5 man ze tegelijk kunnen horen, en de minder dan de helft aan vermogen de ruiten ook al doen trillen ?

mvg Thiago
                                Power is nothing without control

Comment

Working...